ik had iets meer verwacht van die verkoper.
wel weten we dat ook weer.
gelukkig kan ik wel mooi ALU lassen en een spruitstuk netjes maken.
vraag Heine maar

wel anyway suc6 met het oplossen van alle probs.
Ik mis de clue?DennisT schreef:
relletje gaat er niet komencanonballman schreef:Ik heb het een beetje gemist (en wil ook wel een klein relletje zien), maar: wie is de vorige eigenaar en of degene met de gouden handjes die dit gemaakt heeft? noem eens wat namen![]()
Alleen het spruitstuk niet nee... Maar de hele kabelboom is ook een bende.JanGTT schreef:mooi spruitstuk.. dat je zoiets op je auto zet.
zonde dat je de injectie erafgooid, zou inderdaad gewoon het spruitstuk namaken.. Zo'n buld werk is dat ook weer niet.
Volgens mij is die sensor op je cilinderkop een watertemp sensor. Pingelsensor zit linksvoor op je cilinderkop.DennisT schreef:Die sensor aan je blok is pingelsensor (naar ontsteking) en die bij je bak is BDP sensor, ook naar ontsteking
GerryTT schreef:Volgens mij is die sensor op je cilinderkop een watertemp sensor. Pingelsensor zit linksvoor op je cilinderkop.DennisT schreef:Die sensor aan je blok is pingelsensor (naar ontsteking) en die bij je bak is BDP sensor, ook naar ontsteking
Je hebt enkel nog een aansluiting met 2 draden over. Durf niet te zeggen waar ze vandaan komen. Zitten bij mij in de kabelboom. Zal straks even kijken of ik hem open kan maken. Moet er toch nog bij zijn.leeroy schreef:ok dus die op de bak gaat naar de ontsteking, die watertemp zal ook wel naar de xrd display gaan neem ik aan, dat relais achter de parafan waar is die van daar zitten nog 3 draden die los liggen ik hebhet idee dat deze ook naar de ontsteking moeten?
En dat relais wordt bediend door de standaard overdruk-sensor in een intercooler slang.(bij jou waarsch niet meer aanwezig vanwege Samco spul)Abel schreef:het relais achter je schubord bij de fan is het relais wat de ontsteking van stoom voorziet
Bij hoeveel was het ook al weer? 1,1 bar overdruk of zo?canonballman schreef: En dat relais wordt bediend door de standaard overdruk-sensor in een intercooler slang.(bij jou waarsch niet meer aanwezig vanwege Samco spul)
Te hoge druk vanwege een defecte wastegate--->ontsteking wordt uitgeschakeld, zo geen motorschade.
Relais is dus onderdeel van de overdrukbeveiliging
Zoiets ja. Schrok me de pleuris toen dat bij mij gebeurde.Gerald schreef:Bij hoeveel was het ook al weer? 1,1 bar overdruk of zo?canonballman schreef: En dat relais wordt bediend door de standaard overdruk-sensor in een intercooler slang.(bij jou waarsch niet meer aanwezig vanwege Samco spul)
Te hoge druk vanwege een defecte wastegate--->ontsteking wordt uitgeschakeld, zo geen motorschade.
Relais is dus onderdeel van de overdrukbeveiliging