kort gezegd: 't mag niet

"en museum is een permanente instelling, zonder winstbejag, ten dienste van de gemeenschap en van haar ontwikkeling, toegankelijk voor het publiek, die de materiële en immateriële getuigenissen van de mens en zijn omgeving verzamelt, bewaart, onderzoekt en tentoonstelt en hierover informatie verstrekt voor studie, educatie en recreatie.[1]"Abel schreef:daarbij.. een commerciele museum...dat is echte tegenspraak.
Is gewoon legaal. Iedereen mag foto's maken van alles.Merijn schreef:Ik vind er niks grappigs aan... Wat mij betreft gaat Google Streetview veel te ver wat betreft privacy schending.
De kans is vrij klein hoor.. dat jij zo'n Googlemobiel tegen komt terwijl jij illegaal een rondje doet met je geschorste 5Merijn schreef:Daar heb ik ook geen problemen mee. Maar wel met de massale aanleg van de 'beveiligingscamera's' in bijvoorbeeld Londen. Dat heeft NIETS meer met beveiliging te maken... Puur registratie van wie waar is en wanneer. Dit heeft heel veel weg van massa controle. En daar kan ik het niet eens mee zijn!!
Dank Je RiëlRiël schreef:En aangezien de betreffende moderator even niet online is én er achter de schermen de conclusie is gekomen dat het een privé verzameling is, open ik m dan maar weer![]()
![]()
Overigens: leuk !
De computersystemen van tegenwoordig kunnen dit 100% zeker weten nu al! Technisch gezien gaat het heel hard! Op de school waar ik werk is overal camerabewaking (tegen diefstal/leerlingen die spijbelen) echt big brother... camera's van erg goede kwaliteit waarmee je de grasprietjes kunt tellen op 50 meter afstand.....Zijn die computersystemen al zo vergevorderd dat ze een gezicht kunnen koppelen aan een persoon, laat staan alle honderden, duizenden gezichten die langs één zo'n camera gaan, ook daadwerkelijk aan al die identiteiten kunnen linken?
Luco/Alpine-racer schreef:Als jullie echt willen lachen
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =3&t=16573
Echt Hilarisch![]()
van fietsbelMisschien dat je Downforce motorsport en Pennucciracing nog wat tips kan geven
Tis wel erg van "Als" .... Eens kijken if ik 'm uit kan zitten en het dan nog snap.Merijn schreef:Nu merk je er nog niet veel van, dat klopt. Maar als je je in de materie verdiept, kom je veel meer te weten. Ik ga daar nu niet over uitwijden, want dan wordt ik waarschijnlijk direct bestempeld als 'conspiracy theorist'.
Kijk gewoon maar eens 'even' naar deze documentaire:
http://www.youtube.com/watch?v=VebOTc-7 ... r_embedded
Dit heeft overigens geen direct verband met de camera's, maar wel met zaken die spelen op wereldniveau. Het centrale camera-systeem is slechts een deel van de plannen die op stapel staan.
Dat is een van de redenen dat ik de ring niet op ga met TF.Willem-Jan schreef:Balen, volgens mij ligt DF eraf. Ik was net bij pagina 8. Erg vermakelijk, maar ik vrees met grote vreze voor de mensen die een rondje ring doen als hij ook op de baan is...