Thnx voor meedenken!

-jacco- schreef:Oude bekende
Florus schreef:Hoe zal die ontbinding zijn, nu 4 jr. verder?-jacco- schreef:- Bouwjaar 1991
- NL auto of import: Geimporteerd op 1 November 1993 uit ???
- Phase 2
- Kenteken: HB-ZP-39
- Kleur: Bleu Sport
- Uiterlijke kenmerken: Standaard op velgen na
- Staat: Ontbinding
- Foto:
.................[/img]
Vorige pagina Chris-jacco- schreef:Dat schijnt allemaal aangepakt te zijn voor de verkoop, het fijne weet ik er niet van
En wil ik ook niet weten
Betere foto misschien:-jacco- schreef:Chris, foto voor in het register: XB-07-VF
zoals wat? alles is te vervangen.Mrtn schreef:niet bang dat dat extra stugge spul alleen maar meer toleranties op andere delen loslaat die daar wellicht minder goed tegenkunnen?
die vouwen heb ik ookMrtn schreef:klappen op je subframe, die dat doorgeeft aan de carrosserie...
veel verlaagde 5jes hebben zo'n vouw in de achterschermen staan doordat de vering compleet verdwenen is en de carros steeds tordeert, of voorruiten die scheuren
inderdaadAndrews (supercinq) schreef:juist jij gebruikt m goed zoals het hoort![]()
circuit dagje enz
moet hij ook kunnen hebben..
je weet pas of de dynamo gaar is als je meet met lopende motor en zonder lopende motor. als daar geen verschil in zit is het je dynamo, als er wel wát verschil in zit maar hij geeft niet de werkelijke laadspanning (rond de 14 volt) dan kan het enkel de spanningsregelaar zijn.Willem-Jan schreef:Maar als je 12 V meet, mag je wel een nieuwe dynamo gaan monteren.