Tim's Ringracer - Clio 16V - Verkoop

Vertel hier alles over je project.
Tim
Car: E36 M3

Hehe, wel netjes erin gedraaid (Y) :D
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Steven(stk) schreef:
Tim schreef:Nog niet gekeken, denk dat het gewoon op was :)

Ik ben er trouwens wel achter wat je geluid was... Je weet nog dat je schroefset schroefdraad op de veerpoot heeft? Diezelfde draad zit nu in beide banden :P
:lol: mischien toch iets teveel camber .. (0) , dat hebben we helemaal niet meer gechecked natuurlijk |:. Naja schroefset moet toch uit elkaar om er nieuwe stofhoezen om te zetten.
De band liep af en toe tegen de schokbreker aan ja, er zaten ook enorme stukken rubber in de wielkast :p die heb ik er maar even uitgepeuterd voordat ik 'm afgemeld had :D

Over die camberafstelling e.d, de sporing klopt voor geen kant bij dat ding, Camber staat wel aardig gelijk denk ik maar hij heeft of enorm veel toespoor of enorm veel uitspoor.. net even getest of ik er nog een beetje hard mee kon maar op hoge snelheid heb ik het idee dat ie opstijgt :D

Ding rijd verder wel erg goed !

@Tim, volgende keer moet je de motorkap even vastdraaien als je 'm monteerd, die lazerde er meteen vanaf toen ik 'm open deed, dat had niets met de E-clipje te maken, zat gewoon allemaal los :p
Steven(stk)

Ronald1916V schreef: De band liep af en toe tegen de schokbreker aan ja, er zaten ook enorme stukken rubber in de wielkast :p die heb ik er maar even uitgepeuterd voordat ik 'm afgemeld had :D

Over die camberafstelling e.d, de sporing klopt voor geen kant bij dat ding, Camber staat wel aardig gelijk denk ik maar hij heeft of enorm veel toespoor of enorm veel uitspoor.. net even getest of ik er nog een beetje hard mee kon maar op hoge snelheid heb ik het idee dat ie opstijgt :D

Zal wel toespoor zijn, en ach hij heeft de dag overleefd, al reed ie op de terug niet zo heel stabiel meer inderdaad :P , ik zeg tijd voor een uitlijnset in je sleutelhok :D
Ronald1916V

Steven(stk) schreef:
Ronald1916V schreef: De band liep af en toe tegen de schokbreker aan ja, er zaten ook enorme stukken rubber in de wielkast :p die heb ik er maar even uitgepeuterd voordat ik 'm afgemeld had :D

Zal wel toespoor zijn, en ach hij heeft de dag overleefd, al reed ie op de terug niet zo heel stabiel meer inderdaad :P , ik zeg tijd voor een uitlijnset in je sleutelhok :D
Dan is ie wel bijna compleet ja :D, wel super hoor verder dat ding. jaartje stilgestaan, vanmorgen was ie van binnen en buiten dichtgevroren na een nachtje buiten staan maar 't was weer starten en lopen (en wegrijden natuurlijk) :D
Steven(stk)

Ronald1916V schreef:
Steven(stk) schreef:

Dan is ie wel bijna compleet ja :D, wel super hoor verder dat ding. jaartje stilgestaan, vanmorgen was ie van binnen en buiten dichtgevroren na een nachtje buiten staan maar 't was weer starten en lopen (en wegrijden natuurlijk) :D
Dat ding is sowieso prima, jaartje stilstaan 70km "testrijden" 40 + ronden ding goed gebruiken en weer naar huis rijden :worship:
Tim

Motorkap zat wel vast. Ronald, moet je even niet te veel rijden en rossen met m'n semi's er onder met die debiele wielvlucht en toespoor aan 1 kant. Anders ben ik zo door m'n band heen...
Ronald1916V

Tim schreef:Motorkap zat wel vast. Ronald, moet je even niet te veel rijden en rossen met m'n semi's er onder met die debiele wielvlucht en toespoor aan 1 kant. Anders ben ik zo door m'n band heen...
Moet toch naar het werk he :D Motorkap zat allemaal los trouwens hoor :)
Tim

Ja snap ik maar geen hard rijden over industrieterreinen rossen enzo :P

Snap niet hoe dat los heeft kunnen trillen dan... Zat best strak aangedraaid :(
Steven(stk)

Tim schreef:

O-)
Ronald1916V

Tim schreef:Ja snap ik maar geen hard rijden over industrieterreinen rossen enzo :P

Aan de rechterkant mist er zelfs een moertje dus zo vast zat dat niet :p voelde aan de band maar die warmt redelijk netjes op, niet heel ernstig aan de binnenkant ofzo, wielgeometrie klopt ergens gewoon niet.
Tim

1 wiel staat naar binnen gericht inderdaad. Zo uit m'n hoofd rechtsvoor die naar binnen wijst.
Ronald1916V

Tim schreef:1 wiel staat naar binnen gericht inderdaad. Zo uit m'n hoofd rechtsvoor die naar binnen wijst.
Da's natuurlijk net hoe je je stuur hebt staan dan he :), Wielvlucht staat wel aardig gelijk, hij trekt ook niet in het stuur ofzo bij rechtuitrijden, wel ziekelijk veel bumpsteer in ieder geval, op een klinkerweg wappert ie alle kanten op :)

Zou er niet al te lang naar zoeken, gewoon die originele Clio schokbrekers er weer onder en de Bilsteins teruggeven aan Steven, laat 'm maar lekker uitzoeken wat ie met die troep doet :p mischien kan ie er nog een auto mee kortrijden :beer: :D
Tim

Nee gewoon als het stuur recht staat dan wijst het linkerwiel gewoon naar voren qua toespoor en rechts wijst naar binnen.
Wielvlucht was volgens mij hetzelfde ja, maximaal.
Ronald1916V

Tim schreef:Nee gewoon als het stuur recht staat dan wijst het linkerwiel gewoon naar voren qua toespoor en rechts wijst naar binnen.
Wielvlucht was volgens mij hetzelfde ja, maximaal.
Dan moet je stuur ook scheef gaan staan want dat rechter wiel blijft echt niet naar binnen wijzen tijdens het rijden :) , dan heb je dus toespoor en gaat je stuur scheef staan.

Ach, loop dat ding eerdaags wel ff na.. heb je dorpel maar ff zwart gespoten, blauw was op.

Moet jij niet werken trouwens ? :D
Tim

Ah naja zo zag het er op de brug uit en de theorie er achter klinkt wel logisch maargoed, het is nou eenmaal zo. Zit hem in de uitlijning en de schroefset en dat gaat er toch weer onder vandaan :)

Ik vond de dorpel net zo mooi op deze manier :( :-(

Werken is voor de dommen Ronald ;)
Ronald1916V

Tim schreef:
Ik vond de dorpel net zo mooi op deze manier :( :-(
Naja, er staat ook nog wel een busje spuitplamuur, dat vind ik echt wel wat voor jou.. moet er alleen nog zo'n 100% polyester voorbumper op ofzo met kippegaas :p

Ben je al eens bijna klaar ? ik ga zo weer richting Wezep, even kijken of de motor van de Williams er uit wil (Y)
Tim

Vanmiddag zelf even een stukje gereden aangezien Steven en Ronald er al mee hebben gereden maar ik zelf nog niet eens en het blijft toch ook een erg leuk karretje (L)

Gelijk even wat foto's geschoten met de telefoon, geen super kwaliteit maar wel een indicatie van hoe hij erbij staat :)

[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-87MNEJXB.jpg[/img]

[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4KOLAX4H.jpg[/img]

[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-UKESMYGU.jpg[/img]

[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WEG8VEYK.jpg[/img]

[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-LCIGQQ84.jpg[/img]

[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-3OWIQSZZ.jpg[/img]
-Ray-
Contacteer:

moet dat ding achter niet nog een beetje omlaag?
Immer wieder die verdammte Holländer
Johan Hogervorst
Contacteer:

Nee man, dikke muscle car look. (Y)

Zelf ook gehad, te vet gewoon. :D

Maar ziet er netjes uit tim, grilletje erin en hij is af! (Y)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

-Ray- schreef:moet dat ding achter niet nog een beetje omlaag?
:ja: lijkt er wel op.

Muscle car is Amerikaans, dat is dit echt niet :P
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Heeft denk ik te maken met de schroefpoten die er nu onder zitten, ipv het originele spul wat er eerst onder zat :)
Tim

Achter moet hij inderdaad omlaag echter zit nu de schroefset van Steven STK er nog tussen dus daarom staat hij momenteel zo.
-Ray-
Contacteer:

wie gaat er eigelijk met dat ding rijden?
Immer wieder die verdammte Holländer
Tim

De persoon die hem gaat kopen :)
Hij staat te koop aangezien ik aan 1 hobby voertuig genoeg heb!
Tim

Zo, ook even op RTC Markt gezet :)
canonballman

Ben benieuwd welk bod je krijgt.

Is 500 australische dollar meer als 500 euro? :p

Maar, ik moet toegeven, ik had ongelijk, had nooit gedacht dat het ding nog eens af zou komen. Had gedacht dat ie als donor zou eindigen, maar misschien dacht ik dat alleen omdat dat bij mij zou gebeuren...
Tim

Hehe owja, er was iets met een Mac menu toch :D ;)

Nee de zin vergaat je op een gegeven moment wel om het af te maken :)
Jean-Paul-S
Über-Spammer

canonballman schreef:Ben benieuwd welk bod je krijgt.

Is 500 australische dollar meer als 500 euro? :p

Maar, ik moet toegeven, ik had ongelijk, had nooit gedacht dat het ding nog eens af zou komen. Had gedacht dat ie als donor zou eindigen, maar misschien dacht ik dat alleen omdat dat bij mij zou gebeuren...
Jij moet gewoon eens alles aan de kant zetten en eens goed doorbeulen aan de racer (Y) :wink:
Hehe owja, er was iets met een Mac menu toch

Nee de zin vergaat je op een gegeven moment wel om het af te maken
Mijn 16v was eerder klaar :D Wel pas na 2 jaar maar dat maakt niet uit (0) Martijn gaat ook niet echt hard met z'n clio gtt, dus je kan nog een poging doen om hem af te krijgen Reinier :~

Tim,

ik heb vandaag een gaatje gevonden om de cup shocks op te halen. Steven komt morgen op bezoek, wil je dat hij ze meepakt of zal ik ze meenemen naar de afsluit?
Steven
Car: M536

Ik kom helemaal niet morgen :p
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Hey DUDE, how r u doin? :D

Steven stk komt morgen wat cup dempers halen voor hem en Tim. Volgens mij is iedereen dan zowat compleet, en hier ligt dan eindelijk wat minder spul.

Heb vandaag de Bilstein schroefset eens uit de doos gepakt. Das mooi spul voor meteen te monteren (Y) :p
Tom
Moderator
Car: MB

Steven schreef:Ik kom helemaal niet morgen :p
Plan jij dat soort dingen zo goed? :lol: (0)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Steven
Car: M536

@Shampoo, RTC Cup wordt steeds serieuzer :)

@Tom, ik zit hier in een soort asian suburb en ik slaap bij die vriend van me op de kamer, dus W4L staat even low profile :P
canonballman

Is iedereen zo geil op cupdempers? Heb er nog wel wat liggen...
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Dus je bouwt je wagen niet meer af :D ?
canonballman

Dat wel, maar je moet begrijpen dat ik voldoende cup dempers heb liggen om de complete clio cup van dempers te voorzien. Als ik smorgens uit bed stap struikel ik er zowat over.
Plaats reactie