De band liep af en toe tegen de schokbreker aan ja, er zaten ook enorme stukken rubber in de wielkastSteven(stk) schreef:Tim schreef:Nog niet gekeken, denk dat het gewoon op was
Ik ben er trouwens wel achter wat je geluid was... Je weet nog dat je schroefset schroefdraad op de veerpoot heeft? Diezelfde draad zit nu in beide bandenmischien toch iets teveel camber ..
, dat hebben we helemaal niet meer gechecked natuurlijk
. Naja schroefset moet toch uit elkaar om er nieuwe stofhoezen om te zetten.
Zal wel toespoor zijn, en ach hij heeft de dag overleefd, al reed ie op de terug niet zo heel stabiel meer inderdaadRonald1916V schreef: De band liep af en toe tegen de schokbreker aan ja, er zaten ook enorme stukken rubber in de wielkastdie heb ik er maar even uitgepeuterd voordat ik 'm afgemeld had
![]()
Over die camberafstelling e.d, de sporing klopt voor geen kant bij dat ding, Camber staat wel aardig gelijk denk ik maar hij heeft of enorm veel toespoor of enorm veel uitspoor.. net even getest of ik er nog een beetje hard mee kon maar op hoge snelheid heb ik het idee dat ie opstijgt![]()
Ding rijd verder wel erg goed !
Dan is ie wel bijna compleet jaSteven(stk) schreef:Zal wel toespoor zijn, en ach hij heeft de dag overleefd, al reed ie op de terug niet zo heel stabiel meer inderdaadRonald1916V schreef: De band liep af en toe tegen de schokbreker aan ja, er zaten ook enorme stukken rubber in de wielkastdie heb ik er maar even uitgepeuterd voordat ik 'm afgemeld had
![]()
Over die camberafstelling e.d, de sporing klopt voor geen kant bij dat ding, Camber staat wel aardig gelijk denk ik maar hij heeft of enorm veel toespoor of enorm veel uitspoor.. net even getest of ik er nog een beetje hard mee kon maar op hoge snelheid heb ik het idee dat ie opstijgt![]()
, ik zeg tijd voor een uitlijnset in je sleutelhok
Dat ding is sowieso prima, jaartje stilstaan 70km "testrijden" 40 + ronden ding goed gebruiken en weer naar huis rijdenRonald1916V schreef:Dan is ie wel bijna compleet jaSteven(stk) schreef:Zal wel toespoor zijn, en ach hij heeft de dag overleefd, al reed ie op de terug niet zo heel stabiel meer inderdaadRonald1916V schreef: De band liep af en toe tegen de schokbreker aan ja, er zaten ook enorme stukken rubber in de wielkastdie heb ik er maar even uitgepeuterd voordat ik 'm afgemeld had
![]()
, ik zeg tijd voor een uitlijnset in je sleutelhok
, wel super hoor verder dat ding. jaartje stilgestaan, vanmorgen was ie van binnen en buiten dichtgevroren na een nachtje buiten staan maar 't was weer starten en lopen (en wegrijden natuurlijk)
Moet toch naar het werk heTim schreef:Motorkap zat wel vast. Ronald, moet je even niet te veel rijden en rossen met m'n semi's er onder met die debiele wielvlucht en toespoor aan 1 kant. Anders ben ik zo door m'n band heen...
Tim schreef:
Snap niet hoe dat los heeft kunnen trillen dan... Zat best strak aangedraaid
Aan de rechterkant mist er zelfs een moertje dus zo vast zat dat nietTim schreef:Ja snap ik maar geen hard rijden over industrieterreinen rossen enzo
Snap niet hoe dat los heeft kunnen trillen dan... Zat best strak aangedraaid
Da's natuurlijk net hoe je je stuur hebt staan dan heTim schreef:1 wiel staat naar binnen gericht inderdaad. Zo uit m'n hoofd rechtsvoor die naar binnen wijst.
Dan moet je stuur ook scheef gaan staan want dat rechter wiel blijft echt niet naar binnen wijzen tijdens het rijdenTim schreef:Nee gewoon als het stuur recht staat dan wijst het linkerwiel gewoon naar voren qua toespoor en rechts wijst naar binnen.
Wielvlucht was volgens mij hetzelfde ja, maximaal.
Naja, er staat ook nog wel een busje spuitplamuur, dat vind ik echt wel wat voor jou.. moet er alleen nog zo'n 100% polyester voorbumper op ofzo met kippegaasTim schreef:
Ik vond de dorpel net zo mooi op deze manier![]()
Jij moet gewoon eens alles aan de kant zetten en eens goed doorbeulen aan de racercanonballman schreef:Ben benieuwd welk bod je krijgt.
Is 500 australische dollar meer als 500 euro?![]()
Maar, ik moet toegeven, ik had ongelijk, had nooit gedacht dat het ding nog eens af zou komen. Had gedacht dat ie als donor zou eindigen, maar misschien dacht ik dat alleen omdat dat bij mij zou gebeuren...
Mijn 16v was eerder klaarHehe owja, er was iets met een Mac menu toch
Nee de zin vergaat je op een gegeven moment wel om het af te maken