[Merijn's GTT] Een APK'tje verder...
-
- Moderator
- Car: Megane
top dat tie weer apk heeft.
Merijn heb je de adresgegevens niet meer? Anders gooi ik een briefje in de bus met je email gegevens of zo???
let me know.
Merijn heb je de adresgegevens niet meer? Anders gooi ik een briefje in de bus met je email gegevens of zo???
let me know.
Dat is niet eens zo'n gek idee.
Ik heb zijn adresgegevens niet meer en het mailadres waarmee hij zich aangemeld heeft op de site werkt niet meer. 
Weet jij nog waar ie woont? Als ik via de telefoongids zoek, krijg ik wel een adres te zien, maar heb geen idee of dat het juiste is.

Weet jij nog waar ie woont? Als ik via de telefoongids zoek, krijg ik wel een adres te zien, maar heb geen idee of dat het juiste is.
-
- Moderator
ik dacht dat hij op de bananengaarde woonde of ergens anders op de gaardes.
Als je een huisnummer hebt kan ik zo een briefje in de bus gooien.
ik hoor het wel.
Ik weet wel dat er daar nu ergens een megane rs staat. Het zou toch niet toevallig de oude eigenaar zijn van jou 5
Als je een huisnummer hebt kan ik zo een briefje in de bus gooien.
ik hoor het wel.
Ik weet wel dat er daar nu ergens een megane rs staat. Het zou toch niet toevallig de oude eigenaar zijn van jou 5

-
- Moderator
Ik weet dat die 5 toen op de bananengaarde stond dat weet ik bijna 100%zeker. Ik heb toen zelf ook naar gekeken.Merijn schreef:Dat lijkt me sterk...![]()
Als ik via de telefoongids zoek, krijg ik de volgende informatie:
Hoekerkade 31
2725AE Zoetermeer
Is dat daar ergens in de buurt?
Die kade is een andere wijk. maar goed mensen verhuizen wel eens.
-
- Moderator
Ondanks ik het jammer vind dat ik deze 5 niet direct had meegenomen voor die 250 euro ben ik wel blij dat je hem hebt gekocht. Als ik kijk hoe mooi die is geworden. Ik had hem nooit zo grondig aangepakt. RepectMerijn schreef:Het is immers dik 5 jaar geleden, he.

Maar als ik wat kan doen hoor ik het wel. Het is voor mij op de hoek dus geen probleem.
Abel, helaas heeft het niet mogen baten. Toen ik de polen om had gedraaid gaf het dash geen oliedruk mee door en brandde de verlichting die normaal aangaat bij het oliepeilen op contact continu... Zou het dan toch die andere sensor zijn?Abel schreef:je hebt 2 sensoren die 3 dingen doorgeven.
pijlstokje kan zijn draaden verkeerd om.
als je de auto op contact zet moet de pijl aangegeven worden met een verlichte oliedruk meter.
ook een rode lamp van geen olie druk. als die niet brand dan heb je de 2 draden op de paddestoel vormige sensor aan het einde van de olieleiding naar de turbo verkeerd om.
die geeft dus voor de meter de druk aan.. en de andere pool is voor het lampje op de dachboard

olie zal er inderdaad wel even uitmoeten, weekend is wat mij betreft ook prima? behalve bij thuiswedstrijden van de plaatselijke FC
de sensoren zijn vast ook wel door te meten (scheelt waarschijnlijk een hoop gedoe) maar ik heb geen idee wat je dan moet meten.
Langskomen om te testen is denk ik je laatste optie
de sensoren zijn vast ook wel door te meten (scheelt waarschijnlijk een hoop gedoe) maar ik heb geen idee wat je dan moet meten.
Langskomen om te testen is denk ik je laatste optie
5GTT & clio II 1.6 16v
De olie hoeft er niet uit hoor, het gat van de olie in de pan zit net boven het max niveau. En bij de oliedruk komt er misschien een beetje uit de leiding lopen, maar een klein kartonnetje eronder is genoeg.
Kan met gemak op straat, al is het wel een beetje pielen om erbij te komen, zonder radiateur is wel makkelijker, dat geef ik toe.
Kan met gemak op straat, al is het wel een beetje pielen om erbij te komen, zonder radiateur is wel makkelijker, dat geef ik toe.

wat gebeurt er als je het weer orgineel aansluit? Wel oliedruk na het starten? (op de meter)Merijn schreef:Abel schreef:
op contact moet er alleen een rood olie lampje branden.
als dit klopt is de paddestoel goed.
het pijlen moet dan haast wel een stukke sensor zijn. dat is een variabele weerstand die dus afhankelijk van het olie niveau de waarde laten verschillen. Wistje nu maar wat de juiste weerstand was bij max. dan kon je je bedrading makkelijk checken. misschien is een potmeter van een KOhm wel een optie aansluiten en draaien van max naar min.
suc6
Ja, als ik 'm weer aansluit zoals ie zat, krijg ik gewoon oliedruk. Dus ik neem aan dat ie wel goed aangesloten is. Al is 1 van de aansluitingen niet meer origineel... Maar geen rood lampje. 
Ik zal toch eens met Allart gaan testen met een nieuwe sensor. Dat kan er ook nog wel bij.

Ik zal toch eens met Allart gaan testen met een nieuwe sensor. Dat kan er ook nog wel bij.

dan alleen het rode olielampje nog, en die zit als ik het goed begrijp in de andere "paddestoel"sensor van de oliedruk..... (is ook nog nieuw leverbaar
)
wat is er trouwens uit je taxatierapport gekomen? ben wel benieuwd
wat is er trouwens uit je taxatierapport gekomen? ben wel benieuwd

5GTT & clio II 1.6 16v
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Top dat ie positief is uitgevallen Merijn. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"