Apk en verkopen

Die dikke injectorstekker in de kabelboom bij de injectorrail niet goed vast mischien ?Jean-Paul-S schreef:Dan kan ik alleen nog voorstellen dat de injectoren niet meededen, want de benzine stond op druk tot en met de rail zelf.
Kabelboom zat echt goed, had ik gecontroleerd voor ik de rail eraf haalde. Toen ik later probeerde te starten liep hij niet zo heel goed. Ik heb toen met een schroevendraaier een tikje op elke injector gegeven waarna ze functioneerden. Dat zou het kunnen zijn geweest.Ronald1916V schreef:Die dikke injectorstekker in de kabelboom bij de injectorrail niet goed vast mischien ?Jean-Paul-S schreef:Dan kan ik alleen nog voorstellen dat de injectoren niet meededen, want de benzine stond op druk tot en met de rail zelf.
verkopen? hoezo, mis ik iets?Jean-Paul-S schreef:![]()
Apk en verkopenIk rijd er wel even test mee om te kijken of hij echt 100% is, en dan stal ik hem totdat hij word bezichtigd.
Interesse al divers ja. Maargoed, het is niet het koopje van het jaar, zeker als je deze vergelijkt met een 16v van 700 euro of een williams van 2750 euro. Daar zit voor die prijs gewoon serieus werk aan (weet je zelf nu ookArco Straver schreef:Mooie bak geworden JP.
Al interesse gehad ??
Tom schreef:niet lullig bedoeld, maar die liefhebber zoekt waarschijnlijk wel een nette bumper en spiegels. Het zijn de kleine dingen, maar in mijn ogen maken die een auto pas af.
De Williams wil ik inderdaad wel zo goed als mogelijk origineel maken. Als iemand standaard bumpers wil ipv deze is dat geen probleem, die heb ik ook liggenTom schreef:daar heb je gelijk in. Maar de praktijk is dat dat wel vaak zo is. En om dit weer aan te passen ben je toch zo weer een honderd of 5 verder.
Jean-Paul-S schreef: Zoals het er nu naar uitziet win je t.o.v. Williams/Cup breedte 3cm tot 3,5cm per kant. Aan de hoogte heb ik nog niet zitten meten, hopelijk passen de rs cup poten er gewoon onder zonder teveel poespas. De stift is krom ja, maar er zit een nieuwe bij het set![]()
Nou ja, het staat ook onopvallend aan het eind voor de fotoBart V schreef:shit....overheen gelezen
Wel knap overigens om dat ding zo krom te krijgen. Dat lukt je alleen maar door echt hard ergens tegen aan te rammen. Ff opletten dus of je fusee niet erg krom is.
1: Set is niet te koopRonald1916V schreef:Wat moet zo'n setje kosten ? PM is prima
Ik ben niet van zinne om deze fusees af te laten frezen zoals dat bij de andere rs fusees een tijd terug gedaan is. Vind het zonde om het spul aan te passen, en verder zijn er met moderne rs dempers meer mogelijkhedenSteven(stk) schreef:Ziet er goed uit, hoe ga je de aansluiting op een "normale" clio I veerpoot maken , een stuk van het fusee afhalen, veerpoot aanpassen of past dat direct ? / of ga je toch voor een rs cup demper ?
Zal eens kijken voor de veren zodra ik zover ben. Moet nog een topmount frezen omdat die zoek is geraakt:~Het lijkt wel alsof de extender krom is? Of zie ik dat verkeerd?
Wat betreft cupschroefsetje en die veren. In ieder geval moeten dat 180 Kilo veren zijn. Als ik me niet vergis zijn die veren van H&R, en er staat clio16V op. Die zitten er in ieder geval bij mij op, en dat is echt perfect op het circuit.
SteveNou in principe gaat er 1 ding krom en dat is de zwakste schakel, als die stift krom is, durf ik toch wel 99% zeker te zijn dat het fusee niets heeft.
No worries mate!