dot4 zou je het ook wel mee moeten redden denk ik , ook geen budget voor ds2500 blokken ?Martijn Kool schreef:zo, aandrijfas besteld..
vandaag pakketje vanuit engeland, waaronder mijn polysport rubbers(draagarmen en stabistang), red ik alleen niet voor 6 okt..
morgenavond slicks ophalenavon 6.5 19.5 r13, hopelijk is het droog 6okt
pedaal komt alweer hoger.. toch maar ff andere remolie erop, denk dot 5.1 erop..
eigenlijk is het tijd voor ds3000 oid, maar daarheb ik t geld eigenlijk niet voor.. iemand nog wat liggen voor minder??
Martijns gtt-tje | hmm
-
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Project: GTT Blue Sport
zijn lijken mij geen ds2500's maar de gewone ds performance blokken.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Geen idee, zag het staan en het telefoonnummer kwam mij bekend voor.Geert schreef:zijn lijken mij geen ds2500's maar de gewone ds performance blokken.
Project: GTT Blue Sport
-
rij al met die textar blokken. ik kijk ze morgen even na anders hoor je nog wat van me tim ass.
ds2500 is niet veel vooruitgang denk ik, als ik iets eronder gooi wordt het de 3000. rij assen gewoon op textar blokkies en zie daarna wel verder..
die blokjes die te koop staan zijn idd 'gewone' blokken..
ds2500 is niet veel vooruitgang denk ik, als ik iets eronder gooi wordt het de 3000. rij assen gewoon op textar blokkies en zie daarna wel verder..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
He, only Steve-o mag me zo noemenMartijn Kool schreef:rij al met die textar blokken. ik kijk ze morgen even na anders hoor je nog wat van me tim ass.

Maar hoor het wel

-
Aandrijfas vervangen. remblokken zijn flink verbrand, hij remt nu weer goed, maar komen nog andere onder.
Gister slicks incl velgen opgehaald(ronald nogmaals bedankt voor het leggen), gewoon ph1 wielen. Leuke velgen zijn dat trouwens, zit geen doorlopend naafgat in, dus ronald kon ze niet balanceren met hun apparaat.. Dus dan moest er maar even testgereden worden ghehe
dat was lachen, gister ff naar zwolle geweest en ze er ff bij ronalds huis onder gelegd. banden hebben de maat 6.5-19.5 r13. Het zegt mij neits, maar het is megaplat
, echt kartwieltjes nu haha.
MAarja, mijn auto is vrij laag dus dat was ff tanden op elkaar en de wijk uit rijden. Schuurde lekker, zelfs op klinkerwegen ging de grond de bodem wel is in..
viel wel ff tegen hoor, slicks en spoorvorming, wat een wereld van verschil is dat. naja, klein rondje gemaakt en ze trilden niet bij 100 op de teller dus prima
maandag nog ff paar kleine dingetjes en dan hopen op mooi weer dinsdag (80% neerslag kans in assen atm :< )
Gister slicks incl velgen opgehaald(ronald nogmaals bedankt voor het leggen), gewoon ph1 wielen. Leuke velgen zijn dat trouwens, zit geen doorlopend naafgat in, dus ronald kon ze niet balanceren met hun apparaat.. Dus dan moest er maar even testgereden worden ghehe
dat was lachen, gister ff naar zwolle geweest en ze er ff bij ronalds huis onder gelegd. banden hebben de maat 6.5-19.5 r13. Het zegt mij neits, maar het is megaplat

MAarja, mijn auto is vrij laag dus dat was ff tanden op elkaar en de wijk uit rijden. Schuurde lekker, zelfs op klinkerwegen ging de grond de bodem wel is in..
viel wel ff tegen hoor, slicks en spoorvorming, wat een wereld van verschil is dat. naja, klein rondje gemaakt en ze trilden niet bij 100 op de teller dus prima

maandag nog ff paar kleine dingetjes en dan hopen op mooi weer dinsdag (80% neerslag kans in assen atm :< )
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Volgens mij was die 100 km/h op de teller ook nog geen 60km/h aangezien er nog genoeg auto's waren die ons voorbij gingen op die 70km/h wegMartijn Kool schreef:Aandrijfas vervangen. remblokken zijn flink verbrand, hij remt nu weer goed, maar komen nog andere onder.
dat was lachen, gister ff naar zwolle geweest en ze er ff bij ronalds huis onder gelegd. banden hebben de maat 6.5-19.5 r13. Het zegt mij neits, maar het is megaplat, echt kartwieltjes nu haha.

bande zijn geschikt voor 6,5 J velgen en 19,5 cm breed loopvlak.
ideaal voor onder een kart gtt.
is te vergelijken met 175-50-13 band.
rijdt echt super mijns inziens.
verder heb je inderdaad mega KM teller afwijking met deze dingen.
uitbalanceren kan ook met een adapter op het balanceerapparaat mits e die hebben.
verder kan je ook met een zogenaamde "scooter"de banden uitbalanceren als ze gemonteerd zitten onder de auto.
helaas heeft ook bijna niemand die meer.
uitbalanceren kan ook met een adapter op het balanceerapparaat mits e die hebben.
verder kan je ook met een zogenaamde "scooter"de banden uitbalanceren als ze gemonteerd zitten onder de auto.
-
- Contacteer:
wij kunnen ''blinde velgen'' uitbalanceren...
Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik denk dat ie met die wielen niet harder dan 100km/h gaat in het einde van de 5.. balanceren is niet nodig denk ik
Gek genoeg trillen ze ook nog niet eens

Gek genoeg trillen ze ook nog niet eens

-
ah zo werken die matenmark 5t schreef:bande zijn geschikt voor 6,5 J velgen en 19,5 cm breed loopvlak.

banden pasten op 5,5 tot 7j had ik gevonden op hun site, klopt ook wel want ze passen op ph1 velgen(5,5j).
Tis echt een kart met die wieltjes ja, geweldig. Alleen geen curbstone pakken, dan lig de bodem echt in 2en

inmiddels dinsdag 45% kans op neerslag in assen!

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
Gewoon de bodem even bijwerken met een hamerMartijn Kool schreef:ah zo werken die matenmark 5t schreef:bande zijn geschikt voor 6,5 J velgen en 19,5 cm breed loopvlak.
banden pasten op 5,5 tot 7j had ik gevonden op hun site, klopt ook wel want ze passen op ph1 velgen(5,5j).
Tis echt een kart met die wieltjes ja, geweldig. Alleen geen curbstone pakken, dan lig de bodem echt in 2en
inmiddels dinsdag 45% kans op neerslag in assen!

-
Hmm, polysport rubbers gemonteerd gister (das van die powerflex shit van cgb motorsport uk). Alleen links moet het nog in de draagarm, hiervan zit een bout vastgeroest in het rubber, als ik de bout eruit wil draaien draait t dus mee, ff slijpen dus morgen.
heb nu dus 4 van die gele rubbers op mn stabistang en 2 in de rechterdraagarm, alleen de linker moet nog, vreemde is nu dat het caster van het rechtervoorwiel nogal veranderd is, het wiel staat nu verder naar achter toe vergeleken met links. Je kunt hier niets aan stellen met deze rubbers, dus daar kan het niet aan liggen.. Waren mijn vorige draagarmrubbers nu zo raal of is dit gewoon bagger? of is het juist gunstig, dat het wiel iets verder naar achter staat(loopt nu wel minder aan bij max insturen trouwens
)
heb nu dus 4 van die gele rubbers op mn stabistang en 2 in de rechterdraagarm, alleen de linker moet nog, vreemde is nu dat het caster van het rechtervoorwiel nogal veranderd is, het wiel staat nu verder naar achter toe vergeleken met links. Je kunt hier niets aan stellen met deze rubbers, dus daar kan het niet aan liggen.. Waren mijn vorige draagarmrubbers nu zo raal of is dit gewoon bagger? of is het juist gunstig, dat het wiel iets verder naar achter staat(loopt nu wel minder aan bij max insturen trouwens

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Iets meer caster (oftewel je schokdemper vanaf zijaanzicht schuiner / wiel t.o.v. top schokdemper) kan geen kwaad. Wordt je rechtuitstabiliteit beter van.
Nu de schokdemper wat rechter staat, heb je kans dat je de wagen wat beter de hoek om kan gooien. Slijtage van 20 jaar oude rubbers zullen er wel voor hebben gezorgd dat het e.e.a. niet meer stond zoals het ooit was.
Enne....
???
Nu de schokdemper wat rechter staat, heb je kans dat je de wagen wat beter de hoek om kan gooien. Slijtage van 20 jaar oude rubbers zullen er wel voor hebben gezorgd dat het e.e.a. niet meer stond zoals het ooit was.

Enne....

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
hmm ok, nouja zal morgen foto's schieten van die gele rubbers, als jij daar gelukkiger van wordtArco Straver schreef:Iets meer caster (oftewel je schokdemper vanaf zijaanzicht schuiner / wiel t.o.v. top schokdemper) kan geen kwaad. Wordt je rechtuitstabiliteit beter van.
Nu de schokdemper wat rechter staat, heb je kans dat je de wagen wat beter de hoek om kan gooien. Slijtage van 20 jaar oude rubbers zullen er wel voor hebben gezorgd dat het e.e.a. niet meer stond zoals het ooit was.![]()
Enne....???

hoezo? zit nog steeds een sjorband omheen, vind het wel een goede oplossingmr wouter de wit schreef:IC alweer gefixt?? clown

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
sjorband rulezzzzz
alles wat goed is en vastzit mooi zo laten

alles wat goed is en vastzit mooi zo laten

-
Geel past goed bij blauw, dus hij zit primamark 5t schreef:sjorband rulezzzzz
alles wat goed is en vastzit mooi zo laten![]()

moet er nu een sticker op van marbar racing? ben toch gesponsord nu eigenlijk

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl

-
Gister even een paar cliko cupdempers geleend van mn zwager en eronder geplaatst (voorzijde). Leuk spul en past prima. Gezien ik 1 spax dempertje niet helemaal fris meer heb, ga ik het zo oplossen. Neem morgen een setje mee..
Enige nadeel hieraan is dat ie heel iets hoger op zn poten komt, dat los ik nog wel op. Ook heb ik nu een negatief camber van -teveel. Zodoende ff mn 13inchjes er weer onder gezet, slijt die liever ff kaal met dit camber ;p. Dat los ik nog wel op met de vijl.
De veren moest ik gewoon spannen met deze dempers(dat hoefde met die spax niet), zo kort zijn ze. Opgemeten vanaf de grond waren mijn spax dempers tot bovenzijde zuiger minus draad 500mm, deze waren iets van 440mm.. Ook zit de onderste veerschotel een stuk hoger vergeleken bij die spax demper..
maar goed, het past dus wel aardig clio cup dempers
Enige nadeel hieraan is dat ie heel iets hoger op zn poten komt, dat los ik nog wel op. Ook heb ik nu een negatief camber van -teveel. Zodoende ff mn 13inchjes er weer onder gezet, slijt die liever ff kaal met dit camber ;p. Dat los ik nog wel op met de vijl.
De veren moest ik gewoon spannen met deze dempers(dat hoefde met die spax niet), zo kort zijn ze. Opgemeten vanaf de grond waren mijn spax dempers tot bovenzijde zuiger minus draad 500mm, deze waren iets van 440mm.. Ook zit de onderste veerschotel een stuk hoger vergeleken bij die spax demper..
maar goed, het past dus wel aardig clio cup dempers

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
en rijdt nog vele malen beter op het circuit als die spax dingen .
kan je niet effe gewoon magic camber bouten bestellen?
-
camber is echt -7 nu ofzo, dus das niet genoeg, moet ff de onderste gaten uitvijlen, de bovenste kan niet, dan hou ik geen vlees meer overmark 5t schreef:en rijdt nog vele malen beter op het circuit als die spax dingen .
bij een ph1 gt staan de gaten recht onder elkaar he.. das bij ph2 en clio dempers niet zo..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
ik weet het heb ze er zelf ook onder gehad.
heb nu echter de carbon fase 1 gtt gescoord echt als nieuw die dingen.
maar om effe snel wat minder camber te stellen wil het prima
heb nu echter de carbon fase 1 gtt gescoord echt als nieuw die dingen.
maar om effe snel wat minder camber te stellen wil het prima
-
gooi er dan gewoon even ph2 topschotels op, dat scheelt je weer wat camber bijvijlen.Martijn Kool schreef:camber is echt -7 nu ofzo, dus das niet genoeg, moet ff de onderste gaten uitvijlen, de bovenste kan niet, dan hou ik geen vlees meer overmark 5t schreef:en rijdt nog vele malen beter op het circuit als die spax dingen .
bij een ph1 gt staan de gaten recht onder elkaar he.. das bij ph2 en clio dempers niet zo..
Heb volgens mij nog wel een setje liggen
-
dat gaat niet nee, dan komt ie nog hoger. hij moet juist weer ietsjes lager..Steven(stk) schreef:gooi er dan gewoon even ph2 topschotels op, dat scheelt je weer wat camber bijvijlen.Martijn Kool schreef:camber is echt -7 nu ofzo, dus das niet genoeg, moet ff de onderste gaten uitvijlen, de bovenste kan niet, dan hou ik geen vlees meer overmark 5t schreef:en rijdt nog vele malen beter op het circuit als die spax dingen .
vd week ff vijlen en veren iets inkorten ;p
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
arm gtt`jeMartijn Kool schreef:dat gaat niet nee, dan komt ie nog hoger. hij moet juist weer ietsjes lager..Steven(stk) schreef:gooi er dan gewoon even ph2 topschotels op, dat scheelt je weer wat camber bijvijlen.Martijn Kool schreef:camber is echt -7 nu ofzo, dus das niet genoeg, moet ff de onderste gaten uitvijlen, de bovenste kan niet, dan hou ik geen vlees meer overmark 5t schreef:en rijdt nog vele malen beter op het circuit als die spax dingen .
vd week ff vijlen en veren iets inkorten ;p

veren niet inkorten!!!!!!!!!!!!!
eerst mee gaan racen en dan beslissen of je minder veerdruk wil
er rijden zelfs race 5 jes rond met 120 t/m 180 kg voorveren.
-
ghehe. kijk t wel ff aan in eerste instantie. heb apex veertjes, geen idee wat dat voor specs heeft.mark 5t schreef:veren niet inkorten!!!!!!!!!!!!!
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Contacteer:
idd je kunt dan beter de dempers wat inkorten.
-
dempers zelf niet, maar de onderste veerschotel ff losslijpen en iets lager weer vastlassen.. En dat gaan we morgen ook ff doen!sieger everts schreef:idd je kunt dan beter de dempers wat inkorten.

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl