
CycoMiko's R5 GTT
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: zo 25 jan 2009 10:52
- Locatie: Drachten
Zo, eerst maar eens een nieuwe v-snaar halen. krappe bedoeling zo
Verder heb ik eindelijk de moed op kunnen brengen om de schroevendraaier in m achterklep te zetten
Direkt al het onderliggende roest maar verwijderd en alvast in de Brunox gezet.
Was nie leuk nie
[img]http://i339.photobucket.com/albums/n457 ... C06318.jpg[/img]

Verder heb ik eindelijk de moed op kunnen brengen om de schroevendraaier in m achterklep te zetten

Direkt al het onderliggende roest maar verwijderd en alvast in de Brunox gezet.
Was nie leuk nie

[img]http://i339.photobucket.com/albums/n457 ... C06318.jpg[/img]
-
- Berichten: 1743
- Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Zo, nog een tandje erger als bij mij was.
Brunox is roestoplosser neem ik aan?
Brunox is roestoplosser neem ik aan?
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: zo 25 jan 2009 10:52
- Locatie: Drachten
Een roestomvormer op epoxybasis.
Is direct goed als ondergrond voor de nieuwe laag plamuur.
Is direct goed als ondergrond voor de nieuwe laag plamuur.
-
- Berichten: 1743
- Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Ah ok, ideaal dus, licht opschuren denk ik en dan dus plamuur erover.
Goed spul, dat moet ik onthouden!
Goed spul, dat moet ik onthouden!

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
dan nog denk ik dat dit een beunoplossing is en dat het zo weer gaat roesten. Beter had je ff een achterklepp geregeld, die dingen zijn zat te vinden
.
edit-
het was niet doorgeroest?

edit-
het was niet doorgeroest?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: zo 25 jan 2009 10:52
- Locatie: Drachten
Nee is niet doorgeroest, wil gewoon de bestaande roestdelen neutraliseren om deze vervolgens met een lammellenschijf weg te slijpen.
Ik ga niet weer zo'n achterklep laten maken dus moet het bij deze gewoon ff goed fixen. Zie het zelf niet als een beunoplossing. Aan de andere kant, zit dit forum niet vol met beunhazen?

Ik ga niet weer zo'n achterklep laten maken dus moet het bij deze gewoon ff goed fixen. Zie het zelf niet als een beunoplossing. Aan de andere kant, zit dit forum niet vol met beunhazen?

man monteer toch gewoon een goeie originele achterklep.
die gladgemaakte dingen gaanm allemaal roesten of de palmuur valt er af.
en origineel is best mooi zeker op jou nog redelijk originele 5 GTT
die gladgemaakte dingen gaanm allemaal roesten of de palmuur valt er af.
en origineel is best mooi zeker op jou nog redelijk originele 5 GTT
-
- Berichten: 36
- Lid geworden op: zo 25 jan 2009 10:52
- Locatie: Drachten
Mannen, ik heb een probleempje.
Heb deze week de wiellager linksvoor vervangen en dacht vanavond eindelijk weer ff te kunnen toeren....
Nadat ik de auto had gestart en naar buiten gereden had wou ik de garagedeur dicht doen. Toen ik de deur dus in handen had viel de auto uit....
Hierna nog 1 keer fluterend gestart en nadat ie direct weer uitviel niet meer aangekregen.
Startmotor ging wel sneller draaien en viel zelfs een paar keer weg maar lopen doet ie niet meer.
Kan iemand me een paar suggesties doen zodat ik morgen direct gericht kan gaan testen?
Groeten,
Jeroen.
Zat zelf te denken aan benzinedruk (pomp) of de benzinedrukregelaar.
Is dit gewoon een kwestie van slang op de carb lostrekken en kijken of deze nog iets dr uit spuit??
Heb deze week de wiellager linksvoor vervangen en dacht vanavond eindelijk weer ff te kunnen toeren....
Nadat ik de auto had gestart en naar buiten gereden had wou ik de garagedeur dicht doen. Toen ik de deur dus in handen had viel de auto uit....
Hierna nog 1 keer fluterend gestart en nadat ie direct weer uitviel niet meer aangekregen.
Startmotor ging wel sneller draaien en viel zelfs een paar keer weg maar lopen doet ie niet meer.
Kan iemand me een paar suggesties doen zodat ik morgen direct gericht kan gaan testen?
Groeten,
Jeroen.
Zat zelf te denken aan benzinedruk (pomp) of de benzinedrukregelaar.
Is dit gewoon een kwestie van slang op de carb lostrekken en kijken of deze nog iets dr uit spuit??
yep en luisteren of je pomp nog wel draait.
controleer verder effe of je nog wel vonk hebt.
los bougietje op je blok leggen en effe starten.
suc 6.
controleer verder effe of je nog wel vonk hebt.
los bougietje op je blok leggen en effe starten.
suc 6.