Paps rijd met zijn Megane2 iig gemiddeld iets van 1 op 15 en die rijd ook niet rustig

Die is wel sterk japaulvanrooij schreef: gelijk 'investeren in de toekomst' en een 5deurs nemen dan zijn Ron en zn vriendin helemaal klaar voor de laatste RTC-trend
Met de Clio RS ook tijdje veel moeten rijden voor woon/werk en kwam toen ook al uit op 1 op 14.Luco/Alpine-racer schreef:Nou langere afstanden in verkeer dan moet 1:14 kunnenpaulvanrooij schreef:1:12 haal je amper op benzine
Ik heb ook ooit overwogen om te gaan dieselen want ik sta ook meestal binnen een werkweek weer aan de pomp ( sta nu op 21.000 km ), maar inderdaad is het gewoon leuker in een RS.Riël schreef:Ik moet me er eigenlijk ook niet mee bemoeien en Ronnie wat je ook doet echt ik vind het primaMaar vind het altijd zo zonde , die RS kicket gewoon ass.
Daar heb je gelijk in pas deze regel toe op heel het forum en jeTim schreef:Goed...
Ik denk niet dat Ronnie zich er ook heel veel van gaat aantrekken en daarnaast wordt het topic meer een diesel/gas topic zonder dat er verder veel zinnigs gepost wordt naast de berekening van Riel.
Diesel, diesel, diesel, diesel, diesel! Lekker zuinig, niet enorm vaak tanken en rustig met lage toeren koppelcruisen
Ben ik niet met je eens !Tim schreef:1 woord: Bullshit.
Maargoed, als je daar een discussie over aan wil gaan dan stuur maar een PM
Dan had je m net zo goed kunnen hurenpaulvanrooij schreef:en afschrijving? boeiend.. je hebt wel ff lekker RS gereden
Dat reed ik met mijn Clio 1.4 uit 93... bijna altijd volle bak!paulvanrooij schreef:op weg naar frankrijk (dus gewoon een complete tank snelwegkilometers, gangetje van 120/130) haalden we 1:13,5 als ik me niet vergis (op ron98 )
ron had het over 1:11, 1:12 gemiddeld nu per tank
Comfort is voor mietjespaulvanrooij schreef:aan de andere kant.. 150kilometer per dag in ietsje meer comfort..
investeren is geen auto kopen en verkopen binnen 5 maanden en daardoor een bak afschrijving pakkenpaulvanrooij schreef:gelijk 'investeren in de toekomst' ...
Klopt idd, ik heb een keer 1:14 gehaald, maar dan moet ik ook wel als een ouwe lul gaan rijden en bij 2500 toeren schakelen en het liefst 100km/uur gaan rijden.paulvanrooij schreef:op weg naar frankrijk (dus gewoon een complete tank snelwegkilometers, gangetje van 120/130) haalden we 1:13,5 als ik me niet vergis (op ron98 )
Ron weet de exacte cijfers vast nog wel
ga er maar vanuit dat ie niet zo zuinig is
Ben ik met je eens. Maar als je veel km's rijdt is het ook wel lekker om een auto te rijden waar je heerlijk in kunt cruizen. Twingo RS is een super wagentje met een hoog fungehalte, maar als je er net als ik best wat km's in maakt merk je daar op een gegeven moment weinig meer van.Luco/Alpine-racer schreef:dan scheelt het nog genoeg in muntjes.
Niet vergeten het rijplezier, dat heb je niet met een clio diesel
Ghehe, niet geheel onverstandig.paulvanrooij schreef:aan de andere kant.. 150kilometer per dag in ietsje meer comfort..
gelijk 'investeren in de toekomst' en een 5deurs nemen dan zijn Ron en zn vriendin helemaal klaar voor de laatste RTC-trend
Neem hem maar een keer een week mee Haas. Op zich kun je hem vast wel op 1:13 krijgen, maar dan moet je wel zo opletten hoe je rijdt en niet het gas diep intrappen en dat is lastig met een RS.Haas schreef:Dan had je m net zo goed kunnen hurenpaulvanrooij schreef:en afschrijving? boeiend.. je hebt wel ff lekker RS gereden
Dat reed ik met mijn Clio 1.4 uit 93... bijna altijd volle bak!paulvanrooij schreef:op weg naar frankrijk (dus gewoon een complete tank snelwegkilometers, gangetje van 120/130) haalden we 1:13,5 als ik me niet vergis (op ron98 )
Kom op, met zo'n auto moet je heus wel wat positievers kunnen scoren.
Comfort is voor mietjespaulvanrooij schreef:aan de andere kant.. 150kilometer per dag in ietsje meer comfort..
investeren is geen auto kopen en verkopen binnen 5 maanden en daardoor een bak afschrijving pakkenpaulvanrooij schreef:gelijk 'investeren in de toekomst' ...
Eerst pica's van de dames...Luco/Alpine-racer schreef:kan geregeld worden