Kan iemand mij vertellen wat een nieuw contactslot voor een clio 1 gaat kosten met sleutel? Tis voor een 1.4tje (fase3) uit 1996, maar die dingen zijn volgens mij allemaal hetzelfde als alle modellen uit die tijd.
ik weet dat het een set belachelijk veel geld kost, om en bij de 300 €. Ik heb nog een setje liggen van een megane cabrio (nieuw) met alle sloten erbij.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Steven schreef:Kan iemand mij vertellen wat een nieuw contactslot voor een clio 1 gaat kosten met sleutel? Tis voor een 1.4tje (fase3) uit 1996, maar die dingen zijn volgens mij allemaal hetzelfde als alle modellen uit die tijd.
Evt. nummertje erbij?
Ik heb er 1 genomen van een C57A ...
7701469773 en kost zo'n 100 euro ex. btw (je krijgt er dan alleen een sleutelbaard bij ?? vlgsn Dialogys)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Het rare is dat als ik een Clio I Phase I neem ipv nu een Phase III, ik hetzelfde onderdeelnummer krijg, maar dan met een plaatje met 2 sleutels...
Normale sleutels kosten iets van 16 euro. Je krijgt een sleutelnummer als je een contactslot besteld. Kun je meteen een extra normale sleutel bestellen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Als je een infrarood zendertje in de sleutel hebt zitten kun je gewoon de baard omwisselen, dus dat zal op het model dat Arco opgezocht heeft wel standaard zijn.
Als je zo'n slot besteld krijg je een losse sleutel (geen losse sleutelbaard) er bij.. als je startblokering hebt kun je daar dus verder niets mee (niet starten in ieder geval)
Van bijna alle oudere Renault's zijn die contactsloten 't zelfde.. ik heb nu een contactslot van een R19 16V in mijn Clio 1.4 zitten (+20 PK ) en dat past gewoon prima
Ronald1916V schreef:Als je zo'n slot besteld krijg je een losse sleutel (geen losse sleutelbaard) er bij.. als je startblokering hebt kun je daar dus verder niets mee (niet starten in ieder geval)
Van bijna alle oudere Renault's zijn die contactsloten 't zelfde.. ik heb nu een contactslot van een R19 16V in mijn Clio 1.4 zitten (+20 PK ) en dat past gewoon prima
wie is hier op straat aan het sleutelen aan ze 5 GTT ?
Je hebt zeker ook vakantie of niet wel mooi dat Streetview, jammer dat ze Nederland er nog niet zo uitgebreid op hebben staan. ik zag laatst wel zo'n ding door Zwolle heen rijden.. maar staat er nog niet in
rembo en rembo, daar kan je je uuuuren mee vermaken!
ik zie dat er veel nieuwe filmpies op joetoeb staan? paar weken terug stonden er volgens mij niet zo veel
wie is hier op straat aan het sleutelen aan ze 5 GTT ?
Dit is toch onbekende Renault
Er moet toch uit te vinden zijn welke GT dit is
Wellicht dat dit de witte GTT is die door Tino is gespot bij de Texaco in Spijkenisse ??
Bij mercedes gaan ze lekker zelf aan de gang. 250CDI in een 190 lepelen en dan in 6 sec naar de 100 vlammen. Ze zouden bij renault ook eens van die leuke dingen moeten doen