Alleen, na het kaal maken van rotte delen, wat smeer je er allemaal op en in welke volgorde, hoe pakken jullie dit aan.
Tips en trucs zijn welkom

Deze ervaring heb ik ook een keer gehad. Ik had een Vauxhall Cavelier. Dat is een Engelse Opel Manta. De bodem was roestig. Op aanraden van een hobby garage heb ik er een laag teer over gespoten. Na een maand vielen de plakken roest er al af! Sinds die tijd ben ik zeer voorzichtig geworden met het gebruik van teerproducten. En nog een nadeel. Je kunt het haast niet overspuiten.Jean-Paul-S schreef:Heb eens snel daar gekeken. Lijkt mooi spul maar:
Ze beweren min of meer dat je roest kunt afsluiten, maar dat houd roestvorming niet tegen, iets wat rot zal in de regel toch gewoon verdergaan. De rx5 en 7 doen me een beetje denken aan blanke tectyl
ik denk/vind dan dat je poedercoaten dan onderschat, ik geloof er niks van dat als er een klein steentje tegenaan komt dat het eraf vliegt.Jean-Paul-S schreef:Snap niet dat jullie zo'n fan zijn van poedercoaten. Het is immers een heel hard materiaal, lekker steenslag gevoelig