Hessel, 5 is al verkocht aan z'n zwager, rest moet Martijn maar even vertellen, na de zomer opnieuw te koop

Maare, wat is die 5 traag Martijn...

Ze verkopen 'm in Italië neem ik aan ?Martijn Kool schreef:trage hokken die clio's. beker staat mooi op de tv
5je wordt morgen overgeschreven, dinsdag nemen ze m mee naar italie voor een week. daarna gaan ze m weer verkopen..weet niet of je nog zolang kunt wachten hessel?
mja, godzijdank niet harder, heb er wel eens harder gereden daar, ben geflitst op die nieuwe snelweg bij almelo, daar is t altijd lekker rustig ook...Ronald1916V schreef:Ziet er goed uit Martijn !
Nette score wel, wou ie niet harder ?
Das ook een weg om hem eens flink op de staart te trappen!Martijn Kool schreef:mja, godzijdank niet harder, heb er wel eens harder gereden daar, ben geflitst op die nieuwe snelweg bij almelo, daar is t altijd lekker rustig ook...Ronald1916V schreef:Ziet er goed uit Martijn !
ach ja it's all in the game!!!Martijn Kool schreef:mja, godzijdank niet harder, heb er wel eens harder gereden daar, ben geflitst op die nieuwe snelweg bij almelo, daar is t altijd lekker rustig ook...Ronald1916V schreef:Ziet er goed uit Martijn !
die rare westenaren laten wel eens wat slingeren in hun beamers..Wouter de Wit schreef:He Martijn! Leuke velgen! Hoe kom je eraan?
lol wen daar maar aan, klagen er wel meer overTim schreef:Ow dus daarom sms je niet terug
Martijn Kool schreef:lol wen daar maar aan, klagen er wel meer overTim schreef:Ow dus daarom sms je niet terug.
tis wel alleen bij gas los. maar lijkt me toch de turbo, aangezien het zo van het een op het andere moment gebeurt. vooral als ik gas los laat nadat de turbo opgespoeld is.-PAZ- schreef:Als ie alleen rookt bij gas los kunnen het ook nog je klepseals zijn die voor problemen zorgen.
nope, kan nog geen pink tussen maar gaat allemaal primaTim schreef:Mooi dat het niet aan loopt! Ook niet met het betere bochtenwerk of flink rossen?
omdat dat nogal kut plakt aan de zijkant. Plus dit is reflecterend rood, zie je in het donker altijd die rode biezen, zo valt het wat minder op.DennisT schreef:Lekker laagWaarom heb je die rooie rand aan de binnenkant van je velg gedaan? Valt een stuk beter op als je het op de buitenrand doet