ACT: Het weer
-
- Contacteer:
heerlijk met ventilatortje hierzo 

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Afgelopen nacht buiten in de hangmat lopen pitten
[img]http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... 009969.jpg[/img]
Klamboe er over heen getrokken tegen die parasieten, dekentje erbij voor als het wat kouder werd. Ideaal
Niet dat het zo prettig slaapt, draaien lukt niet in zo'n ding, maar lekker wakker worden is het wel in de ochtendzon, fluitende vogels. Jammer dat het pas 05:30 was
Vanmorgen 09:00 was het hier in ieder geval alweer 27 graden, inmiddels op kantoor onder de 20

[img]http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... 009969.jpg[/img]
Klamboe er over heen getrokken tegen die parasieten, dekentje erbij voor als het wat kouder werd. Ideaal

Niet dat het zo prettig slaapt, draaien lukt niet in zo'n ding, maar lekker wakker worden is het wel in de ochtendzon, fluitende vogels. Jammer dat het pas 05:30 was

Vanmorgen 09:00 was het hier in ieder geval alweer 27 graden, inmiddels op kantoor onder de 20

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Zo heb ik vorig jaar een aantal nachten in de tuin op mijn logeer matras geslapen... heerlijk! Eergisteren heb ik onze Lowlands tent maar eens uitgetest en bij mijn ouders in de tuin geslapen... best lekker! Gisteren toch maar in bed gaan liggen maar vannacht (mits geen onweer en regen) ga ik ook maar weer eens kamperen in de buitenlucht
Zonder klamboe maar met citroenkaars tegen de muggen 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Tijd om af te spreken dat je toch maar met de auto gaat....Tim schreef:Hope so! Maar het zal vanavond wel weer gaan regenen vrees ik. Ik fiets namelijk nooit en zodra ik ook maar een afspraak maak om te fietsen begint het

Project: GTT Blue Sport
- Adinsx
Hier in Doetinchem net even vanuit de glazen piramide (koppeling tussen oudbouw en nieuwbouw) even de lucht bekeken, maar dat ziet er niet gezond uit zeg maar 
Zolang het niet gaat hagelen vind ik het best

Zolang het niet gaat hagelen vind ik het best

Nou t ergste is wel overgetrokken nu denk ik, alleen het onweer blijft nog hangen... geen dikke hagelstenen gelukkig, al had dat voor de Clio niet zo veel meer uitgemaakt.
Tis wel lekker minimaal 5 graden afgekoeld

Tis wel lekker minimaal 5 graden afgekoeld

- Adinsx
Hier gaat het nog aardig door 
Parkeerplaats en straat hierachter staan zo goed als blank, hagel ter grote van knikkers, en wat flinke slagen. Heerlijk weer om nog een uurtje of 2 door te werken

Parkeerplaats en straat hierachter staan zo goed als blank, hagel ter grote van knikkers, en wat flinke slagen. Heerlijk weer om nog een uurtje of 2 door te werken
-
- Contacteer:
Ik zit hier nog in mijn boxer volledig te zwemmen in het zweet, niet normaal hoe benauwd, alle ramen open en alles, maar is niet uit te houden! 

Hier ook! Vanmiddag alleen een paar druppels gehad en wat gerommel in de verte. Verder blijft het grafheet! 

Hier is de lucht net weer opgeklaard... Maar een half uur geleden kwam de regen hier ook in een rechte lijn naar beneden gestort! Inclusief onweer want dat hadden we nog niet genoeg gehad de afgelopen weken
Maar.... ik heb besloten niet meer te klagen over t weer. Gisteren een programma gezien over de maanlanding 40 jaar geleden. Een astronout vertelde daarin hoe dankbaar hij na die expeditie was voor al het moois op aarde ("the garden of eden" noemde hij het) en dat de aarde binnen het heelal een unieke planeet is en hij daarom nooit meer geklaagd heeft over het weer of andere onbenullige zaken. Prachtige gedachte toch

Maar.... ik heb besloten niet meer te klagen over t weer. Gisteren een programma gezien over de maanlanding 40 jaar geleden. Een astronout vertelde daarin hoe dankbaar hij na die expeditie was voor al het moois op aarde ("the garden of eden" noemde hij het) en dat de aarde binnen het heelal een unieke planeet is en hij daarom nooit meer geklaagd heeft over het weer of andere onbenullige zaken. Prachtige gedachte toch

-
- Contacteer:
Die hagel stenen hier zien er niet aardig uit, vrij flinke jongens en het gaat hendig loos. 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://i282.photobucket.com/albums/kk27 ... C_0332.jpg[/img]
Raar weer hier in Nijmegen, maar zorgt wel voor mooie plaatjes.
Raar weer hier in Nijmegen, maar zorgt wel voor mooie plaatjes.
Kom ik aan met mijn mobiele telefoon foto... Geen flinke flitsen gezien hier, wel prachtige wolkenpartijen. Ben op de Drielsedijk gaan kijken
[img]http://img16.imageshack.us/img16/5352/fotos0004c.jpg[/img]

[img]http://img16.imageshack.us/img16/5352/fotos0004c.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Had je toch beter moeten kijken...het flitste hier als een gek in elk geval. Zaten flinke klappers bij...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
- Adinsx
Iets verderop in Angerlo kwam er ook een flinke onweersbui over 
Heerlijk vanaf de zolder door de dakkapel staan genieten
Gelukkig geen hagel

Heerlijk vanaf de zolder door de dakkapel staan genieten

Gelukkig geen hagel

-
- Über-Spammer