Erik (Schepjes) schreef:Zit je zonder werk ofzo Luco?
tijdje niet gezien op het forum en nu weer beetje druk
Nee hoor heb nog tot 1 sept werk, daarna nog niet, dus dan kan ik weer spammen.
DSC rijden vreet meer tijd dan DNRT rijden, vandaar wat minder vaak hier te vinden, was zowiezo wel wat stiller hier.
Mijn webhost bedrijf raad winscp aan. Ik gebruikte vroeger WS-FTP totdat die 4 russen mijn inlog gegevens achterhaalt hadden. Jaja ik was 1 van de 15000..
Wanneer je er zeker van wilt zijn dat je niet veilig bezig bent kan je dat gebruiken ja. Internet explore is nou niet echt een goed beveiligde brouwser.
Abel schreef:internet explorer van microsoft is ook geschikt voor ftp he.
Nou in een héél basische vorm, verander jij via internetexplorer maar eens je bestandsattributen (volgens mij een van de meest voorkomende handelingen )
Nee werkt niet, kan alleen via een webclient inloggen, m'n eigen xs4all webspace lukt ook niet. (niet met iexplore & WinSCP).
Naja leg het wel ff aan de kant, volgens mij is ons netwerk weer gigantisch dichtgetimmerd of heb ik weer niet de juiste rechten. (altijd gemekker hier).
is het dan wel een echte ftp server die er staat
dat meot gewoon lukken mijns inziens. Port 21 ga je toch doorheen aan de serverkant... als ik hier port 21 dichtgooi kan ik wel nog op andere ftp's
ftp.xs4all.nl lijkt me wel een echte FTP server, net als het IP adres wat ik voor een helpdesk gebruik van een rekenprogramma hier. Zo seniel ben ik nu ook weer niet
In mijn firewall op de pc hier heb ik WinSCP al toegelaten, ook geprobeer poort 21 handmatig open te krijgen, maar hij blijft dit zeggen:
No connection could be made because the target machine actively refused it.
Connection failed.
Waarom kom ik er met een webclient dan wel in? Die error geeft ie ook vrijwel direct, lijkt er niet echt op dattie uberhaupt buiten de deur probeer in te loggen.
Edit:
Could not open connection to the host, on port 21: Connection failed
Hey.... chat ff verder met die meuk in ICT en Web ACT.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Chat over dat onderwerp hoort in dat topic thuis....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
(en dat gemeuk over wel of geen lid en waar iets staat of niet staat en thuishoort ben ik ook klaar mee. Dat moeilijk gedoe altijd.... PPff....
Lekker chatten en topics vervuilen.... mits het fatsoenlijk blijft is wat mij betrft prima)