ACT: Mobiele telefonie
-
- Contacteer:
heb je er eindelijk eentje kunnen scoren op Marktplaats? voor de somma van? 

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Car: Renault 19 2.0 16V

zover was ik al,
de vraag is natuurlijk hoeveel leuke/handige/nuttige gratis software er nog te verkrijgen valt.
Oh, als ik jailbreak moet ik de foon ook restoren.
raak ik hiermee al mn huidige info kwijt ?
de vraag is natuurlijk hoeveel leuke/handige/nuttige gratis software er nog te verkrijgen valt.
-
Restoren is niet nodig, de jailbreak past gewoon de huidige firmware aan en er verdwijnt dus niets. Verder valt die restrictie best mee, er zijn zo onbenullig veel dingen (gratis) te downloaden in de Appstore, daar kan naar mijn mening geen telefoon tegen op. En met een jailbreak is 't einde helemaal zoek.Ferdy schreef:zover was ik al,
Heb zo dus ook een programma om te filmen er mee en voor Bluetooth is ook wel een programma, maargoed dat gebruik ik toch niet omdat de volle 8 gb al vol staat met zooi en Mp3's

iPhone moet je gewoon meemaken, iedereen gooit t op de negatieve kantenven dan klinkt t als een flutding idd
-
- Moderator
- Car: MB
Vanuit bedrijfsoogpunt is het juist briljant dat er toch miljoenen liefhebbers voor dat (overwegend goede) spul zijn.Merijn schreef: Ik vind het gewoon van de zotte dat Apple mij gaat vertellen wat ik wel en wat ik niet mag installeren.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
@TOM, dat heet goede marketing 
Dat is het zeker niet, maar ik betaal BELACHELIJK veel geld voor zo'n ding, en dan kan ik er niet mee wat ik wil. Blijkbaar boeit veel mensen dat niet
Over die apps: HTC met WinMo is ook niet echt fantastisch vooral verslaat de iPhone elke WinMO op performance. Maar dan komt google android toch hard op en dat veegt toch weer de vloer aan, doordat het open is.

Dat is het zeker niet, maar ik betaal BELACHELIJK veel geld voor zo'n ding, en dan kan ik er niet mee wat ik wil. Blijkbaar boeit veel mensen dat niet

Over die apps: HTC met WinMo is ook niet echt fantastisch vooral verslaat de iPhone elke WinMO op performance. Maar dan komt google android toch hard op en dat veegt toch weer de vloer aan, doordat het open is.
En natuurlijk heet WinMo ook apps (die soms nog beter zijn dan de i-versie): hier de hdWobble 
http://www.youtube.com/watch?v=mmzMwVzxZuQ

http://www.youtube.com/watch?v=mmzMwVzxZuQ
Kunnen filmen met dat ding zou wel een aanvulling zijn.Ronald1916V schreef:Restoren is niet nodig, de jailbreak past gewoon de huidige firmware aan en er verdwijnt dus niets. Verder valt die restrictie best mee, er zijn zo onbenullig veel dingen (gratis) te downloaden in de Appstore, daar kan naar mijn mening geen telefoon tegen op. En met een jailbreak is 't einde helemaal zoek.Ferdy schreef:zover was ik al,
Heb zo dus ook een programma om te filmen er mee en voor Bluetooth is ook wel een programma, maargoed dat gebruik ik toch niet omdat de volle 8 gb al vol staat met zooi en Mp3's
iPhone moet je gewoon meemaken, iedereen gooit t op de negatieve kantenven dan klinkt t als een flutding idd
Verder het kunnen versturen van foto's via Bluetooth naar je Macbook.
En het kunnen toepassen van themes om het algemene uiterlijk wat op te fleuren.
En verder zijn er natuurlijk talloze apps te krijgen. In de appstore zijn er al genoeg te vinden, ook de gratis versies zijn goed te doen.
Maar het kan natuurlijk altijd beter en mooier...
Wie weet straks eens even proberen...

-
- Moderator
- Car: MB
Ik snap ook wel dat dat goede marketing is van Apple. Feit zal echter ook wel zijn dat het overgrote deel van de gebruikers meer dan voldoende heeft aan de legaal verkrijgbare app's (zoals bijna bij alle apparaten het geval is).Riël Notermans schreef:@TOM, dat heet goede marketing
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Als je de thema's enzo en achtergronden wil gaan veranderen moet je 'm gewoon lekke Jailbreaken, dan is er wel zoveel van die zooi verkrijgbaar.. het feit is alleen dat ik het wel prima vindFerdy schreef:Kunnen filmen met dat ding zou wel een aanvulling zijn.Ronald1916V schreef:Restoren is niet nodig, de jailbreak past gewoon de huidige firmware aan en er verdwijnt dus niets. Verder valt die restrictie best mee, er zijn zo onbenullig veel dingen (gratis) te downloaden in de Appstore, daar kan naar mijn mening geen telefoon tegen op. En met een jailbreak is 't einde helemaal zoek.Ferdy schreef:zover was ik al,
Verder het kunnen versturen van foto's via Bluetooth naar je Macbook.
En het kunnen toepassen van themes om het algemene uiterlijk wat op te fleuren.
En verder zijn er natuurlijk talloze apps te krijgen. In de appstore zijn er al genoeg te vinden, ook de gratis versies zijn goed te doen.
Maar het kan natuurlijk altijd beter en mooier...
Wie weet straks eens even proberen...

-
- Contacteer:
Ik zit er zelfs aan te denken om zo'n iphone 3gs te nemen bij een nieuw abbo.
alleen ik wil geen 2jaar vast zitten, en met 1jaar moet ik 400(!) bij betalen
alleen ik wil geen 2jaar vast zitten, en met 1jaar moet ik 400(!) bij betalen

Reken het eens gewoon uit... Je betaalt de telefoon gewoon terug in 2 jaar. Beter gewoon een simlockvrije kopen en een simonly abonnement nemen bij de provider die het beste is. Dan ben je altijd beter af...
-
- Contacteer:
29,95 x 24 = 718,80 dus ja....
Ik heb het effe snel nagerekend op basis van de iPhone 3GS 32 GB.
T-mobile:
i-150, 24 maanden:
Vaste maandelijkse kosten: €29,95
Eenmalige kosten toestel: €199,94
Totale kosten over 24 maanden: €918,74
Vodafone:
Vodafone Scherp 150, 24 maanden + Zorgeloos Internet
Vaste maandelijkse kosten: €14,25
Eenmalige kosten toestel: €675,00 (Belgie)
Totale kosten over 24 maanden: €789,00
En dan zit je dus gewoon bij Vodafone, in plaats van dat crappy T-Mobile.
Edit: ik moet er wel bij vermelden dat die 150 minuten bij Vodafone enkel de gespreksminuten zijn en geen SMS'jes. Die zul je er bij moeten kopen of achteraf af moeten rekenen.
T-mobile:
i-150, 24 maanden:
Vaste maandelijkse kosten: €29,95
Eenmalige kosten toestel: €199,94
Totale kosten over 24 maanden: €918,74
Vodafone:
Vodafone Scherp 150, 24 maanden + Zorgeloos Internet
Vaste maandelijkse kosten: €14,25
Eenmalige kosten toestel: €675,00 (Belgie)
Totale kosten over 24 maanden: €789,00
En dan zit je dus gewoon bij Vodafone, in plaats van dat crappy T-Mobile.
Edit: ik moet er wel bij vermelden dat die 150 minuten bij Vodafone enkel de gespreksminuten zijn en geen SMS'jes. Die zul je er bij moeten kopen of achteraf af moeten rekenen.
-
- Contacteer:
oke, thanks.. maar vind jij T-mobile zo crappy dan?
ik zit nu bij hi dat vind ik pas crappy,

Da's 2,50 ofzo per maand extra dat SMS'e nook erin?
Heb ook spijt bij Vodafone weggegaan te zijn ... straks weer lekker terug!
Ik had laatst al mijn facturen van 2007 nodig ivm belasting en kostenvergoeding bij opdrachtgever. Maar ik zit bij T-mobile en kon op my-vodafone niet inloggen.
Ik klantenservice vodafone gebeld, gezegd dat ik over gestapt ben, dat ik het weliswaar betreur en wacht tot ik van mijn 2 (:() jaar af ben. Mevrouwtje was wel symphatiek. Maargoed, ongeacht of ik nu abbonee was of niet:
een weekje later had ik 12 dikke enveloppen met rekeningspecificaties in de bus
Dus vodafone: tot volgend jaar
Heb ook spijt bij Vodafone weggegaan te zijn ... straks weer lekker terug!
Ik had laatst al mijn facturen van 2007 nodig ivm belasting en kostenvergoeding bij opdrachtgever. Maar ik zit bij T-mobile en kon op my-vodafone niet inloggen.
Ik klantenservice vodafone gebeld, gezegd dat ik over gestapt ben, dat ik het weliswaar betreur en wacht tot ik van mijn 2 (:() jaar af ben. Mevrouwtje was wel symphatiek. Maargoed, ongeacht of ik nu abbonee was of niet:
een weekje later had ik 12 dikke enveloppen met rekeningspecificaties in de bus

Dus vodafone: tot volgend jaar

-
- Contacteer:
Ik vond t-mobile altijd wel relaxed, alleen die shop is kutd hier in Alkmaar..
mischien een jaartje Vodafone ga proberen
mischien een jaartje Vodafone ga proberen
Hi rules !Erik (Schepjes) schreef:oke, thanks.. maar vind jij T-mobile zo crappy dan?

Doet het altijd, overal bereik...tis alleen wel prijzig.
Ik zit er aan te denken na mijn termijn over te stappen op Ben.
-
Heb meer dan 6 jaar Hi gehad en dat beviel heel erg goed, 1 jaartje T-mobile en dat was serieus ruk hier in Zwolle, nu alweer een half jaar Vodafone en dat bevalt me echt uitstekendFerdy schreef:Hi rules !Erik (Schepjes) schreef:oke, thanks.. maar vind jij T-mobile zo crappy dan?
Doet het altijd, overal bereik...tis alleen wel prijzig.
Ik zit er aan te denken na mijn termijn over te stappen op Ben.

Hoor er ook goed verhalen over. Maat van me heeft het ook, ook overal bereik !
En tis vrij goedkoop zag ik !
Gezien ik nu geen nieuwe foon meer hoef, is dat natuurlijk ook wel iets wat meetelt.
En tis vrij goedkoop zag ik !
Gezien ik nu geen nieuwe foon meer hoef, is dat natuurlijk ook wel iets wat meetelt.
Laatst gewijzigd door Ferdy op di 14 jul 2009 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Hopeloos T-mobile bereik
Met bellen gaat nog maar ik betaal HSDPA dan wil ik ook HSDPA.
Daar wint vodafone driedubbel.
En tja, vodafone heeft klantenservice toch ook beter voor mekaar.
Sorry ferdy foute post ge-edit.
Met bellen gaat nog maar ik betaal HSDPA dan wil ik ook HSDPA.
Daar wint vodafone driedubbel.
En tja, vodafone heeft klantenservice toch ook beter voor mekaar.
Sorry ferdy foute post ge-edit.
Laatst gewijzigd door Riël op di 14 jul 2009 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Car: Megane
Heb net mijn nieuwe sony ericson w995 binnen. Voor het eerst in jaren dat ik van nokia overstap naar iets anders. Ben benieuwd.
Ik gebruik geen inet dus dara kan het niet mis gaan.
Zitten leuke dingen op.
Ik gebruik geen inet dus dara kan het niet mis gaan.
Zitten leuke dingen op.
jee wat zijn jullie allemaal hip enzo , ik heb tig jaar een stokoude siemens gehad.. nu sinds kort een splinternieuwe nokia 6300 in het zwart, voor mijn doen een hele hypermoderne telefoon 
ik woon in een prutdorp, met alle providers prima bereik altijd gehad, eerst Telfort gehad (toen ze ooit nog gebruik maakte van Libertel masten), daarna Ben, werd toen T-Mobile, toen KPN, en nu weer Ben

ik woon in een prutdorp, met alle providers prima bereik altijd gehad, eerst Telfort gehad (toen ze ooit nog gebruik maakte van Libertel masten), daarna Ben, werd toen T-Mobile, toen KPN, en nu weer Ben

Trust me. I know what I'm doing.