dus jij hebt de hele dag verstand van electra?Tom schreef:als ik zin hebFerdy schreef:iemand hier met verstand van elektra ?
ACT: Algemeen Chat Topic deel 2
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik heb het altijd al geweten....Ferdy schreef:kom maar eens uit de kast dan
Project: GTT Blue Sport
Je kan ook gewoon even vragen wat je wil weten 
Ik weet er ook wel e.e.a. van dan

Ik weet er ook wel e.e.a. van dan

http://www.youtube.com/watch?v=HTPko-aXvJM&feature=fvst
Een wat anders: iemand die zingt wat je in de clip ziet.
Lache hoor
Een wat anders: iemand die zingt wat je in de clip ziet.
Lache hoor

http://www.youtube.com/watch?v=4TM3GbxaNLI
Dis ook wel wat
Filmpje van die man wel vaker gezien, maar nooit dat ze het samen deden
Dis ook wel wat

Filmpje van die man wel vaker gezien, maar nooit dat ze het samen deden

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
safety first
die heeft het begrepen zeg

die heeft het begrepen zeg

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ach hij wil zijn voorgangers een versterker kado doen

show gordels de originele zitten er ook nog in.
die versterker is echt ook dom!
die versterker is echt ook dom!
Ik heb een lekje in m'n hulptank zitten van m'n Williams op de nippel van het reservepompje, probeerde em dicht te solderen, maar hij lekt nog een beetje.
Nu heb ik niet zo'n zin om die hele hulptank te vervangen, dus dat wordt dichtsmukken met lijm. Enige is dat ik me wel kan herineren van Jeroen Lubking is dat die lijm zo slecht hecht aan de tank zelf.
Dacht zelf om er een epoxy als deze erop te smeren.
Weet iemand watvoor kunststof die tank precies is? Of iemand die ook z'n tank al eens ergens mee dichtgesmukt heeft?
Nu heb ik niet zo'n zin om die hele hulptank te vervangen, dus dat wordt dichtsmukken met lijm. Enige is dat ik me wel kan herineren van Jeroen Lubking is dat die lijm zo slecht hecht aan de tank zelf.
Dacht zelf om er een epoxy als deze erop te smeren.
Weet iemand watvoor kunststof die tank precies is? Of iemand die ook z'n tank al eens ergens mee dichtgesmukt heeft?
In een bepaalde stand issie lekvrij, dat lukt wel 
Staalborsteltje op de dremel, flink remmenreiniger, schoon wordt ie ook wel.
Ik twijfel dus alleen een beetje over die kunststofsoort en de hechting van die epoxy. Kan evt. wel even een kunststof hechtprimer eroverheen doen, maar dan moet het wel helpen.

Staalborsteltje op de dremel, flink remmenreiniger, schoon wordt ie ook wel.
Ik twijfel dus alleen een beetje over die kunststofsoort en de hechting van die epoxy. Kan evt. wel even een kunststof hechtprimer eroverheen doen, maar dan moet het wel helpen.
kun je die tank er niet onderuit trekken en dan een dikke stop in die toevoer slang?
Hmm kep hier wel een foto, alleen dies nogal lastig op te laaien.
Het hulptankje heeft 1 grote doorvoer aan de bovenkant over de achterbrug, maar die hulptank heeft op z'n laagste punt nog een nippeltje zitten van het hulppompje. Dat zit vlak naast de achterbrug en daar schoof gister de brugsteun langs.
Nu lekt dat nippeltje en ws. de aansluiting van de nippel op de tank.
Op zich kan ik best op de sloop zo'n tankje proberen te scoren, maarja je weet hoe dat gaat met die dikke vulslangen die meer dan 15 jaar vastzitten, dat gaat nooit van harte natuurlijk.
Dus als ik em netjes kan dichten (lekt ook niet hard, trekt alleen van die vochtplekken) dan heeft dat de voorkeur
Het hulptankje heeft 1 grote doorvoer aan de bovenkant over de achterbrug, maar die hulptank heeft op z'n laagste punt nog een nippeltje zitten van het hulppompje. Dat zit vlak naast de achterbrug en daar schoof gister de brugsteun langs.
Nu lekt dat nippeltje en ws. de aansluiting van de nippel op de tank.
Op zich kan ik best op de sloop zo'n tankje proberen te scoren, maarja je weet hoe dat gaat met die dikke vulslangen die meer dan 15 jaar vastzitten, dat gaat nooit van harte natuurlijk.
Dus als ik em netjes kan dichten (lekt ook niet hard, trekt alleen van die vochtplekken) dan heeft dat de voorkeur

-
- Contacteer:
Gaat er uberhoud iets van harte bij die ouwe skait Renaults? 

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Jawel hoor, bouten afbreken.
tank is waarschijnlijk ABS of PE, dus daar schiet je nog niks mee op.
Op bijna alle kunststof producten staat wel een tekentje met wat voor materiaal het is, maar dat kan je zeker niet terugvinden op zo'n volgebaggerde tank?
is er een stukje van de tank wat "overbodig uitsteekt" : kan je een stukje tank met een aansteker o.i.d. laten smelten? dan kan je kijken hoe het ruikt en dit vergelijken met een andere kunststof waarvan je wel weet wat het is, dat werkt vaak ook wel aardig.
Op bijna alle kunststof producten staat wel een tekentje met wat voor materiaal het is, maar dat kan je zeker niet terugvinden op zo'n volgebaggerde tank?
is er een stukje van de tank wat "overbodig uitsteekt" : kan je een stukje tank met een aansteker o.i.d. laten smelten? dan kan je kijken hoe het ruikt en dit vergelijken met een andere kunststof waarvan je wel weet wat het is, dat werkt vaak ook wel aardig.
5GTT & clio II 1.6 16v
-
hie rligt nog wel een tankje, carros zit er nog bij aan. voor woensdag gratis op te halen, anders ligt het bij de oud ijzer boer. pm indien je belang hebt 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Contacteer:
Die kunststof expoxy pakt wel op ABS staat erop, PE weer niet.Allartino schreef:tank is waarschijnlijk ABS of PE, dus daar schiet je nog niks mee op.
Op zich kan ik die nippel wel geheel inkapselen.
Nouja voor de zekerheid sturen we Kool maar een PM

Als de tank van hetzelfde materiaal is als de bumpers dan kun je het gewoon met combi-metaal (Praxis) van Bison fixen.
En anders is er ook nog speciale 2K meuk (Terokal van henkel) waarmee je scheuren in polyester en ABS bumpers en kuipen kunt fixen. FF schoonmaken, iets opschuren en een dikke klodder erop en klaar is kees.
En anders is er ook nog speciale 2K meuk (Terokal van henkel) waarmee je scheuren in polyester en ABS bumpers en kuipen kunt fixen. FF schoonmaken, iets opschuren en een dikke klodder erop en klaar is kees.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je kan beter ergens anders op klodderen 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ligt eraan hoe het eruitziet waar die op kloddert