is dat het subframe wat je toen bij mij gehaald hebt?
Arco Straver schreef:Met inveren lopen de banden niet aan tegen je skirts ??
net zo breed als die van Menno toch ??
Martijn Kool schreef:clio 16v steun gaat niet denk ik ivm hangend blok. ik denk dat je een 19 steun bedoelt...
In de clio hangt het blok aan de cas en zit de achterste steun onder het subframe, Bij het gasgeven duwt het blok dus van onder tegen het subframeTom schreef:achterste is toch het hondenbot. Die zit altijd onder.
Jean-Paul-S schreef:Je kan ook eens kijken voor speciale bussen, meen dat Reichhard ze wel heeft![]()
Verder mooie (maar vooral goede) upgrades aan je wagen, begin me toch wel te eikelen zolang ik zelf nog niet echt wat kan doen![]()
hmm ok dat is jammer, heb de werking van de 16v steun verder nooit goed bekeken. Thnx.Martijn Kool schreef:ik denk niet dat dat kan, hij is puur voor kantelen dat hondenbot. Nu ligt je blok op 3 steunen, dan nog maar op 2, want dat hondenbot kan vrij draaien..
exacte gegevens weet ik niet uit mijn hoofd, ik meen dat de 16 2cm breder is dan de gt, waar dit in zit weet ik niet zeker de draagarmen lijken op het eerste gezicht gelijk in lengte.Abel schreef:baksteun monteren van een r19 16V dus 4 ipv 3 steunen
wat heb je nu veranderd an het subframe?
:edit laat maar staat op de voruge pagina.
wat is het verschil in spoorbreedte tussen gt, clio 16 en williams?
dat probeerde ik ook te zeggen.Steven schreef:Jongens, jullie halen echt vanalles door elkaar, dit is een 19-16v setup met 3 steunen. Hij heeft die bovenste steun van een clio toch niet
Volgens mij heeft Steven alle motorsteunen van z'n GTE gebruikt, waarbij de achterste motorsteun dus net als de 5GTT is. Er is dus ook geen sprake van een hondenbot, want dan zou die motor constant omkiepen op die steun. Als dit wel zo is, heeeeeel snel die GTE steun er weer in ja
als vervolg op mijn eerdere post, doordat ik minder camber heb staan liepen de wielen aan tegen de verbreders bij het stevigere stuurwerk.Steven(stk) schreef:Vanmiddag de auto laten uitlijnen, de wielen stonden nog op max camber ( -4,7) en de sporing stond er een " beetje" naast.
Camber staat nu op -3 , toespoor staat op 0,2, het caster verschilt wel iets (0,5 graden), maar dat is niet te stellen.
Verder ook nog een gloednieuwe ford rs2000 radiateur gekregen, even kijken of die mooier past dan de clio 16v radiateur, de aansluitingen lijken iig goed te zitten
zodra de auto weer thuis staat zal ik het hele verhaal hier wel posten, mocht je het zolang niet uithouden stuur me maar een pm.Abel schreef:Vertel wat er nou is gebeurt aub. had het met je verbeterinigen te maken of was het een verradelijk bochtje in de Ardennen?