ACT: 5 GT Turbo
en de nierfunctie te testen 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
ja alleen niet liggen...Merijn schreef:Het gaat me specifiek om die 7,5J.Heb je die toevallig ook liggen met die band erom?

zit onder de ebs op de vooras, maar weet niet zeker of dat ET 30 of 35 is...
Renault 19 1.8 16V Cabrio
die is er niet.
je kunt niet meten hoe goed je turbo nog is. er kan wel een paar mm speling opzitten voor je gevoel, en toch doet die turbo het nog prima zonder lekage. gewoon goeie olie, uit laten lopen de auto en niet te veel druk vragen. 1 bar is de max op een gt voor een standaard t2. tuurlijk 1.2 a 1.3 haalt die wel maar de pret is na 10000 km voorbij. of al eerder..
je kunt niet meten hoe goed je turbo nog is. er kan wel een paar mm speling opzitten voor je gevoel, en toch doet die turbo het nog prima zonder lekage. gewoon goeie olie, uit laten lopen de auto en niet te veel druk vragen. 1 bar is de max op een gt voor een standaard t2. tuurlijk 1.2 a 1.3 haalt die wel maar de pret is na 10000 km voorbij. of al eerder..
-
- Contacteer:
ff een vraagje. hoe breed is de orginele IC van een GTT. Dan bedoel ik de voorzijde 

-
- Contacteer:
prima
Hier zit denk ik wel een probleem,onderste waterslang zit in de verdrukking ivm montage oliekoeler.Merijn schreef:Weet je zeker dat je waterpomp goed genoeg functioneert?
Slang zit klem tussen de dynamo en de olieleidingen,wordt geknepen denk ik.
Watertemp blijft met deze temperatuur laag,blok loopt probleemloos verder.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
ik weet dat de meningen over het hitteschild van een 5gtt hier verdeeld zijn, velen trekken hem meteen bij de turbo vandaan en gooien m bij het oud ijzer, ik wil m bij mijn fase 1 gewoon laten zitten en wil nu weten wat de originele kleur van het schild is?
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Contacteer:
tutuur schreef:hij is 20,5cm breed, ongeveer het hart gepakt dus de breedte van de core, met kappen aan onder en bovenzijde zal het ong 21á22cm zijn

-
- Moderator
- Car: Megane
vandaag te horen gekregen van de eigenaar van deze 5 dat hij te koop staat. Hij mag weg voor 3500 euro. Echter staat hij niet op MP of iets dergelijks.
Ik kan verder niet echt veel zeggen over de auto. De eigenaar werkt bij autohaag zeeuw zoetermeer (magazijn).
[img]http://img411.imageshack.us/img411/1575 ... medium.jpg[/img]
[img]http://img401.imageshack.us/img401/2323 ... medium.jpg[/img]
Ik kan verder niet echt veel zeggen over de auto. De eigenaar werkt bij autohaag zeeuw zoetermeer (magazijn).
leuke auto!toch van dat maatje van Bas?
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
word net gebeld door m'n baas: "he Allart, ik loop hier op een rommelmarkt in Frankrijk, en daar ligt een Groep N uitlaat voor je GT turbo! is dat iets speciaals? zal ik 'm voor je meenemen?"

5GTT & clio II 1.6 16v
Grijs, anders gewoon mooi spuiten met hittebestendige verf.Hessel schreef:ik weet dat de meningen over het hitteschild van een 5gtt hier verdeeld zijn, velen trekken hem meteen bij de turbo vandaan en gooien m bij het oud ijzer, ik wil m bij mijn fase 1 gewoon laten zitten en wil nu weten wat de originele kleur van het schild is?
Probleem is dat dat ding gruwelijk in de weg zit bij alle sleutelbehoeften.
bekende auto, eigenaar woont in scheveningen dus let goed op de roest. verder heeft deze auto voor en zijkant schade gehad. maar als ik naar de fotos kijk is dat netjes opgeknapt.Patrick.B schreef:vandaag te horen gekregen van de eigenaar van deze 5 dat hij te koop staat. Hij mag weg voor 3500 euro. Echter staat hij niet op MP of iets dergelijks.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Even vraagje,
5GT is vernieuwd, mn wachtwoord weet ik echt niet meer, stond altijd op automatisch inloggen.
Nu wil ik nieuw wachtwoord aanvragen maar volgens mij gaat dat niet
5GT is vernieuwd, mn wachtwoord weet ik echt niet meer, stond altijd op automatisch inloggen.
Nu wil ik nieuw wachtwoord aanvragen maar volgens mij gaat dat niet
Want deze knop zit er dus niet.....iemand oplossing?Visit the login page and click I’ve forgotten my password.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
Bekend probleem Wouter, ik kwam er ook achter afgelopen weekend.
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
gedrochtje zo met die letters achterop en dat witte gaas...-jacco- schreef:TV-08-RH te koop
-
Er lijkt iets toch niet helemaal goed te gaan met het wachtwoord opvragen/resetten bij 5gt. Heb het gisteravond gedaan, maar helaas nog steeds geen mailtje binnen.
Nog tips/trucs?
Nog tips/trucs?
-
Ik had nog een vraagje over het bedieningsdeel van de kachel.
Afgelopen weekend verzette ik hem van koud naar warm, hoorde toen een "lekkere" kraak en sindsdien alleen nog maar warme lucht. Had al ff gezocht hier op het forum en heb net ook eens gekeken wat het probleem kon zijn.
Voor zover ik kan zien is er een kunstof lipje direct achter de bedieningsunit (gokje: wat dus de kabel tegenhoud bij het verdraaien van de knop) afgebroken.
Is er een los deel wat ik kan vervangen of moet ik dan een "nieuwe" bedieningsunit ergens vandaan zien te regelen? Alvast bedankt!!
Afgelopen weekend verzette ik hem van koud naar warm, hoorde toen een "lekkere" kraak en sindsdien alleen nog maar warme lucht. Had al ff gezocht hier op het forum en heb net ook eens gekeken wat het probleem kon zijn.
Voor zover ik kan zien is er een kunstof lipje direct achter de bedieningsunit (gokje: wat dus de kabel tegenhoud bij het verdraaien van de knop) afgebroken.
Is er een los deel wat ik kan vervangen of moet ik dan een "nieuwe" bedieningsunit ergens vandaan zien te regelen? Alvast bedankt!!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Anders valt het met een paar kunstgrepen ook wel te fixen met 2 ty-wraps....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"