Die kleur is idd super, maar bij inruilen zullen ze niet zo blij met je zijn...Foeke schreef:Bedoel het goud gele kleurtje, maar ieder zijn smaak natuurlijk.![]()
http://www.desktopmachine.com/framepic. ... &size=1024

Die kleur is idd super, maar bij inruilen zullen ze niet zo blij met je zijn...Foeke schreef:Bedoel het goud gele kleurtje, maar ieder zijn smaak natuurlijk.![]()
http://www.desktopmachine.com/framepic. ... &size=1024
Ik denk eerst Ivo, alleen zal die hebben valsgespeeld met zijn gifgroene racebeest.Miekje16V schreef:nummer 1 nieuwe RS hier???
Nieuwendijk meen ik, waar ik ook m'n Artic Blue 182 vandaan hebPatrick.B schreef:van harte. Waar is je oude te koop?
Geachte (media)relatie,
Bandencentrum Jan Steverink is verkozen tot exclusief distributeur voor Nederland van de Michelin Pilot Sport Cup ultra high performance banden.
De Michelin Pilot Sport Cup en Michelin Pilot Sport Cup + zijn ontwikkeld voor maximale prestaties op het circuit én de openbare weg.
Porsche monteert deze Michelin banden af fabriek onder de meest krachtige types 911: de GT2 en GT3. BMW kiest voor deze banden onder de M3.
In bijgevoegd infobericht en productfiche vindt u alle details over de expertise van Bandencentrum Jan Steverink en de bijzondere kwaliteiten van de Michelin Pilot Sport Cup serie.
En dat is geen straf mensen. Ik ben al dertig jaar klant bij Steverink en kan mij geen betere service of meer kennis van zaken wensen .Adinsx schreef:Als je je bandjes op hebt Ron, zul je hierheen moeten![]()
Geachte (media)relatie,
Bandencentrum Jan Steverink is verkozen tot exclusief distributeur voor Nederland van de Michelin Pilot Sport Cup ultra high performance banden.
De Michelin Pilot Sport Cup en Michelin Pilot Sport Cup + zijn ontwikkeld voor maximale prestaties op het circuit én de openbare weg.
Porsche monteert deze Michelin banden af fabriek onder de meest krachtige types 911: de GT2 en GT3. BMW kiest voor deze banden onder de M3.
In bijgevoegd infobericht en productfiche vindt u alle details over de expertise van Bandencentrum Jan Steverink en de bijzondere kwaliteiten van de Michelin Pilot Sport Cup serie.
Ik vind de cup-spoiler in het echt nog best meevallen, maar ik kan begrijpen als je t iets te vind. De "kleine" RS spoiler vind ik trouwens best heel mooi staan ook:#Ron# schreef: Ik heb nu een diffuser. Maar zonder gekheid, die cup-spoiler is wel leuk natuurlijk, maar ik vind hem toch iets te groot/opvallend.
Tja het blijven toch Fransozen, rare jongens die RomeinenIvo van Achthoven schreef:Ja Arno zeker een gedoe, wij bestellen 3 Clio's RS......., alle 3 zonder spoiler....
Zaterdag de Clio van Renault NL gezien, daar zit gewoon een kleine spoiler op...???