ACT: Clio16V
nou, heb net ff de schakelaar eruit gewipt, kom ik erachter dat er niet eens een stekker op aangesloten zit
heb er 2 kunnen vinden maar passen allebei niet op de schakelaar, schakelaar ziet er ook nieuwer uit dan de rest, rest is grijs deze is zwart.
zou het kunnen dat er gewoon een verkeerde schakelaar is ingezet?
[img]http://i31.tinypic.com/m99la9.jpg[/img]
[img]http://i27.tinypic.com/2qlu8tt.jpg[/img]
ik vind het nogal raar dat ik dus 2 stekkers vind, een zwarte en een groene, die beide niet op de schakelaar voor de mistlampen voor passen.
beetje vreemd

heb er 2 kunnen vinden maar passen allebei niet op de schakelaar, schakelaar ziet er ook nieuwer uit dan de rest, rest is grijs deze is zwart.
zou het kunnen dat er gewoon een verkeerde schakelaar is ingezet?
[img]http://i31.tinypic.com/m99la9.jpg[/img]
[img]http://i27.tinypic.com/2qlu8tt.jpg[/img]
ik vind het nogal raar dat ik dus 2 stekkers vind, een zwarte en een groene, die beide niet op de schakelaar voor de mistlampen voor passen.
beetje vreemd

-
Klopt dat de schakelaar zwart is en de rest een andere kleur, als het goed is moet de groene stekker er op zitten / de andere zou eventuel voor de stoelverwarming zijn. Die schakelaars zitten ook daar zo. Zo te zien is het wel de goede schakelaar...tis wel vreemd dat de stekker er niet op past, zit er toevallig nog geen stekker verstopt?
3<=>clio16v '91__clio 1.4 rt '91__clio 1.4 s '92__clio 16v '94
nou, om even terug te komen op mijn mistlamp 'mysterie'. na lang zoeken geen andere stekkers kunnen vinden.
misschien dat iemand even naar de stekker en schakelaar bij zijn eigen clio zou willen kijken? welke het nou moet zijn, heb zelf ook wat nummers gevonden.
zwarte stekker: 41700
groene stekker: C1 41704
schakelaar: 018 in een ruit, 6264 en 131.
hopelijk kan iemand me een stapje verder helpen. Grtz Steef
misschien dat iemand even naar de stekker en schakelaar bij zijn eigen clio zou willen kijken? welke het nou moet zijn, heb zelf ook wat nummers gevonden.
zwarte stekker: 41700
groene stekker: C1 41704
schakelaar: 018 in een ruit, 6264 en 131.
hopelijk kan iemand me een stapje verder helpen. Grtz Steef
-
Volgens het elektro boek moet het een bruine stekker zijn met 2 zwarte draden, 3 blauwe draden en 1 roze draad. Dat is voor een links gestuurde renault clio.
toch maar het dashboard naar voren gehaald en na wat zoekwerk gevondenmartijnclio schreef:Volgens het elektro boek moet het een bruine stekker zijn met 2 zwarte draden, 3 blauwe draden en 1 roze draad. Dat is voor een links gestuurde renault clio.

liep compleet de andere kant op richting middenconsole, dus denk dat ie al een keer eraf is geweest en de kabel niet goed is komen te zitten, dus waarschijnlijk zo blijven zitten. thnx voor de hulp

werkt nu weer netjes, nu alleen nog een setje gele mistlampen zien te scoren.
-
Top man, mooie gele mistlampjes plaatsen en knallen 

Iemand een goede leverancier van magnecore boegie kabels (8mm supervonkproturboflatzzz).
pm er maar op los.
pm er maar op los.
Laatst gewijzigd door Rick16v op do 9 jul 2009 20:38, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
mbcarperformance
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
'Gabri van der Veen schreef:mbcarperformance
Moet je maurice alleen wel even bellen ipv via de website. Hij heeft wat problemen met de site zelf. Dit na telefonisch contact tussen mij en hem eerder deze week.
Project: GTT Blue Sport
Mijn dank is groot 

De sensor van de motorolie temperatuur zit los en ik kan niet vinden waar ik hem in moet pluggen, de druksensor kan ik zien zitten. Wie kan mij vertellen waar ik moet kijken? Thnx.
-edit- Ik heb hem al gevonden, morgen even kijken:
[img]http://i29.tinypic.com/14mdhtk.jpg[/img]
-edit- Ik heb hem al gevonden, morgen even kijken:
[img]http://i29.tinypic.com/14mdhtk.jpg[/img]
Ik heb nog even een vraagje. Ik ga van het weekend een Brodit actieve autohouder en Parrot bluetooth kit inbouwen. Deze moeten aangesloten worden op een geschakelde plus. Waar kan ik die onder het dashboard het beste op aansluiten? Of moet ik het gewoon direct op de geschakelde plus van het contact aansluiten?
of van je radio 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
parrot klik je gewoon tussen de iso-stekkers van je radio (als je die hebt)
geschakelde plus kan je net zo makkelijk van je radio halen denk ik, als je toch daarachter moet zijn?
geschakelde plus kan je net zo makkelijk van je radio halen denk ik, als je toch daarachter moet zijn?
Thnx voor de reacties, ik wist niet dat de voeding voor de Parrot al in de ISO stekker zit, ik dacht dat je die nog apart moest aansluiten. Aansluiten is zo gebeurd dus.
Voor wat betreft de autohouder, het ding gebruikt 2A. De geschakelde plus van de radio, is die al gezekerd of niet? Ik dacht namelijk van wel, ik meen me te herinneren een radio logo te hebben gezien in het zekeringskastje, met een 20A zekering. En de autolader prik ik dan gewoon in het ISO-blok dus?
Het gaat trouwens om dit product van Brodit. Er staat niet bij of het al intern gezekerd is. Ik heb zo'n kabeltje gekocht, maar dan zonder banaanstekkers aan het uiteinde. Kabeltje was 6,95 en de houder speciaal voor permanente inbouw was 35 euro duurder, dus scheelt weer wat geld.
.
Voor wat betreft de autohouder, het ding gebruikt 2A. De geschakelde plus van de radio, is die al gezekerd of niet? Ik dacht namelijk van wel, ik meen me te herinneren een radio logo te hebben gezien in het zekeringskastje, met een 20A zekering. En de autolader prik ik dan gewoon in het ISO-blok dus?
Het gaat trouwens om dit product van Brodit. Er staat niet bij of het al intern gezekerd is. Ik heb zo'n kabeltje gekocht, maar dan zonder banaanstekkers aan het uiteinde. Kabeltje was 6,95 en de houder speciaal voor permanente inbouw was 35 euro duurder, dus scheelt weer wat geld.

-
- Über-Spammer
De originele pakking is bij Renault altijd een dun metalen plaatje. Bij de automaterialenboer krijg je meestal een dikkere pakking wat in mijn ogen makkelijker afdicht 

Het rubber van mijn motorsteun linksvoor is versleten. Mijn vaste beunhaas (Rally-rijder Martijn) zei dat ik deze wel los bij de dealer kon bestellen. De dealer zegt echter dat ik alleen de complete motorsteun kan bestellen. Klopt dit?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Berkhout ?? Met de Clio ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Broekhuizen, maar de Clio is al een tijdje geleden verkocht. Wat een mooie bak was dat zeg!Arco Straver schreef:Berkhout ?? Met de Clio ??
Nu rijd hij rally's in een Mitsubishi Lancer EVO, ook een brute bak, maar kan niet tippen aan de Clio met 2.1 liter motor en sequentiële versnellingsbak!
http://menf-rallyteam.hyves.nl/
Laatst gewijzigd door CySt op wo 22 jul 2009 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Om even terug te komen op m'n vraag..

CySt schreef:Het rubber van mijn motorsteun linksvoor is versleten. Mijn vaste beunhaas (Rally-rijder Martijn) zei dat ik deze wel los bij de dealer kon bestellen. De dealer zegt echter dat ik alleen de complete motorsteun kan bestellen. Klopt dit?
Ok, bedankt! Dan zal ik ze gewoon dat nummer geven. Weet je toevallig ook de prijs?antoine schreef:Silentblok 7700806577 , dus ja los te verkrijgen.
Overigens, om een of andere reden zijn die mensen van het magazijn altijd zeiksnorren. Normaal ga ik naar Stam Overvecht, maar vandaag ben ik naar Bochane in Bilthoven gegaan in de hoop dat ze daar wat behulpzamer waren. Maar nee, nog erger zelfs, baliemedewerker vriendelijk, magazijnmedewerker een oude zeiksnor.

Iemand misschien een adresje voor alle rubbers clio 16v.. sierlijsten (dak)... b stijl folie, beschermlijsten op potier en achter scherm, ramen... eigenlijk alles wat met het oog te zien is op de auto 
Heb al prijs indicatie van renault dealer...
rond de 380 euro excl.btw. (excl rubbers rond ramen).

Heb al prijs indicatie van renault dealer...
rond de 380 euro excl.btw. (excl rubbers rond ramen).