ACT: Clio RS
Goed, nog wat meer vertellen dan maar?
De nieuwe RS III ph2 komt in twee smaken, gewoon of cup. De gewone kost bijna €28.000, de cup bijna €24.000. Belangrijkste verschil is het onderstel, de cup is harder geveerd/gedempt en besturing is directer 2,55(cup)/2,74(gewoon). Cup is iets verlaagd(7mm). Cup heeft rode remklauwen. Verder is de cup aanmerkelijk minder goed uitgerust, waarmee natuurlijk de lagere prijs wordt gerealiseerd.
Mijn huidige auto is een RS II ph3 met het cup-chassis. Die nieuwe cup voelt ongeveer even hard als mijn huidige auto. Dat is normaal gesproken geen punt, alleen maar leuk, behalve als je een keer erg vermoeid bent, en gewoon naar huis wilt. Dan kan het net een tikkie teveel worden.
De snelheidsbeleving is gelijkwaardig(niet met jouw auto Sander). 6-Bak was nieuw voor mij. Alleen, bij 4000 toeren in 6 rijdt 'ie 140Km/uur, die van mij doet datzelfde in 5. De versnellingen liggen dus dichter bij elkaar. Hij stuurt inderdaad directer, dat merk je bij de eerste paar bochten. De nieuwe klinkt een stuk beter. Racy.
Ik wilde wederom graag het cup-chassis. Dat kan ook optioneel op de gewone, kost €700. Op de gewone zijn zo-ie-zo meer opties mogelijk, die de prijs nog verder opdrijven. Met airco(handbediend), de radio en de afwijkende wielen, heb je op de cup de belangrijkste zaken te pakken. Je kan voor €1190 nog voor de Recaro's gaan, maar de standaard stoelen zitten goed. Je kunt ze beiden configureren op renault.nl. Als brandstof moet je in het begin "essance" kiezen.
Of ik de luxe ga missen weet ik niet. De climatronic wellicht en de xenon-lampjes(lekker veel licht, maar zo-ie-zo niet meer leverbaar). Cruise-control heb 1 keer gebruikt, vind ik helemaal niks. Ben de controle kwijt voor m'n gevoel. Mistlampen voor, hebben 3 of 4 keer gebrand, heb ik er ook nog een stuk gehad tgv steenslag. De automatische verlichting en ruitenwissers vereisen toch ook regelmatig correctief ingrijpen.
Mijn huidige auto staat vlak voor een grote beurt(60.000) en is bijna aan nieuwe voorbanden toe. Keuze was een beetje, of dit uit laten voeren en voorlopig doorrijden, of nu inruilen.
Die auto waar ik mee gereden heb was nagelnieuw. Heeft Nieuwendijk akelig snel weten los te krijgen bij Renault Nederland. Ik was erg te spreken over de lakkleur(makaha-grijs)/wiel-combi. Ziet er redelijk ruig uit. Moet wel een mannen-auto blijven natuurlijk. Hij wordt deze week geprepareerd. Als alles op tijd rond komt(kenteken aanvraag) kan ik hem aanstaande zaterdag afhalen. Kan ik weer 3 a 4 jaar tegen.
De nieuwe RS III ph2 komt in twee smaken, gewoon of cup. De gewone kost bijna €28.000, de cup bijna €24.000. Belangrijkste verschil is het onderstel, de cup is harder geveerd/gedempt en besturing is directer 2,55(cup)/2,74(gewoon). Cup is iets verlaagd(7mm). Cup heeft rode remklauwen. Verder is de cup aanmerkelijk minder goed uitgerust, waarmee natuurlijk de lagere prijs wordt gerealiseerd.
Mijn huidige auto is een RS II ph3 met het cup-chassis. Die nieuwe cup voelt ongeveer even hard als mijn huidige auto. Dat is normaal gesproken geen punt, alleen maar leuk, behalve als je een keer erg vermoeid bent, en gewoon naar huis wilt. Dan kan het net een tikkie teveel worden.
De snelheidsbeleving is gelijkwaardig(niet met jouw auto Sander). 6-Bak was nieuw voor mij. Alleen, bij 4000 toeren in 6 rijdt 'ie 140Km/uur, die van mij doet datzelfde in 5. De versnellingen liggen dus dichter bij elkaar. Hij stuurt inderdaad directer, dat merk je bij de eerste paar bochten. De nieuwe klinkt een stuk beter. Racy.
Ik wilde wederom graag het cup-chassis. Dat kan ook optioneel op de gewone, kost €700. Op de gewone zijn zo-ie-zo meer opties mogelijk, die de prijs nog verder opdrijven. Met airco(handbediend), de radio en de afwijkende wielen, heb je op de cup de belangrijkste zaken te pakken. Je kan voor €1190 nog voor de Recaro's gaan, maar de standaard stoelen zitten goed. Je kunt ze beiden configureren op renault.nl. Als brandstof moet je in het begin "essance" kiezen.
Of ik de luxe ga missen weet ik niet. De climatronic wellicht en de xenon-lampjes(lekker veel licht, maar zo-ie-zo niet meer leverbaar). Cruise-control heb 1 keer gebruikt, vind ik helemaal niks. Ben de controle kwijt voor m'n gevoel. Mistlampen voor, hebben 3 of 4 keer gebrand, heb ik er ook nog een stuk gehad tgv steenslag. De automatische verlichting en ruitenwissers vereisen toch ook regelmatig correctief ingrijpen.
Mijn huidige auto staat vlak voor een grote beurt(60.000) en is bijna aan nieuwe voorbanden toe. Keuze was een beetje, of dit uit laten voeren en voorlopig doorrijden, of nu inruilen.
Die auto waar ik mee gereden heb was nagelnieuw. Heeft Nieuwendijk akelig snel weten los te krijgen bij Renault Nederland. Ik was erg te spreken over de lakkleur(makaha-grijs)/wiel-combi. Ziet er redelijk ruig uit. Moet wel een mannen-auto blijven natuurlijk. Hij wordt deze week geprepareerd. Als alles op tijd rond komt(kenteken aanvraag) kan ik hem aanstaande zaterdag afhalen. Kan ik weer 3 a 4 jaar tegen.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
heel gaaf, gefeliciteerd Ron 
had deze ook stoelen met die lichte stof op de wangen? die in gorichem binnen stond had dat wel en oogde wat goedkoop vond ik.
kleurtje is super zo, een van de weinige kleuren waar de wielen/voorbumper mooi in uit komen, vind ik
veel plezier ermee

had deze ook stoelen met die lichte stof op de wangen? die in gorichem binnen stond had dat wel en oogde wat goedkoop vond ik.
kleurtje is super zo, een van de weinige kleuren waar de wielen/voorbumper mooi in uit komen, vind ik
veel plezier ermee

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Gefeliciteerd Ron.
In deze kleurstelling met dat donkere grijs en zwarte wielen...
In deze kleurstelling met dat donkere grijs en zwarte wielen...

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ja, dat klopt. Ik vond dat het er best wel goed uitzag. Smaken verschillen.paulvanrooij schreef:had deze ook stoelen met die lichte stof op de wangen?)
Toch de Recaro's dan maar Paul? Ik vond €1190 echt te duur. Zeker als je bedenkt dat ze de standaard stoelen dan niet hoeven te leveren inclusief de "anti duik airbags".
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
smaken verschillen zeker 
1200 euro voor stoelen die minder veilig zijn is wel erg veel inderdaad
. misschien is dit ook wel de slimmere keus voor lange afstanden?

1200 euro voor stoelen die minder veilig zijn is wel erg veel inderdaad

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Recaro's geven net dat beetje meer. (vind ik, maar de extra prijs daarvoor...of het het waard is op den duur met zit & rijcomfort en inruil ?? Geen idee)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Feli Ron.........wederom een goede keus.
Je hebt hem bij Nieuwendijk in Uithoorn gekocht neem ik aan.
Nog een beetje tevreden over die mannen daar?
Mijn inruil voor de Twingo was echt helemaal ruk hier bij Nieuwendijk in Hoofddorp, alles bij elkaar scheelde dat 3100 euro.
Heb wel vernomen dat er wat mensen in de verkoop weg zijn en men weer met redelijke inruil werkt, maar ja daar is dan ook de tijd voor met die crisis.
Tzt even wat pica's natuurlijk he.
Je hebt hem bij Nieuwendijk in Uithoorn gekocht neem ik aan.
Nog een beetje tevreden over die mannen daar?
Mijn inruil voor de Twingo was echt helemaal ruk hier bij Nieuwendijk in Hoofddorp, alles bij elkaar scheelde dat 3100 euro.
Heb wel vernomen dat er wat mensen in de verkoop weg zijn en men weer met redelijke inruil werkt, maar ja daar is dan ook de tijd voor met die crisis.
Tzt even wat pica's natuurlijk he.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Bedankt. (allemaal trouwens)
Ja, ik doe altijd zaken met Sjaak Nieuwendijk. Die zit in Uithoorn of Amstelveen. Overigens verkoopt het bedrijf in Uithoorn tegenwoordig hoofdzakelijk Nissan's. De mannen in de werkplaats hebben mij destijds herhaaldelijk geholpen met garantie kwesties(vooral met m'n eerste RS). Dus ja, ik ben daar tevreden over.
Hoe het met Nieuwendijk Hoofddorp zit weet ik niet exact. Wel dat Aalsmeer/Uithoorn en Amstelveen intensief samen werken.
Wat je inruiler waard is kun je tegenwoordig redelijk eenvoudig zelf vaststellen mbv internet. Daarover had ik dus geen meningsverschil.
Ja, ik doe altijd zaken met Sjaak Nieuwendijk. Die zit in Uithoorn of Amstelveen. Overigens verkoopt het bedrijf in Uithoorn tegenwoordig hoofdzakelijk Nissan's. De mannen in de werkplaats hebben mij destijds herhaaldelijk geholpen met garantie kwesties(vooral met m'n eerste RS). Dus ja, ik ben daar tevreden over.
Hoe het met Nieuwendijk Hoofddorp zit weet ik niet exact. Wel dat Aalsmeer/Uithoorn en Amstelveen intensief samen werken.
Wat je inruiler waard is kun je tegenwoordig redelijk eenvoudig zelf vaststellen mbv internet. Daarover had ik dus geen meningsverschil.
Bedankt voor je reactie Ron! Heb je overigens nog naar andere merken gekeken? Ik vind de prijs van de nieuwe RS toch wel netjes als je het vergelijkt met de competitie. Enne ik neem aan dat je nieuwe bolide toch vele malen beter remt dan je huidige auto toch? In ieder geval gefeliciteerd! 

Sorry, welke andere?Sander2 schreef: andere merken?
Toen ik voor mijn huidige auto aan het winkelen was, heb de vergissing gemaakt om bij de Mini-dealer langs te gaan. Ik heb toen een proefrit gemaakt met een Cooper S.
Er is op de route naar m'n werk een bocht waar ik die Clio altijd volgas doorheen trek. Dat heb toen ook met die Mini geprobeerd. Er begonnen allemaal lampje op het dashboard te branden ESP/traction-control etc. en hij wou niet meer... Dat is echt een dameskappers-auto!
Ik denk dat de Clio RS niet zoveel concurentie heeft. Wie levert er nog een atmosferische hoogtoerige motor?
Ik denk overigens dat de volgende RS(Clio IV?) ook een turbo motor zal hebben. De huidige motor zit qua vermogen nu helemaal aan z'n einde. Met een turbo-motor is een gunstiger brandstofverbruik te realiseren(En een beter milieu-label).
Ik heb overigens geen klachten over de remmen van m'n huidige auto.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Welke bocht precies, afrit A9 naar Zandvoort/Haarlem misschien?#Ron# schreef:Sorry, welke andere?Sander2 schreef: andere merken?
Toen ik voor mijn huidige auto aan het winkelen was, heb de vergissing gemaakt om bij de Mini-dealer langs te gaan. Ik heb toen een proefrit gemaakt met een Cooper S.
Er is op de route naar m'n werk een bocht waar ik die Clio altijd volgas doorheen trek. Dat heb toen ook met die Mini geprobeerd. Er begonnen allemaal lampje op het dashboard te branden ESP/traction-control etc. en hij wou niet meer... Dat is echt een dameskappers-auto!
.
Of A2 naar A9
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Bocht vanaf de 3 meren weg naar het Rottepolderplein is ook een optie, daar met de Clio ooit eens met 2 motorrijders lopen dollen.#Ron# schreef:Dat leek me niet zo handig om er bij te zetten. Dan staan de brinta-boys me morgen op te wachten!Arno17 schreef:Welke bocht precies?![]()
![]()
De ene met meer lef kon me volgen, de ander was afgehaakt in de sprint naar de bocht.....

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Ik bedoelde de oprit van de A9 bij Aalsmeer, richting Haarlem. Die heeft 2 rijstroken, kan je ook nog wat langzamer spul voorbij. Die rotonde halverwege maakt het ook nog wat spannender. De bocht is niet scherp.Arno17 schreef:Bocht vanaf de 3 meren weg naar het Rottepolderplein is ook een optie...
Het Rottepolderplein behoort ook tot mijn favorieten. Op het plein zo zien uit te komen dat je als eerste de snelweg weer op kan. Kan je 'm maximaal uit accelereren.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Langs de vaart en schiphol. Einde amsterdamsebos bedoel je#Ron# schreef:Ik bedoelde de oprit van de A9 bij Aalsmeer, richting Haarlem. Die heeft 2 rijstroken, kan je ook nog wat langzamer spul voorbij. Die rotonde halverwege maakt het ook nog wat spannender. De bocht is niet scherp.Arno17 schreef:Bocht vanaf de 3 meren weg naar het Rottepolderplein is ook een optie...
Het Rottepolderplein behoort ook tot mijn favorieten. Op het plein zo zien uit te komen dat je als eerste de snelweg weer op kan. Kan je 'm maximaal uit accelereren.

Project: GTT Blue Sport
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Pik ik december 2007 een Artic Blue RS182 op bij Nieuwendijk Aalsmeer, blij dat ze de auto hebben kunnen verkopen.
Drop jij 1,5 jaar later eenzelfde auto daar
Ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe je gaat bevallen. Vooral of het hogere gewicht qua bochtgedrag veel invloed heeft, of dat het onderstel daarwerkelijk vele malen verbeterd is...
Drop jij 1,5 jaar later eenzelfde auto daar

Ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe je gaat bevallen. Vooral of het hogere gewicht qua bochtgedrag veel invloed heeft, of dat het onderstel daarwerkelijk vele malen verbeterd is...
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Geloof mij de clio 3 RS fase 1 of 2 ligt in de bochten vele malen beter dan onze auto. Ik heb met de fase 1 op spa gereden en dat kan nijdig hard door bochten heen.Adinsx schreef:Pik ik december 2007 een Artic Blue RS182 op bij Nieuwendijk Aalsmeer, blij dat ze de auto hebben kunnen verkopen.
Drop jij 1,5 jaar later eenzelfde auto daar![]()
Ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe je gaat bevallen. Vooral of het hogere gewicht qua bochtgedrag veel invloed heeft, of dat het onderstel daarwerkelijk vele malen verbeterd is...
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
De clio 2 cup clio's zijn sneller dan de 3 cup clio's...
Maar goed, dat is een andere vergelijking.
De clio 3 RS heeft gewoon een vies goed onderstel wat meer dan goed compenseert voor het hogere gewicht ten opzichte van de oude
Maar goed, dat is een andere vergelijking.
De clio 3 RS heeft gewoon een vies goed onderstel wat meer dan goed compenseert voor het hogere gewicht ten opzichte van de oude

- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Ik heb de phase1 ook gereden, maar dat was gewoon in het dorp en wat provinciaal, dus niet de grens inderdaad.Sander2 schreef:Geloof mij de clio 3 RS fase 1 of 2 ligt in de bochten vele malen beter dan onze auto. Ik heb met de fase 1 op spa gereden en dat kan nijdig hard door bochten heen.Adinsx schreef:Pik ik december 2007 een Artic Blue RS182 op bij Nieuwendijk Aalsmeer, blij dat ze de auto hebben kunnen verkopen.
Drop jij 1,5 jaar later eenzelfde auto daar![]()
Ik ben erg benieuwd hoe de nieuwe je gaat bevallen. Vooral of het hogere gewicht qua bochtgedrag veel invloed heeft, of dat het onderstel daarwerkelijk vele malen verbeterd is...
Ik geloof je


Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
De Twingo heeft al een betere wegligging dan de Clio 172/182.
Enne, ja we zijn meegereden in de Clio197 op circuit Zolder, Phil Bastiaans was de bestuurder.........het ging erg hard kan ik je melden.
Enne, ja we zijn meegereden in de Clio197 op circuit Zolder, Phil Bastiaans was de bestuurder.........het ging erg hard kan ik je melden.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Heeft jouw Twingo niet het onderstel van de oude Clio 182? Dacht dat ik dat gelezen had ergens.Arno17 schreef:De Twingo heeft al een betere wegligging dan de Clio 172/182.
Zo-ie-zo is het onderstel van de 182 alweer een stuk beter als als van de 172. Zeker met het cup-chassis(grotere wiellagers voor, lager bevestigingspunt van de stuurstang). Ik heb beide auto's gehad.
Als ik bij Nieuwendijk in januari 2005 een 182 koop, lopen ze enig risico dat ik die een jaar of wat later weer kom inruilen natuurlijk. Ik kreeg ook niet de indruk dat 'ie dat vervelend vond.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Bodemplaat is wel van de "oude" Clio of het onderstel een kopie is van de Clio 182 waag ik te bewijfelen...........wie weet hier meer van.....just for the fun
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Référence: 7711129650 Ancienne référence:
Désignation: Berceau renforcé
Unité de Vente: 001 Prix de vente (HT): 474.48€
dit is van een grN en rally onderstel, moet je even kijken naar de cup uitvoering van de twingo. Als de nummer hetzelfde is weet je genoeg.
Désignation: Berceau renforcé
Unité de Vente: 001 Prix de vente (HT): 474.48€
dit is van een grN en rally onderstel, moet je even kijken naar de cup uitvoering van de twingo. Als de nummer hetzelfde is weet je genoeg.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Mijn Frans is erg slecht, welke nummers vind ik waar bij de Twingo.-jo- schreef:Référence: 7711129650 Ancienne référence:
Désignation: Berceau renforcé
Unité de Vente: 001 Prix de vente (HT): 474.48€
dit is van een grN en rally onderstel, moet je even kijken naar de cup uitvoering van de twingo. Als de nummer hetzelfde is weet je genoeg.
Typeplaatje onder de motorkap of in deurposten?
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ff-kes aanzwengelen...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Dat nummer is niet via Renault zelf, maar via Dieppe denk ik Jo, daar Dialogys het nummer niet kent.
Subframe Clio II Phase I en subframe Twingo II zijn overigens totaal verschillend.
Subframe Clio II Phase I RS kost overigens zo'n 510 euries ex. BTW.
Subframe Clio II Phase I en subframe Twingo II zijn overigens totaal verschillend.
Subframe Clio II Phase I RS kost overigens zo'n 510 euries ex. BTW.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"