Ik word echt plat gebeld en geschreven of ik mn Clio niet wil inruilen ivm sloopregeling. In het begin heb ik het spelletje nog wel beetje meegespeeld aan de telefoon maar ik hang em nu echt direct op.

Moet je vragen of die Sloop regeling ook op hun persoon van toepassing is...Wouter de Wit schreef:Zijn er meer mensen die benaderd worden door dealers?
Ik word echt plat gebeld en geschreven of ik mn Clio niet wil inruilen ivm sloopregeling. In het begin heb ik het spelletje nog wel beetje meegespeeld aan de telefoon maar ik hang em nu echt direct op.
Jij praat uit belang van Rianne en van mijRiël Notermans schreef:Nou die merken die je noemt mag ik mitsubishi toch wel
1) omdat ze in ned bouwen 2) omdat ze vette wagens bouwen 3) omdat ze goeie wagens bouwen en 4) omdat ze toch nedcar in leven houden
Het gaat om het idee.Riël Notermans schreef:Nou die merken die je noemt mag ik mitsubishi toch wel![]()
Die hype heeft hij eigenlijk ook wel verdiend.Hessel schreef:Mijn zus is in america op het moment, ze belde me met dat het officieel is. Echt alle radio stations draaien michael jackson, het is op alle tv stations. Ze maken dus zelfs na zijn dood nog een media hype van michael jackson. Thriller is toch wel de klassieker.
net op het nieuws, concertreeks was niet verzekerd...Ad van Haperen schreef:Denk dat de organisatoren er juist dik op in gaan nu.
Ze zullen de kaartjes terug moeten betalen en er zit natuurlijk al voor miljoenen in aan ontwikkelingskosten van podia en organisatie etc.
http://www.marktplaats.nl~thijs~ schreef:Ik heb een scooter gekregen die nog niet geschouwd is. Nu wil ik weten of deze gestolen is en oom agent zegt dat ze dat alleen kunnen tjekken door met de scooter naar het buro te komen, slim van ze (verwacht je dan weer niet)
Wie weet hoe ik er op een andere manier achter kan komen dan bij de politie langs te gaan? RDW kan het iig ook niet