(plak je het dash gewoon af)
kost je alleen een blik autolak verdunner scothbrite en wat tijd.
lijkt toch een stuk beter hoor als je de deuren / motorkap enz opendoet.
verder idd een heel leuk project.

Ik heb besloten om hem weer in dezelfde kleur te laten spuiten. De binnenkant is natuurlijk al gewoon rood dus dan is het spuiten van de binnenkant niet nodig. Ik was eerst van plan om hem een andere kleur te geven.mark 5t schreef:je kan hem natuurlijk ook gewoon zelf een keer van binnen spuiten op een mooie zomerdag.
(plak je het dash gewoon af)
kost je alleen een blik autolak verdunner scothbrite en wat tijd.
lijkt toch een stuk beter hoor als je de deuren / motorkap enz opendoet.
verder idd een heel leuk project.
Volgens mij zijn de kleuren die jij noemt de kleuren die Renault gebruikte voor de standaard 11 in rallyuitvoering. Die waren er in het bruin/wit (Diac), wit/blauw/rood (Philips) en geel, wit, zwart (Renault Sport).Steven schreef:Wordt het nog een maxi replica? Die waren er niet in het rood volgens mij
Wit blauwe Rothmans, of zilvere Diac? Das helemaal![]()
Dan kan zelfs het ineterieur nog wel met de kwast, alleen de binnenkanten van de deuren ff met de spuitbus en de buitenzijde lekker laten doen?
Jean-Paul-S schreef:Opzich kun je er een gewone boor voor gebruiken. Inderdaad van dun naar dik gaan, anders "hapt" de boor wat veel.
Wanneer je vantevoren wat sterke ducktape op de polyester plakt heeft deze ook de neiging om minder in te scheuren door het boren
Ik denk dat ik voor en achter redelijk goed uit ga komen met de spoorbreedte. Misschien dat ik nog een paar kleine spoorverbreders moet monteren maar de velgen (die nu onder mijn Clio zitten) vullen de wielkasten redelijk op.canonballman schreef:Jij moet gewoon op dat grasveld een RTC Sleutelmeeting houden, dan is die 11 zo klaar![]()
Mocht je achter spoorbreedte tekort komen: Megane coupe achteras past ook, zo goed als zeker, heb m opgemeten, en heeft weer wat meer spoorbreedte als een 19.
En volgens mijn voorlopige metingen past zelfs aan de voorkant een compleet subframe van de megane
Nope. Heb eerst een aantal weken Duitsland, Tjechie en Polen op de motor onveilig gemaakt. Nu eerst op huizenjacht in Belgie. Toch hoop ik tussendoor wat tijd te hebben om verder te gaan. Voorkant is inmiddels wel klaar en de laatste onderdelen zijn binnen.turbo5 schreef:en hoe staat het met dit project ?? achterschermen erweer op?
Drenthe ben ik niet beu. Alleen werkt/woont mijn vriendin in België. Dus ga ik ook die kant op. Want constant heen en weer pendelen daar wordt je ook niet vrolijk van. En aangezien ik niet in Braboland wil wonen hebben we de keuze voor België gemaakt.canonballman schreef:Hehe, Drenthe eindelijk beu geraakt?
Is er leven op Pluto, kun je dansen op de maan.... Belgie!!! want dat taaltje is zooo zacht.....
We zijn nu een beetje boven Leuven aan het kijken. Omgeving Werchter/Tremelo. Maar het kan zijn dat we ook nog iets dichterbij Nederland gaan zoeken.antoine schreef:In welke buurt ga je een huisje zoeken?