Check de namen van de bieders

En nu de werkelijke km-stand:
Via autoblog.nl

Zijn dit wel 2 dezelfde auto's. Het lijkt net dat de auto, zoals die bij de domijnen staat, geen leder heeft.-jacco- schreef:FF genieten:
Via autoblog.nl
Ik vraag me af in hoeverre een foto (die ik via photobucket op internet heb gezet) nog rechten bevat voor dit soort dingen. Bij een advertentie van een Clio II RS spoiler werd ook al eens een foto uit een van mijn topics gepakt, heb toen de adverteerder gemaild dat zijn advertentie niet kloptetutuur schreef:Je kan misbruik gewoon aangeven bij MP.
In de adv. Staat naast dit is een topper ook iets over misbruik melden (y)
heb geen zin oma alles uit te diepen, maar kunnen wij als particulieren ook gewoon bij de domeinen zo'n auto kopen?-jacco- schreef:FF genieten:
Via autoblog.nl
is ook lastig starten, bij sommige zitten er geen sleutels bijChris schreef:Wel opletten Ray, geen proefrit mogelijk en je mag niet starten...
De prijs kan dan wel interessant zijn, maar je zal niet de eerste zijn die er gelijk een bak geld achterna kan gooien...
ik heb ooit eens een minibike van iemand gekocht met een zelf gelast rvs-spuitstuk erbij, deze had ik niet nodig en heb deze op MP gezet, de man heeft het voor elkaar gekregen om mijn ad te laten verwijderen omdat het spruitstuk door hem was gemaaktAdinsx schreef:Ik vraag me af in hoeverre een foto (die ik via photobucket op internet heb gezet) nog rechten bevat voor dit soort dingen. Bij een advertentie van een Clio II RS spoiler werd ook al eens een foto uit een van mijn topics gepakt, heb toen de adverteerder gemaild dat zijn advertentie niet kloptetutuur schreef:Je kan misbruik gewoon aangeven bij MP.
In de adv. Staat naast dit is een topper ook iets over misbruik melden (y)
Ik heb net deze mail gestuurd naar de adverteerder:
Beste,
Met veel interesse lees ik uw advertentie, zelf blijft het wassen bij mij beperkt tot de wasbox, maar als ik uw advertentie zie kan het vele malen beter.
Met name de 2 auto's op de foto glimmen enorm, zijn die ook door u onderhanden genomen? En is dat bij elke auto haalbaar?
Alvast bedankt
Even kijken wat er terug komt
Daarnaast ga ik bij m'n collega even checken hoe dat zit met het gebruik van de fotoDaar zitten we zelf middenin als groot media-bedrijf.
PS: het gaat puur om de lol, maakt mij het verder uit dat ze die foto gebruiken, als ze maar niet zeggen dat hun de auto gepoetst hebben
Wat anders dan amerikanen, Guaranteeing salvation since blablatutuur schreef:iemand die even tijd over heeft zou dit eens moeten lezen, is niet normaal dat er zulke mensen op de wereld bestaan en ze vinden zichzelf nog super heilig ook![]()
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=19458
inderdaad...only in America...Roald schreef:Wat anders dan amerikanen, Guaranteeing salvation since blablatutuur schreef:iemand die even tijd over heeft zou dit eens moeten lezen, is niet normaal dat er zulke mensen op de wereld bestaan en ze vinden zichzelf nog super heilig ook![]()
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=19458
Heb ik ook ooit eens naar gezocht, maar niet gevonden helaasSteven schreef:Weet iemand of er ergens 3D modellen van Renault carroserien te krijgen zijn?
En dan het liefst nog een beetje ouwe, clio 1, 5GTT oid.
Inventor/Sat/Step/Iges/Pro Engineer/Dxf/Autocad files ook nog es bij voorkeur
Wil wel es voor de hobby een rekenmodel van zo'n ding bouwen en eens kooiconstructies erin knopen.
Nja ik heb weleens bij Prautotype gezien dat ze de carrosserie compleet gestript hadden en dat werd met een laser handmatig compleet gescant. Denk wel dat dat een duur geintje is, maar dan heb je wel de carrosserie compleet. Ik zou ook graag met de bodem willen omdat ik misschien wel een leuk projectje voor de langere termijn in mijn hoofd hebSteven schreef:Hmm misschien wel Antoine, maar de vraag is of dit niet alleen de outer shell is, dan ist alsnog lastig, heb vooral de bodem en ook de binnenkant nodig.
@Remon, ja 3D scanner zou ik met veel moeite nog wel aan kunnen komen, maar net wat ik zeg, dat is alleen outer shell.
Paar platte 2D doorsnedes heb ik dan meer aan.
http://www.Routenet.nlJoopieboy schreef:Ik word echt gek van mijn tom tom, eerst duurde het opstarten een kwartier als het niet meer was, dan was ie na ene update alle kaarten kwijt en nu kan hij niet herstellen.
Ongelovelijk stuk kloemel wat het is...