Twingo II RS animo FastChip-tuning
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Aangezien er toch wat vragen zijn her en der en er een hoop "zooi" wordt aangeboden, is er een brainstorm geweest inzake het verkrijgen van meer/beter vermogen voor de Twingo II RS.
Ik heb hierover al eens met Henk gesproken, maar een echte afspraak is er nooit gemaakt.
Nu aan jullie, Twingo II RS - rijders, de vraag of er uberhaupt animo is om een beetje meer vermogen/koppel te verkrijgen in jullie bolide op een goede manier ??
Ik heb hierover al eens met Henk gesproken, maar een echte afspraak is er nooit gemaakt.
Nu aan jullie, Twingo II RS - rijders, de vraag of er uberhaupt animo is om een beetje meer vermogen/koppel te verkrijgen in jullie bolide op een goede manier ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Lijkt mij op zich niet een verkeerd plan als het mogelijk is en de kosten lopen de spuigaten niet uit heb ik er zeker intresse in 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Ik heb ook eventueel wel interesse, mijn RS wordt over 2 weken door de dealer afgeleverd dus.....( enkele km inrijden ) en dan .............
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Nee, niet zichtbaar en het is een aanpassing van je motormanagement.
Kosten ?? Geen idee nog, maar verwacht in de buurt van wat een Clio RS kost.
Kosten ?? Geen idee nog, maar verwacht in de buurt van wat een Clio RS kost.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: di 24 feb 2009 11:49
- Contacteer:
Als er nieuwe software door de dealer word ingelezen ben je dan je chiptuning kwijt?
Ben benieuwd naar de kosten en de winsten..
Ben benieuwd naar de kosten en de winsten..
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zover ik het weet alleen als je motormanagement wordt geupdate door de dealer. (maar waarom ??)
Winst ?? Nog geen idee omdat er nog geen RS is uitgeprobeert.
Vandaar de peiling of er uberhaupt animo voor is om uit te zoeken of het te doen is en wat het oplevert.
Hou er wel rekeing mee dat je kwa pk's er eigenlijk niets meer op voorruit kan gaan. Alleen het koppelverloop zal beter worden. (zie ook mijn eerdere posts van januari 2009 in ACT Twingo RS)
Kosten ?? Geen idee. Check de site van fastchip eens en je hebt een idee wat een remap kost van een Clio RS.
Winst ?? Nog geen idee omdat er nog geen RS is uitgeprobeert.
Vandaar de peiling of er uberhaupt animo voor is om uit te zoeken of het te doen is en wat het oplevert.
Hou er wel rekeing mee dat je kwa pk's er eigenlijk niets meer op voorruit kan gaan. Alleen het koppelverloop zal beter worden. (zie ook mijn eerdere posts van januari 2009 in ACT Twingo RS)
Kosten ?? Geen idee. Check de site van fastchip eens en je hebt een idee wat een remap kost van een Clio RS.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Van wat ik weet lopen de vermogenswinsten uit van 9 tot 17 pk, dit zijn allemaal verschillende aanbieders die dit beweren.
Ik beschouw Jo in deze als iemand met verstand van zaken, net zoals ik Fastchip in deze meer vertrouw dan al die andere prietpraat op het WWW.
Van wat ik begrepen heb is de motor van de Twingo RS al aan zijn max, net zoals de motor die in de ClioRS172/182, ClioIII 197/201 ligt.
Wat Henk toendertijd voor mijn Clio in het vooruitzicht stelde zal ook voor de Twingo RS opgaan vemoed ik.
Dus betere respons op het gaspedaal, later ingrijpen begrenzer kortom nog lekkerder om in te rijden.
De winst qua pk zal hooguit een 7 á 8 meer zijn, misschien met uitschieters naar meer getuige de ervaringen met het Clio RS blok.( die Gele RS )
Dus Arco, ik ben er voor in en wil ook wel als proefkonijn dienen, ik heb ondertussen de 15.000 km gepasseerd dus die motor is lekker los!
Prijs voor de Clio RS was vorig jaar nog iets van rond de 210 euro, nog altijd veel minder dan de meeste aanbieders op het internet die allemaal rond en boven de 300 euro liggen.
Vtune rekent 299 en ZIP vraagt 499, ik weet dit middels de offertes
Ik beschouw Jo in deze als iemand met verstand van zaken, net zoals ik Fastchip in deze meer vertrouw dan al die andere prietpraat op het WWW.
Van wat ik begrepen heb is de motor van de Twingo RS al aan zijn max, net zoals de motor die in de ClioRS172/182, ClioIII 197/201 ligt.
Wat Henk toendertijd voor mijn Clio in het vooruitzicht stelde zal ook voor de Twingo RS opgaan vemoed ik.
Dus betere respons op het gaspedaal, later ingrijpen begrenzer kortom nog lekkerder om in te rijden.
De winst qua pk zal hooguit een 7 á 8 meer zijn, misschien met uitschieters naar meer getuige de ervaringen met het Clio RS blok.( die Gele RS )
Dus Arco, ik ben er voor in en wil ook wel als proefkonijn dienen, ik heb ondertussen de 15.000 km gepasseerd dus die motor is lekker los!
Prijs voor de Clio RS was vorig jaar nog iets van rond de 210 euro, nog altijd veel minder dan de meeste aanbieders op het internet die allemaal rond en boven de 300 euro liggen.
Vtune rekent 299 en ZIP vraagt 499, ik weet dit middels de offertes
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Die heeft ook een Twingo RS of wil hij meedoen om iets te ontwikkelen?Allartino schreef:mijn baas heeft ook wel interesse!
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
ook intresse afhankelijk van prijs/winst etc etc
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Dan is het handig om te vertellen wat je dan aantrekkelijk vind.twingo-rs schreef:ook intresse afhankelijk van prijs/winst etc etc
Tussen de 7 en 9 pk winst en dat voor even meer dan 200 euro, reken op 250 voor het gemak.
Is dat schappelijk?
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Hij heeft ook een twingo RS, en vraagt elke keer of er al iets bekend is over chippenArno17 schreef:Die heeft ook een Twingo RS of wil hij meedoen om iets te ontwikkelen?Allartino schreef:mijn baas heeft ook wel interesse!

5GTT & clio II 1.6 16v
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Tussen de 200/250 euries is schappelijker dan bijv een zip chip
dat scheeld de helft
Plus heb meer vertrouwen ook dan bij die toko heb er negatieve dingen over gelezen en gehoord



Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Arno & de rest :
Ff ter correctie. Henk (en Jo) verwachtte er toen max. 3 pk extra eruit te krijgen en zo'n 15-20 Nm extra....
Prijs zal zo'n 250-300 zijn. (icm met bank Goes ??)
Gezien de animo welke er is, zal ik proberen deze week henk eens te contacten en dan navolgend jou Arno.
Wellicht dat er dan dag b.v. kan worden georganiseerd als er b.v. 5/6/7 wagens zijn die dit willen. (nogmaals : als het mogelijk blijkt...
)
Ff ter correctie. Henk (en Jo) verwachtte er toen max. 3 pk extra eruit te krijgen en zo'n 15-20 Nm extra....
Prijs zal zo'n 250-300 zijn. (icm met bank Goes ??)
Gezien de animo welke er is, zal ik proberen deze week henk eens te contacten en dan navolgend jou Arno.

Wellicht dat er dan dag b.v. kan worden georganiseerd als er b.v. 5/6/7 wagens zijn die dit willen. (nogmaals : als het mogelijk blijkt...

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
en dat voor maar 300 euro...pff ga weg man, dat ga je toch niet doen.
chippen doe je alleen met een diesel of een serieuze setup die op maat geschreven moet worden
chippen doe je alleen met een diesel of een serieuze setup die op maat geschreven moet worden
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
@Ray, je mening is genoteerd maar de meeste die interesse hebben zullen er niks mee doen.
Deze mail kreeg is als antwoord op mijn vraag naar Vtune:
Ander luchtfilter wordt afgeraden heb ik vernomen van iemand die hem al heeft laten chippen bij ZIP.
Deze kerel is langs geweest bij een luchtfilter boer ergens in het land en die wilde hem best een ander open luchtfilter aansmeren maar vertelde er ook eerlijk bij dat hij niet vaak auto's tegenkomt die zo'n goed luchtfilter hebben als de Twingo RS.
Filter Twingo zit erg goed in elkaar, dus niet nodig om te vervangen door een open filter.
Deze mail kreeg is als antwoord op mijn vraag naar Vtune:
Die 3 pk is dan jammer, zeker in vergelijk met die 9 die men elders beloofd, de Nm winst is op zich ook niet verkeerd, misschien wel belangrijker dan de peekaa's opzich.Wat kan VTune Chiptuning voor u betekenen?
Uw Renault Twingo RS zal na de Tuning over meer koppel en pk’s beschikken, dit merkt u direct na de optimalisatie!
Het vermogen van uw Renault Twingo RS zal van 133 pk stijgen naar 142 pk. Naast het vermogen zal ook de trekkracht toenemen, van 160 Nm naar 178 Nm.U zult direct merken dat uw auto vlotter en soepeler zal aanvoelen.
Een goede chiptuning valt of staat met de software. Alleen goede veilige software staat garant voor de beste
resultaten en veel rijgenot.
Ander luchtfilter wordt afgeraden heb ik vernomen van iemand die hem al heeft laten chippen bij ZIP.
Deze kerel is langs geweest bij een luchtfilter boer ergens in het land en die wilde hem best een ander open luchtfilter aansmeren maar vertelde er ook eerlijk bij dat hij niet vaak auto's tegenkomt die zo'n goed luchtfilter hebben als de Twingo RS.
Filter Twingo zit erg goed in elkaar, dus niet nodig om te vervangen door een open filter.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
ktec heeft wel inlegfilters voor een twingo rs 
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
56 pond inclusief verzenden, dat noem ik nog eens prijzig....twingo-rs schreef:ktec heeft wel inlegfilters voor een twingo rs
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: di 24 feb 2009 11:49
- Contacteer:
Arco Straver schreef:Zover ik het weet alleen als je motormanagement wordt geupdate door de dealer. (maar waarom ??)
Inderdaad voor de Twingo RS is een update beschikbaar bij de dealer i.v.m. het bokkerige rijden met koude motor, deze heb ik inmiddels laten uitvoeren en dit scheelt stukken bij de koude start.
Scheelt het qua brandstofverbruik nog iets? oftewel gaat ie meer verbruiken bij de zelfde rijstijl? Rij nl. veul km's.
dus 1st klagen dat je een vervelende koude motor hebt,onder garantie een herprog laten uitvoeren,
dan chippie
dan chippie

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda


5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Is dit zo ? Dan moet ik es mijn dealer gaan benaderen hierover , want dat is idd wel OK om te laten doen. Is niet echt super hinderlijk , maar wel handig als het verholpen kan worden.fotoroland schreef:Arco Straver schreef:Zover ik het weet alleen als je motormanagement wordt geupdate door de dealer. (maar waarom ??)
Inderdaad voor de Twingo RS is een update beschikbaar bij de dealer i.v.m. het bokkerige rijden met koude motor, deze heb ik inmiddels laten uitvoeren en dit scheelt stukken bij de koude start.
Scheelt het qua brandstofverbruik nog iets? oftewel gaat ie meer verbruiken bij de zelfde rijstijl? Rij nl. veul km's.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Of:
Klagen bij Henk die dit dan ook gelijk tackeld, mocht alles niet doorgaan alsnog update laten uitvoeren.
Klagen bij Henk die dit dan ook gelijk tackeld, mocht alles niet doorgaan alsnog update laten uitvoeren.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Die software update bestaat idd heb er navraag over gedaan voordat ik men wagen ging halen kreeg te horen dat dit niet ondersteund wordt door renault 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: di 24 feb 2009 11:49
- Contacteer:
Hoe bedoel je? de software word niet ondersteund door Renault?
De oplossing staat gewoon op Actis, dus van Renault zelf..
De oplossing staat gewoon op Actis, dus van Renault zelf..
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Binnenkort eerste beurtje ( 20.000km ) dus zal de mannen in Rotterdam verzoeken deze update ook uit te voeren.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
om alle confusion de wereld uit te helpen, die sofware update doet NIKS aan het vermogen. Meten is weten.
Wat VKV betreft, enkele maanden geleden heeft het bedrijf een veeg gekregen van het moederbedrijf ivm de aanbieding die ze deden ivm chiptuning.
Ik zeg het voor de 128ste keer, neem je telefoon, push 0186613484 en vraag wat je moet weten. Antwoord krijg je zeker.
Wat prijzen betreft, op een dynodag kan er altijd wel wat geregeld worden. Dit gegeven in combinatie met iemand die weet waar hij mee bezig is is zowieso al een win-win situatie.
Beseffen jullie ook dat het ondertussen al bijna een jaar aan de gang is met het gedoe over de twingo RS terwijl een telefoontje je binnen de 5 minuten doet inzien waar het op staat ????
Wat VKV betreft, enkele maanden geleden heeft het bedrijf een veeg gekregen van het moederbedrijf ivm de aanbieding die ze deden ivm chiptuning.
Ik zeg het voor de 128ste keer, neem je telefoon, push 0186613484 en vraag wat je moet weten. Antwoord krijg je zeker.
Wat prijzen betreft, op een dynodag kan er altijd wel wat geregeld worden. Dit gegeven in combinatie met iemand die weet waar hij mee bezig is is zowieso al een win-win situatie.
Beseffen jullie ook dat het ondertussen al bijna een jaar aan de gang is met het gedoe over de twingo RS terwijl een telefoontje je binnen de 5 minuten doet inzien waar het op staat ????
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Jo, dat ik geen dikke winst behaal is mij allang bekend.-jo- schreef:om alle confusion de wereld uit te helpen, die sofware update doet NIKS aan het vermogen. Meten is weten.
Wat VKV betreft, enkele maanden geleden heeft het bedrijf een veeg gekregen van het moederbedrijf ivm de aanbieding die ze deden ivm chiptuning.
Ik zeg het voor de 128ste keer, neem je telefoon, push 0186613484 en vraag wat je moet weten. Antwoord krijg je zeker.
Wat prijzen betreft, op een dynodag kan er altijd wel wat geregeld worden. Dit gegeven in combinatie met iemand die weet waar hij mee bezig is is zowieso al een win-win situatie.
Beseffen jullie ook dat het ondertussen al bijna een jaar aan de gang is met het gedoe over de twingo RS terwijl een telefoontje je binnen de 5 minuten doet inzien waar het op staat ????
Heb al mailverkeer gehad met Fastchip over een chip voor de Twingo RS, de laatste keer kon hij me melden dat er niks voor handen was.
Geen animo of geen goed resultaat te behalen is mij ook duidelijk.
Maar ik ben al tevreden met de extra Nm en de voor mij part 3 pk meer.
Misschien is het voor Fastchip wel interessant om voor meerdere auto's iets te schrijven, vandaar dit topic.
Arco gaat navraag doen, mocht dit alles niks opleveren is er geen man overboord.
Met de huidige Twingo ( standaard) ben ik nog steeds zeer content.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Code: Selecteer alles
Zaterdag 5 September 2009 Goes
Custom maps:
Arno Twingo RS133
Ik ben dus het proefkonijn, de resultaten zal ik natuurlijk met een ieder delen.
Verwachting pk winst is minimaal, maar om een gevleugelde uitspraak te hanteren.
Meten is weten..

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:


Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853