Ik kom op Speurders soms een Clio 1 tegen met beige interieur. Voornamelijk op een Clio met beige of bruine lak, hoewel er ook een rode te koop staat met beige interieur. Wel allemaal 1.2 tjes.
Mijn vraag is, zijn die Clio's met beige interieur een 'speciale' versie? En zijn ze ook in bv. een 1.4 geleverd?
Moet voor een maat van mij wat informatie hebben over een clio 1.
Hij wil namelijk een clio 1 ph2 of 3 kopen en daarin een 5gtt blok in zetten.
Wat moet er aan veranderd worden om rijdend te kunnen krijgen?
Maakt een ph 1 of ph2 blok nog uit?
Past het blok er gewoon in zonder problemen?
Past de versnellingsbak er gewoon op?
Electronische veel aanpassen?
Aan de uitlaat veel aanpassen?
Of is het beter om een Clio 16v te nemen i.v.m. remmen en sterkte?
Cleaned_Clio_16v schreef:Moet voor een maat van mij wat informatie hebben over een clio 1.
Hij wil namelijk een clio 1 ph2 of 3 kopen en daarin een 5gtt blok in zetten.
Wat moet er aan veranderd worden om rijdend te kunnen krijgen?
Maakt een ph 1 of ph2 blok nog uit?
Past het blok er gewoon in zonder problemen?
Past de versnellingsbak er gewoon op?
Electronische veel aanpassen?
Aan de uitlaat veel aanpassen?
Of is het beter om een Clio 16v te nemen i.v.m. remmen en sterkte?
Alles is welkom alvast bedankt.
je zit met de blokophanging, clio heeft een hangend blok een 5je een liggend (op subframe) blok. icm met r19 / r5 steunen kom je een heel eind denk ik maar het is niet pasklaar volgens mij..
ik heb een klein vraagje,
is het mogelijk om de voorstoelen een cm of 3-4 lager te zetten
frame aanpassen oid.
of moet je dan gaan kijken naar aftermarkt fame's en stoelen?
De engelsen leggen er gerust 18" onder (al zat dat wel wat hak en beuk werk zijn). zelf vind ik 15 of 16 het mooist, 17 is al te groot naar mijn mening.
als bij een '96 Clio I phase II met een 1.1 C-motortje (injectie) het 'electrische storingslampje' aangaat, waar moet ik dat dan gaan zoeken? Ding doet t gewoon maar het knippert wel
ken er nog zo een maar dan een 1.4e. Water en olielampje branden bij stationair, maar bij de mugje gas is het weg. Peil van beiden overigens ok, beide pompen ook..