Nu is mijn meisje geweest bij dezelfde als waar Patriek lukkes is geweest en meteen goedgekeurd

Mesjeu Patriek,dank U voor Uwen tiep

Hebben of niet. T is dat we een beetje lomp zijn geweest met omschrijven, maar in feite zou rianne nu ze interesse heeft een een nieuw cliotje voor haar ouwe 1000 euro terug krijgen. Doe me die maar hoor.patrick 21TURBO schreef:Snapt het niet hè,sloop premie krijg je alleen bij aanschaf andere auto....vindt het sowiso weer een zieke aktie van de nederlandse regering... kwartje van kok...extra belasting op diesels de laatste jaren,en ons nu laten geloven dat we iets terug krijgenRiël Notermans schreef:1000 krijg je ook voor slooppremie terugwaarom zet je dat ding niet duurder neer?
Vind ik wel weinig geld, heb pas een autotje gezocht voor mijn zusje en vond niks fatsoendelijks onder de 1000.
Ik snap het probleem echt nietpatrick 21TURBO schreef:Riël je vergeet dat je dus zonder een inruil van een auto al een korting krijgt als je erom vraagt,... dan heb je nog altijd bij de meeste garages de kosten rijklaar maken.
Zou je me dan een indicatie kunnen geven van hoe jij jouw inruil ziet als je rianne haar auto doet inruilen voor die 1000 euro.
Hoeveel die aan te schaffen auto moet kosten,kosten rijklaar maken van die auto,bla bla.....
Ik heb op de radio een programma gevolgd waar het in besproken werd,waar ze ook in aangaven dat het maar in enkele gevallen echt voordeliger was een andere (nieuwe) auto aan te schaffen in deze regeling.
Ook werden de punten aangehaald die ik hierboven al aangaf.
Maar ik gun je alles kerel
O ja(edit),,,.....Ik koop elke 10.000 km een nieuwe auto,dus ben ik ff goed bezig
Riël Notermans schreef:Ik snap het probleem echt nietpatrick 21TURBO schreef:Riël je vergeet dat je dus zonder een inruil van een auto al een korting krijgt als je erom vraagt,... dan heb je nog altijd bij de meeste garages de kosten rijklaar maken.
Zou je me dan een indicatie kunnen geven van hoe jij jouw inruil ziet als je rianne haar auto doet inruilen voor die 1000 euro.
Hoeveel die aan te schaffen auto moet kosten,kosten rijklaar maken van die auto,bla bla.....
Ik heb op de radio een programma gevolgd waar het in besproken werd,waar ze ook in aangaven dat het maar in enkele gevallen echt voordeliger was een andere (nieuwe) auto aan te schaffen in deze regeling.
Ook werden de punten aangehaald die ik hierboven al aangaf.
Maar ik gun je alles kerel
O ja(edit),,,.....Ik koop elke 10.000 km een nieuwe auto,dus ben ik ff goed bezig
Het is gewoon hebben of niet.
En ja, éérst de prijs eraf lullen, en dan je auto inruilen natuurlijk. Dat lijkt me wel.
hopelijk dat er een paar mensen wakker wordenwilco blue schreef:hey mensen en hoe is het hier
Patje niet indutten hier he .
Komende week weer eens bij elkaar komen anders op de donderdag avond ?
Moet weer wat energie pompen voor weer verder te gaan met mijn
projectje in de garage .
Ik heb 3 jaar geleden de kans gehad om eens een bezoekje te brengen....patrick 21TURBO schreef:Leuk man riël dat je dat even omhoog hebt gehaald,.....cool![]()
Maar inderdaad dat was een leuke tijd,...leuke vulling op het forum en heb je ook gezien hoeveel pagina's gevuld waren![]()
En nu???....waarom is er zo weinig animo,er zijn genoeg mensen met reno hier (lees Limboland)
Als eens iedereen hier zou kunnen laten weten waar het aan ligt dat zij niet kunnen komen,serieus...er moet toch een oplossing voor zijn.
Al is het 1 keer per maand,...maar 1 keer per maand is nog altijd beter dan nu in het wilde weg waar toch eigenlijk niemand(lees te weinig)naar toe komt.
Ik weet dat ik ook een periode niet ben gekomen,had zijn redenen.
Mensen kom op,neem even de tijd om aan te geven wat mogelijkheden zijn...want je kan me niet wijs maken dat niet iedereen van jullie het leuk zou vinden om minstens 1 keer per maand eens lekker gezellig bij elkaar te komen.
Laat van jullie horen alsjeblieft,groet Patrick.