Thursday Nightmeeting Maastricht

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Patrick

Ow helemaal vergeten te vertellen...de 5 is goed gekeurd,ze keuren die blauwe van me goed....die was zo slecht dat je zo je kauwgom onder het rijden kon uitspugen zonder dat die in je auto bleef liggen,.....en de grijze die helemaal niet zo slecht is die keuren ze af op iets teveel roest bij ophanging achterbrug :(
Nu is mijn meisje geweest bij dezelfde als waar Patriek lukkes is geweest en meteen goedgekeurd :grin:

Mesjeu Patriek,dank U voor Uwen tiep (Y) en kom eens langs voor een :beer:
Patrick

Ja vindt ik ook fijn,is inderdaad ook weer dat ik er weer een jaar vanaf ben....daar gaat het om.
Is toch fijn al die positieve reakties.
Martijn Kool

beter pak je die roest aan, wordt er niet voor niets op afgekeurd, de achterbrug is niet bepaald de fijnste plek om roest te hebben.

nu heb je een reactie, nog geen topreactie ook nog niet :grin:
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Marcel J.

Omdat jij het bent :p

Goed bezig (beide) Patje(s). Moeten dan eens wat afpreken om te gaan toeren (Y)
Rob

Dan ook maar een (late) reactie richting Pat B:

De vraagprijs voor de Polo Classic is niet te weinig (denk ik dan). Was het een Golf dan was dat ding zeker 2 keer zoveel waard. Maar de enige 86c type Polo's die nog over de 2000 euri gaan zijn de modellen voor die van mij (Audi 50) en de Polo G40's.

Dus als ik het goed begrijp heeft Van Sebillen jouw grijze afgekeurd op roest op de achterbrug en heeft Van Duurling die grijze direct goedgekeurd?
Patrick

Ja van Duurling was van mening dat dat binnen de gestelde limiet viel.

Ja Martijn wat zal ik zeggen...zeker keuren ze niet voor niets af,maar als je de twee 5-jes nu naast elkaar zou hebben gezet dan zou je je echt afvragen waarom ze die blauwe überhaubt goed hebben gekeurd.

En ja je hebt gelijk wat betreft het aanpakken van de roest,maar ik kan maar 1 project laten lopen daar we toch gebruik maken dagelijks van de auto.
Ook de kosten moeten we in de gaten houden daar het toch redelijk wat kost,maar als de blauwe klaar is dan gaat de grijze naar de bakker om een nieuw plaatje in te bakken :)

Ja Rob bij van Duurling was het meteen kat in het bakkie,.....ik weet niet meer wat ik van sebillen moet denken...maar het is geregeld.

Ja ik vindt dat je best wat meer kan vragen voor die van jouw...al is het maar een paar 100 meer,is de auto waard omdat hij in zo een goeie staat verkeerd.

Groeten :wink:
Johan Hogervorst
Contacteer:

Misschien een idee om weer eens af te spreken?

Kunnen de heren hier weer eens bijpraten haha! :+

En het is weer mooi weer en langer licht, dus waarom niet?
De 29e, de 4e of wanneer?
Johan Hogervorst
Contacteer:

Heej Rik,

Ik had jouw zaterdag avond rond half 11 ofzo nog bij de mac in Sittard gezien met je bordeaux rode clio. Je was met je vriendin en je reed door de drive? Ik was binnen werken en zag je voorbij komen haha.

Volgende keer wel hallo zeggen he! :beer:
Riël
Über-Spammer

patrick 21TURBO schreef:
Riël Notermans schreef:1000 krijg je ook voor slooppremie terug :p waarom zet je dat ding niet duurder neer? :) Vind ik wel weinig geld, heb pas een autotje gezocht voor mijn zusje en vond niks fatsoendelijks onder de 1000.
Snapt het niet hè,sloop premie krijg je alleen bij aanschaf andere auto....vindt het sowiso weer een zieke aktie van de nederlandse regering... kwartje van kok...extra belasting op diesels de laatste jaren,en ons nu laten geloven dat we iets terug krijgen (N)
Hebben of niet. T is dat we een beetje lomp zijn geweest met omschrijven, maar in feite zou rianne nu ze interesse heeft een een nieuw cliotje voor haar ouwe 1000 euro terug krijgen. Doe me die maar hoor.

T is een omstreden regeling maar bij onze zuiderburen werkt het erg goed.

Belasting op diesels is (Y)(Y). De vervuiler betaalt hé ;)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Patrick

Ja Riël,in de ene situatie heb je er wat aan...in de andere situatie ben je beter af zonder.Daar bedoel ik dan mee dat je dan beter particulier kunt verkopen en je eventueel een korting zonder inruil kunt regelen.

Ik weet het niet,ik geloof er niet zo in maar voor diegene die er in gelooft (Y)
En wat betreft die vervuiling,ik dacht maar zo....als ik toch ervoor moet betalen,dan doe mij maar de dikste :pompomcrazy:

(Heb wel een roetfilter btw :wink: )
Riël
Über-Spammer

Jamaar rianne krijgt voor haar clio echt geen 1000 euro. En voor veel auto's die in die regeling vallen krijg je particulier niks terug :) En je verplicht je natuurlijk niemand he om gebruik te maken van die regeling.

En ja diesel zijn wel schoon tegenwoordig maar ook maar de eerste 100.000.
Patrick

Riël je vergeet dat je dus zonder een inruil van een auto al een korting krijgt als je erom vraagt,... dan heb je nog altijd bij de meeste garages de kosten rijklaar maken.
Zou je me dan een indicatie kunnen geven van hoe jij jouw inruil ziet als je rianne haar auto doet inruilen voor die 1000 euro.

Hoeveel die aan te schaffen auto moet kosten,kosten rijklaar maken van die auto,bla bla.....

Ik heb op de radio een programma gevolgd waar het in besproken werd,waar ze ook in aangaven dat het maar in enkele gevallen echt voordeliger was een andere (nieuwe) auto aan te schaffen in deze regeling.

Ook werden de punten aangehaald die ik hierboven al aangaf.

Maar ik gun je alles kerel (Y)

O ja(edit),,,.....Ik koop elke 10.000 km een nieuwe auto,dus ben ik ff goed bezig :lol:
Patrick

Spannend hier zeg (S)
Johan Hogervorst
Contacteer:

Ja idd, wanneer spreken we nog eens af haha. :P
Synchro

volgens mij moet je het gewoon eisen lol :p
Heb zelf sinds 2 weken vrij op de donderdagavond, dus laat maar komen die datum :smoke:
Patrick

............................. :gaap:
Riël
Über-Spammer

patrick 21TURBO schreef:Riël je vergeet dat je dus zonder een inruil van een auto al een korting krijgt als je erom vraagt,... dan heb je nog altijd bij de meeste garages de kosten rijklaar maken.
Zou je me dan een indicatie kunnen geven van hoe jij jouw inruil ziet als je rianne haar auto doet inruilen voor die 1000 euro.

Hoeveel die aan te schaffen auto moet kosten,kosten rijklaar maken van die auto,bla bla.....

Ik heb op de radio een programma gevolgd waar het in besproken werd,waar ze ook in aangaven dat het maar in enkele gevallen echt voordeliger was een andere (nieuwe) auto aan te schaffen in deze regeling.

O ja(edit),,,.....Ik koop elke 10.000 km een nieuwe auto,dus ben ik ff goed bezig :lol:
Ik snap het probleem echt niet :)
Het is gewoon hebben of niet.

En ja, éérst de prijs eraf lullen, en dan je auto inruilen natuurlijk. Dat lijkt me wel.
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

hey mensen en hoe is het hier
Patje niet indutten hier he .

Komende week weer eens bij elkaar komen anders op de donderdag avond ?

Moet weer wat energie pompen voor weer verder te gaan met mijn
projectje in de garage . 8)
Patrick

Riël Notermans schreef:
patrick 21TURBO schreef:Riël je vergeet dat je dus zonder een inruil van een auto al een korting krijgt als je erom vraagt,... dan heb je nog altijd bij de meeste garages de kosten rijklaar maken.

Ik snap het probleem echt niet :)
Het is gewoon hebben of niet.

En ja, éérst de prijs eraf lullen, en dan je auto inruilen natuurlijk. Dat lijkt me wel.

Je zal er wel uitkomen :wink:
Synchro

wilco blue schreef:hey mensen en hoe is het hier
Patje niet indutten hier he .

Komende week weer eens bij elkaar komen anders op de donderdag avond ?

Moet weer wat energie pompen voor weer verder te gaan met mijn
projectje in de garage . 8)
hopelijk dat er een paar mensen wakker worden :lol:
ik heb wel zin in eens kletsen en kijken
Patrick

Ja we hebben er super weer voor gehad... dus als het is dan zorgt aub dat het een beetje op tijd bekend is wanneer men denkt te kunne gaan komen.
Dan kan men ook zorgen dat men komen kant :D
Patrick L.

mijn gtt-tje staat ff stil,
ben vorige week tijdens een ritje mijn remblokjes verloren linksachter, dat was ff schrikken toen ik moest remmen en er gebeurde niets..... (N) ben voorzichtig naar huis gereden, geen lol :~
Gelukkig heb ik inmiddels een andere remklauw van Wilco gekregen (thanx ,mate :beer: ).
Net ff nieuwe schijven en blokjes besteld, dus als ik weer wat tijd heb ff sleuten (is weer lang geleden) :)
Patrick

Hoi Patrick L.

Dat is minder vriend dat je je blokjes verliest,ik was aan het denken om in het koffer van de 5 een mooie ice instalatie te maken en achter in de transporter rekken voor miojn gereedschap.

Ik heb nu andere plannen,.....en dat wil dan zeggen dat ik rekken maak in de 5 en mooie ice in de transporter,....ja ik moet al dat materiaal en gereedschap ook kwijt voor reparaties onderweg :lol:

Maar oke man dat er niets vervelends gebeurd is,groeten.
Johan Hogervorst
Contacteer:

Nou lijstje voor de 11e dan maar? En dan rond 8 uur of hoe laat? :)

- Joopieboy
- Wilco blue
- Synchro?
-
-
-
-
Synchro

Jups, en zeg maar Steef :smoke:
Johan Hogervorst
Contacteer:

Haha ok dan, noem mij maar Johan. (D)

- Joopieboy
- Wilco blue
- Synchro?
- Clio EHV
-
-
-

Clio EHV van de clio club komt ook, word langzaam aan een gezellig clubje. Wie nog meer? :)
Rik

donderdag 11 juni 8 uur

- Joopieboy
- Wilco blue
- Synchro?
- Clio EHV
- Rik
-
-
Johan Hogervorst
Contacteer:

Gezellig rik!

Vorig weekend mocht je ook wel hoi zeggen hoor bij de mac. ;)
Patrick

:gitar: :gun: :bang: :fdfd :mg: WAKKER WORDEN

Dat mis ik wel hoor,....vroegah leefde het echt.Was ieder week wel lekker gevuld etc,dacht dat ik de enige was die ouder werd(t).

Animo,...tiep iets...IETS....doe iets Tiepe,vertel.....archhhhh :plz:
Riël
Über-Spammer

heh, ja man, maar da´s wel weer 5 7 jaar geleden hé ;) :p

http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=5365
Patrick

Leuk man riël dat je dat even omhoog hebt gehaald,.....cool :)

Maar inderdaad dat was een leuke tijd,...leuke vulling op het forum en heb je ook gezien hoeveel pagina's gevuld waren :grin:

En nu???....waarom is er zo weinig animo,er zijn genoeg mensen met reno hier (lees Limboland)

Als eens iedereen hier zou kunnen laten weten waar het aan ligt dat zij niet kunnen komen,serieus...er moet toch een oplossing voor zijn.
Al is het 1 keer per maand,...maar 1 keer per maand is nog altijd beter dan nu in het wilde weg waar toch eigenlijk niemand(lees te weinig)naar toe komt.

Ik weet dat ik ook een periode niet ben gekomen,had zijn redenen.

Mensen kom op,neem even de tijd om aan te geven wat mogelijkheden zijn...want je kan me niet wijs maken dat niet iedereen van jullie het leuk zou vinden om minstens 1 keer per maand eens lekker gezellig bij elkaar te komen.

Laat van jullie horen alsjeblieft,groet Patrick.
Laatst gewijzigd door Patrick op di 9 jun 2009 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Riël
Über-Spammer

Mijn renault staat op een laag pitje? :)

Nee heb er serieus gewoon geen tijd meer voor, nauwelijks een keer per maand ... En je moet weer een hoop mensen bij elkaar trekken.

De spontaniteit is er nu vanaf, een nieuwe jonge groep met veel tijd moet de basis weer leggen ;)
Patrick

Ben ik niet met je eens,...die jonge groep mensen die kan wel vaker komen,maar ik denk dat wij juist basis kunnen leggen.
En dan een basis voor zeg die 1 keer per maand.

Jij bent juist ook zo bezig met de club,ik weet niet wat je bent of doet als site admin,maar je bent er wel mee bezig.
Het gaat ook niet om spontaniteit,want dat ben ik wel met je eens dat dat meer voor een jonger publiek is weg gelegd om spontaan op acties en meetings in te gaan.Het gaat om afgesproken bijeenkomsten,iets waar wij drukkelingen iets mee kunnen.

Dus jij gaat ook werk ervan maken RIëL,.... :D

En anders ga ik er alleen staan,.....nou en boeie :p
Riël
Über-Spammer

Ja heb je wel deels gelijk in maar ik ben niet in staat om elke maand wat af te spreken :) vandaar dat ik op de spontaniteit zou gokken ;)
SQWilliams

patrick 21TURBO schreef:Leuk man riël dat je dat even omhoog hebt gehaald,.....cool :)

Maar inderdaad dat was een leuke tijd,...leuke vulling op het forum en heb je ook gezien hoeveel pagina's gevuld waren :grin:

En nu???....waarom is er zo weinig animo,er zijn genoeg mensen met reno hier (lees Limboland)

Als eens iedereen hier zou kunnen laten weten waar het aan ligt dat zij niet kunnen komen,serieus...er moet toch een oplossing voor zijn.
Al is het 1 keer per maand,...maar 1 keer per maand is nog altijd beter dan nu in het wilde weg waar toch eigenlijk niemand(lees te weinig)naar toe komt.

Ik weet dat ik ook een periode niet ben gekomen,had zijn redenen.

Mensen kom op,neem even de tijd om aan te geven wat mogelijkheden zijn...want je kan me niet wijs maken dat niet iedereen van jullie het leuk zou vinden om minstens 1 keer per maand eens lekker gezellig bij elkaar te komen.

Laat van jullie horen alsjeblieft,groet Patrick.
Ik heb 3 jaar geleden de kans gehad om eens een bezoekje te brengen....
en zou dit graag vaker willen doen!..

Het grote probleem is dat ik in de detailhandel werk en dat donderdag juist de koopavond is!! |:

Waarom maken wij er niet gewoon friday night meeting van?? (0)

Patrick: hopenlijk kan je hier wat mee...
Plaats reactie