Gezocht Renault 19 Cabriolet 16V U9, kent 66-GX-GZ
Gezocht Renault 19 Cabriolet 16V U9 (geel), kenteken 66-GX-GZ
[img]http://img222.imageshack.us/img222/4638/tweety1.th.jpg[/img]
Wie helpt mij om mijn auto (Tweety) terug te vinden.
Voor het laatst gezien bij Garage Vlassak te Budel (NB)
Dit garagebedrijf zegt niet te weten waar mijn auto is gebleven, terwijl ik hem daar neer had gezet voor reparatie.
Heeft u informatie over deze auto, zou ik hier heel graag bericht over ontvangen.
[img]http://img222.imageshack.us/img222/4638/tweety1.th.jpg[/img]
Wie helpt mij om mijn auto (Tweety) terug te vinden.
Voor het laatst gezien bij Garage Vlassak te Budel (NB)
Dit garagebedrijf zegt niet te weten waar mijn auto is gebleven, terwijl ik hem daar neer had gezet voor reparatie.
Heeft u informatie over deze auto, zou ik hier heel graag bericht over ontvangen.
-
Zoals we het lezen is de auto inderdaad dus gestolen?
Tjonge jonge! Lekker zeg!
Een zeer nette auto zo te zien.
Volgens mij is zo'n garagebedijf dan verantwoordelijk voor het welzijn van jouw auto. Maar raar dat ze zeggen dat ze niet weten waar 'ie is!
Tjonge jonge! Lekker zeg!
Een zeer nette auto zo te zien.
Volgens mij is zo'n garagebedijf dan verantwoordelijk voor het welzijn van jouw auto. Maar raar dat ze zeggen dat ze niet weten waar 'ie is!
Nee hij is niet gestolen, eerder gezegd verduisterd.
Het garagebedrijf heeft naar zijn zeggen de auto aan iemand meegegeven. Deze kwam hij in opdracht halen van mij . Ik heb die persoon benaderd en kreeg als antwoord "die heb ik niet" je moet naar de garage daar staat hij. Daar staat niets en de garage weet ook niets.
Ik heb bij de rdw gekeken en tot mijn verbazing is de auto opnieuw gekeurd en te naam gesteld????
Ik heb geen vrijwaringsbewijs gekregen van die auto.
Volgens de garage is die wel opgestuurd, waar naar toe is mij een raadsel, de hemel misschien???
Het deel III moet nog ergens thuis liggen. Ivm verhuizen weet ik zo niet waar deze is.
Je word echt van het kasje naar de muur gestuurd. Ik wil er gewoon duidelijkheid over hebben.
Gr Chris
Het garagebedrijf heeft naar zijn zeggen de auto aan iemand meegegeven. Deze kwam hij in opdracht halen van mij . Ik heb die persoon benaderd en kreeg als antwoord "die heb ik niet" je moet naar de garage daar staat hij. Daar staat niets en de garage weet ook niets.
Ik heb bij de rdw gekeken en tot mijn verbazing is de auto opnieuw gekeurd en te naam gesteld????
Ik heb geen vrijwaringsbewijs gekregen van die auto.
Volgens de garage is die wel opgestuurd, waar naar toe is mij een raadsel, de hemel misschien???
Het deel III moet nog ergens thuis liggen. Ivm verhuizen weet ik zo niet waar deze is.
Je word echt van het kasje naar de muur gestuurd. Ik wil er gewoon duidelijkheid over hebben.
Gr Chris
-
???? Heel raar verhaal zeg! Klinkt wel als een Peter R de Vries testcase.
Gauw aangifte doen lijkt me. Als de auto opnieuw op naam is gesteld, is de eigenaar ook wel te achterhalen.
Gauw aangifte doen lijkt me. Als de auto opnieuw op naam is gesteld, is de eigenaar ook wel te achterhalen.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Klinkt inderdaad wat vreemd ja, ik heb deze auto nog gespot VORIG JAAR in Zwolle... weet niet hoe lang de auto al verdwenen is ?
![Afbeelding]()
Laatst gewijzigd door Ronald1916V op di 26 mei 2009 21:18, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Volgens de rdw is hij het laatst tenaam gesteld : 08-02-2008
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
Kun je dan gewoon aangifte doen als je je deel III nog niet aan kan tonen?
Ik heb verder wel alles. Onderhoudboekje, reperatienota's, verzekerings papieren (de auto is nog steeds verzekerd)
Gr Chris
Ik heb verder wel alles. Onderhoudboekje, reperatienota's, verzekerings papieren (de auto is nog steeds verzekerd)
Gr Chris
In ieder geval alles bij mekaar graaien en hop, naar de politie! Wat ze er wel of niet precies mee kunnen weet ik ook niet maar het zo op z'n beloop laten is niet verstandig!
Morgen zsm naar de politie, verhaal uitleggen en t zal resulteren in een gesprek/aangifte. Van daaruit de stappen weet ik niet maar niet wachten
Morgen zsm naar de politie, verhaal uitleggen en t zal resulteren in een gesprek/aangifte. Van daaruit de stappen weet ik niet maar niet wachten

Ja Ronald dat is hem.
Heb je hem gespot bij een meeting?
Gr Chris
Heb je hem gespot bij een meeting?
Gr Chris
-
Ja, maar Ronald schrijft dat dat VORIG JAAR was.
Hallo, 2008!
Chris, ik weet niet hoe lang je je auto al kwijt bent??
Sorry hoor, maar ik begin er steeds minder van te snappen.
Hallo, 2008!
Chris, ik weet niet hoe lang je je auto al kwijt bent??
Sorry hoor, maar ik begin er steeds minder van te snappen.

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Nee, dat was niet bij een meeting, was bij het CBR in Zwolle.. hij heeft daar 1 dag gestaan toen, was inderdaad ergens vorig jaar.. zaten toen andere velgen onder als die op jou foto, dus vandaar mijn vraag: hoe lang is ie al weg..
Ik heb hem in Januari 2008 bij garagebedrijf Vlassak te Budel neer gezet. er moesten wat dingen worden gerepareed. Doordat ik op dat moment geen plek had om de auto thuis neer te zetten kon ik de auto naar overleg daar laten staan. Ik heb wel te kennen gegeven aan hun, mocht er toevallig een koper komen laat het mij dan altijd weten.
Ik heb in april 2008 contact opgenomen me de garage om mijn auto op te komen halen doordat ik er nu wel ruimte voor had. Na mijn verbazing weg auto.
Volgens de garage heeft hij de auto meegegeven aan een persoon uit budel, hij kwam de auto in opdracht halen van mij. Dit is dus helemaal niet zo. Met die persoon heb ik contact gehad en verwees mij elke keer weer terug naar de garage en zo op en neer. Ik ben tegen die persoon uit budel bezig met een oplichtingszaak (krijg nog een behoorlijk geldbedrag van hem). Naar horen vertellen van andere heeft hij de auto verkocht om zo een deel van zijn schuld af te betalen die hij heeft bij dat garagebedrijf. De garage weet daar niets van zeggen ze.
Hij zegt zelf het vrijw-bewijs te hebben. Ik heb 3 weken geleden ivm die oplichtingszaak weer gevraagd om het vrijw-bewijs. Nu zegt hij dat hij die nooit heeft gekregen. Is dat niet zo dat het naar de eigenaar/esse gaat.
Ik wil gewoon weten waar mijn auto is, als hij verkocht is zou ik daar dan ook het geld van willen zien. Is hij niet verkocht en staat hij ergens bij een garage wil ik hem graag terug.
Ik ben met dit gedoe al bijna een jaar mee bezig. Niemand geeft mij duidelijkheid. en zolang ik mijn deel III nog niet heb gevonden tussen de 30 verhuisdozen kan ik denk ik ook geen aangifte doen.
Gr Chris
Ik heb in april 2008 contact opgenomen me de garage om mijn auto op te komen halen doordat ik er nu wel ruimte voor had. Na mijn verbazing weg auto.
Volgens de garage heeft hij de auto meegegeven aan een persoon uit budel, hij kwam de auto in opdracht halen van mij. Dit is dus helemaal niet zo. Met die persoon heb ik contact gehad en verwees mij elke keer weer terug naar de garage en zo op en neer. Ik ben tegen die persoon uit budel bezig met een oplichtingszaak (krijg nog een behoorlijk geldbedrag van hem). Naar horen vertellen van andere heeft hij de auto verkocht om zo een deel van zijn schuld af te betalen die hij heeft bij dat garagebedrijf. De garage weet daar niets van zeggen ze.
Hij zegt zelf het vrijw-bewijs te hebben. Ik heb 3 weken geleden ivm die oplichtingszaak weer gevraagd om het vrijw-bewijs. Nu zegt hij dat hij die nooit heeft gekregen. Is dat niet zo dat het naar de eigenaar/esse gaat.
Ik wil gewoon weten waar mijn auto is, als hij verkocht is zou ik daar dan ook het geld van willen zien. Is hij niet verkocht en staat hij ergens bij een garage wil ik hem graag terug.
Ik ben met dit gedoe al bijna een jaar mee bezig. Niemand geeft mij duidelijkheid. en zolang ik mijn deel III nog niet heb gevonden tussen de 30 verhuisdozen kan ik denk ik ook geen aangifte doen.
Gr Chris
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Afgelopen zomer 2008 heeft een knalgele 19 cabrio met (phase 2 clio 16v, grand prix, of phase 2 19 16v, speedline vega) velgen tekoop gestaan bij dit autobedrijf!!
http://www.schaepkens.nl/
Geen idee of het die van jou was, maar hij viel mij heel erg op door de kleur en omdat ik op dat moment opzoek was naar speedline vega's.
Ook zeker weten dat ie gele mistlampen had want die vielen op het eerste gezicht niet op.
Hij staat daar niet meer op de site tekoop, maar wellicht dat je eens contact kan opnemen met het bedrijf.
Iig suc6 met je zoektocht
http://www.schaepkens.nl/
Geen idee of het die van jou was, maar hij viel mij heel erg op door de kleur en omdat ik op dat moment opzoek was naar speedline vega's.
Ook zeker weten dat ie gele mistlampen had want die vielen op het eerste gezicht niet op.
Hij staat daar niet meer op de site tekoop, maar wellicht dat je eens contact kan opnemen met het bedrijf.
Iig suc6 met je zoektocht

Politie heeft je wagen binnen no time gevonden.
Dank je Daan voor je reactie.
Ik ga iig contact opnemen met een aantal garagebedrijven en aangifte doen met het geen wat ik heb van de auto.
De auto is zoals die op mijn foto.
Heb deze foto gemaakt net na aankoop in Hippolytushoef. Dit staat nu nog op het kenteken zoals ik op de foto kan zien.
Verder is hij hetzelfde alleen andere wielen.
Gr Chris
Ik ga iig contact opnemen met een aantal garagebedrijven en aangifte doen met het geen wat ik heb van de auto.
De auto is zoals die op mijn foto.
Heb deze foto gemaakt net na aankoop in Hippolytushoef. Dit staat nu nog op het kenteken zoals ik op de foto kan zien.
Verder is hij hetzelfde alleen andere wielen.
Gr Chris
WTF is dit nu voor iets vreemds? 
Jij zegt deel 3 nog te hebben. Ga dat dan eens zoeken, man. Al moet je 30 verhuisdozen door. Het is je eigen auto... Gaat, zo te zien aan de staat van de auto, om aardig wat euro's.
Ik vind dit echt een heel, heeeel vreemd verhaal. Jij KENT degene die de auto heeft opgehaald en verkocht? Jij krijgt nog geld van die gast? WTF doe jij op dit forum en niet bij die gast of bij de politie?
En dit verhaal speelt dus al meer dan een jaar? Beetje nalatig, niet?

Jij zegt deel 3 nog te hebben. Ga dat dan eens zoeken, man. Al moet je 30 verhuisdozen door. Het is je eigen auto... Gaat, zo te zien aan de staat van de auto, om aardig wat euro's.
Ik vind dit echt een heel, heeeel vreemd verhaal. Jij KENT degene die de auto heeft opgehaald en verkocht? Jij krijgt nog geld van die gast? WTF doe jij op dit forum en niet bij die gast of bij de politie?
En dit verhaal speelt dus al meer dan een jaar? Beetje nalatig, niet?

-
- Car: Renault Clio III RS
Zeker een raar verhaal. Je laat je auto toch niet achter bij een garage bedrijf met je auto papieren erbij? De gegevens van de nieuwe eigenaar zijn toch wel te achterhalen. Ik was bij een dealer en die kon zo zeggen waar mijn oude auto stond.
Jammer dat er nu maar één kant van het verhaal bekend is.
Jammer dat er nu maar één kant van het verhaal bekend is.
Laatst gewijzigd door antoine op wo 27 mei 2009 7:08, 1 keer totaal gewijzigd.
een beetje harde actie zou wel mogen denk ik!? Je bent je auto kwijt man, das niet normaal hoor!
Daarbij, hoe hebben ze m overgeschreven als jij deel III nog hebt??? Ik zou maar eens heel hard op zoek gaan en er wat mee doen...... als dat al niet te laat is !! (waar ik een hard hoofd in heb btw...)
Daarbij, hoe hebben ze m overgeschreven als jij deel III nog hebt??? Ik zou maar eens heel hard op zoek gaan en er wat mee doen...... als dat al niet te laat is !! (waar ik een hard hoofd in heb btw...)
Dat is waarschijnlijk een nietsvermoedend iemand... 
Als Chris eens effe deel 3 gaat zoeken, want het kan ook natuurlijk gewoon zijn dat die ook in de auto lag en dan heb je echt geen poot meer om op te staan, volgens mij.

Als Chris eens effe deel 3 gaat zoeken, want het kan ook natuurlijk gewoon zijn dat die ook in de auto lag en dan heb je echt geen poot meer om op te staan, volgens mij.
-
- Moderator
- Car: MB
Ik denk dat de schuld ook wel een beetje bij je eigen ligt in dit geval. Als jij deze zaak niets eens belangrijk genoeg vind om in een half jaar!! tijd geen moeite doet om je deel III te zoeken
. Ik hoop natuurlijk dat je de auto snel weer terug vind, maar laat het een wijze les zijn. Op de eerste plaat moet je belangrijke papieren op plaatsen bewaren waar je ze ook ooit nog kan vinden en op de tweede plaats moet je duidelijke (papier) afspraken maken als je een auto stalt over kosten en voorwaarden.

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Pff.. wat een verhaal.
Dus je bent kortgezegd al een jaar bezig om je auto terug te vinden, maar deel III zoeken zat er nog niet in?
Vaag verhaal, maar goed, je hebt er weer een aanknopingspunt bij dankzij antoine.
Al met al blijft het wazig, maar toch succes met het terughalen van je auto
Owjah, deel III is een listig papiertje, ik ben hem ook kwijt van m'n circuit R21
Dus je bent kortgezegd al een jaar bezig om je auto terug te vinden, maar deel III zoeken zat er nog niet in?

Vaag verhaal, maar goed, je hebt er weer een aanknopingspunt bij dankzij antoine.
Al met al blijft het wazig, maar toch succes met het terughalen van je auto

Owjah, deel III is een listig papiertje, ik ben hem ook kwijt van m'n circuit R21

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Contacteer:
Wazig verhaal, maar waarom heb je dan niet eerder aangifte gedaan?
En zoek in godsnaam deel III op, anders kan je nog niks...
Ik heb dat bedrijf nog even gemaild voor wat verdere info en of hij nog te koop staat...
Succes ermee ik hoop dat je hem terug krijgt!
Edit:
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 68240.html
Jouw advertentie gespot.
En jouw auto geloof ik:
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 41287.html
En zoek in godsnaam deel III op, anders kan je nog niks...
Ik heb dat bedrijf nog even gemaild voor wat verdere info en of hij nog te koop staat...
Succes ermee ik hoop dat je hem terug krijgt!
Edit:
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 68240.html
Jouw advertentie gespot.

En jouw auto geloof ik:
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 41287.html
Hallo Allemaal
Dat iemand papieren in zijn auto moet laten liggen omdat de auto gerepareerd en gekeurd moet worden is in mijn ogen heel normaal.
Ik heb een eigen Transportbedrijf en als mijn auto's naar de garage moet hebben ze deel 1 en 2 nodig ook voor te keuren.
Ik heb contact gehad met de persoon die nu in het bezit is van mijn auto. Hij beweerd dat hij de auto al 3 jaar heeft. Terwijl ik het aankoopbewijs heb vandec 2007. Verder laat hij niets los.
Kijk en als vrouw zijnde heb je toch weinig te zeggen, en minder in te brengen.
Gr Chris
Dat iemand papieren in zijn auto moet laten liggen omdat de auto gerepareerd en gekeurd moet worden is in mijn ogen heel normaal.
Ik heb een eigen Transportbedrijf en als mijn auto's naar de garage moet hebben ze deel 1 en 2 nodig ook voor te keuren.
Ik heb contact gehad met de persoon die nu in het bezit is van mijn auto. Hij beweerd dat hij de auto al 3 jaar heeft. Terwijl ik het aankoopbewijs heb vandec 2007. Verder laat hij niets los.
Kijk en als vrouw zijnde heb je toch weinig te zeggen, en minder in te brengen.
Gr Chris
Hmm... Dat geeft wel een iets andere kijk op de zaak.
Helaas is het wel een feit dat jij eerst deel 3 op moet zien te sporen, voordat je uberhaupt een poot hebt om op te staan. Dus dat zou ik echt eerst gaan doen.
Dat je deel 1 en 2 achter laat in de auto bij keuring e.d. is niet zo gek. Dat doet iedereen, maar overschrijven gaat toch echt alleen maar met deel 3/overschrijvingsbewijs.
Keep us informed!
Helaas is het wel een feit dat jij eerst deel 3 op moet zien te sporen, voordat je uberhaupt een poot hebt om op te staan. Dus dat zou ik echt eerst gaan doen.
Dat je deel 1 en 2 achter laat in de auto bij keuring e.d. is niet zo gek. Dat doet iedereen, maar overschrijven gaat toch echt alleen maar met deel 3/overschrijvingsbewijs.
Keep us informed!