Dus het staat WEL goed op dat schema

Top, ga ik ff doenFlorus schreef:Waarschijnlijk is de clip van 't bedieningskabeltje losgeschoten of afgebroken,dat gebeurd nl. nog wel eens....![]()
Dus ff de console losmaken en kijken wat er gebeurd met de kachelklep als je aan de knop draait, eventueel ook ff de asbak d'r uithalen en achter 't bedieningspaneel kijken
Heeft daar iemand een foto van toevallig ik ben nu ook wel benieuwd wat het is.Merijn schreef:Volgens mij ook... Is dat niet dat ding dat uit 2 (of 3) plastieke delen bestaat? Ik heb ook zoiets in mijn slangen gezet.
Je hebt het over de BBQ?mark 5t schreef:wat een tof ding mannen!![]()
jullie hebben me op een idee gebracht , ik denk dat ik ook eens zoiets ga fabriceren.
[img]http://www.5gt.nl/images/763cda1588559d ... c-2603.jpg[/img]www.5gt.nl schreef:@ Chris..
XV46XP Gesloopt en afgemeld
Graag e.e.a bijwerken in je bestand..
Wouter werkt bij een verzekeraar als ik me niet vergis.mark 5t schreef:wouter werk je bij de RDW dan?
jep ligt op de berg..Arco Straver schreef:Joh..... overleden ???
Ach zoietsGerald schreef:Wouter werkt bij een verzekeraar als ik me niet vergis.mark 5t schreef:wouter werk je bij de RDW dan?
Accu is goed,na 3weken stilstaan heeft deze 12.5+ over dus das wel goed.mark 5t schreef:zit de plus kabel wel vast achterop de dynamo?
heb ik eens los gehad even goed aan trekken.
anders accu defect?
wist je dat een lege battarij ook nog steeds 1.5 volt geeft?? alleen 0,000001 micro ampere ofzo?? dus leeg, maar nog 1.5 volt!Alpine schreef:Accu is goed,na 3weken stilstaan heeft deze 12.5+ over dus das wel goed.mark 5t schreef:zit de plus kabel wel vast achterop de dynamo?
heb ik eens los gehad even goed aan trekken.
anders accu defect?
Vanavond weer een andere dynamo gemonteerd maar het euvel is er nog steeds,lampje flikkert af en toe op en de meter valt van 14 terug naar 11-12v.
Denk dat er ergens een breuk zit in de kabelboom,is ook niet origineel meer bij de dynamo en het relais van de koelvin.
Hoort een Ph2 te blijven koelen als het contact eraf is,mijne stopt zodra de sleutel eruit gaat.
MartijnG schreef:Wie heeft er allemaal een olietemperatuursensor in hun blok gedraaid? (op de plek achter de dynamo ze maar).
Welke versie van de sensor is hiervoor nodig? De lange of de korte versie? En welk draad zit er precies in?
Je hebt de korte versie nodig, maat/spoed klopt wel. DPT heeft ze wel, 10-15 euro geloof ik.Steven schreef:Lengte weet ik niet meer, volgens mij een lange.
Tis iig M14x1,5 maar dat had je met de search ook moeten kunnen vinden