Kan iemand mij helpen aan een afbeelding van de bevestiging van de handremkabels aan de handrem... vanaf de draadstang onder de wagen, waar je de rem mee afstelt en waar de kabels met een soorte van maantje vastzitten??
Mrtn schreef:Kan iemand mij helpen aan een afbeelding van de bevestiging van de handremkabels aan de handrem... vanaf de draadstang onder de wagen, waar je de rem mee afstelt en waar de kabels met een soorte van maantje vastzitten??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Bij de automateriaalzaak. Dealer is wat duurder.. .
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
1373 G - Voorruit groen getint Pilkington - €61,63
7227 AKMH - Voorruitrubber set Pilkington - €41,00
Da's geen geld, eigenlijk... Van de week de rekening gezien van het vervangen van de voorruit van de Mini van mijn collega... Katjing! Alleen de ruit was al 400. Erin zetten kostte bijna hetzelfde.
Gisteren de voorruit van mijn Ford Feest laten vervangen en ben benieuwd wat dat gaat kosten. Verwarmde voorruit met regensensor... Het zal mij niet verbazen als dat 1000 euro moet kosten.
Merijn schreef:Da's geen geld, eigenlijk... Van de week de rekening gezien van het vervangen van de voorruit van de Mini van mijn collega... Katjing! Alleen de ruit was al 400. Erin zetten kostte bijna hetzelfde.
Moet je Carglass eens bellen voor een nieuwe vooruit van een 5, dan slik je ook wel even, als ik de gene moet geloven die net bij me auto kwam kijken..
3/400
Bij die Groene van mij was ik bruto zo'n 275 kwijt alles bij elkaar dacht ik vorig jaar.
Hm ja en dan niet beginnen over roest om de rand Doen ze niks mee! Ik kreeg toen een offerte van rond de 300 voor de mijne (Carglass of autotaalglas, een van die). Zou dan wel gedekt worden, maar zonder roest verwijdering, en alleen als ik de auto bracht...
Merijn schreef:
Gisteren de voorruit van mijn Ford Feest laten vervangen en ben benieuwd wat dat gaat kosten. Verwarmde voorruit met regensensor... Het zal mij niet verbazen als dat 1000 euro moet kosten.
Die sensoren zetten ze volgens mij gewoon over hoor, dus dat maakt niet uit. Die ruitjes van tegenwoordig zijn allemaal getint met band en sensor ongeveer. Die verwarming kan wel eens wat duurder zijn.