http://www.tvgids.nl/artikel/30283/Het_ ... chumacher/

Hoe bedoel je met marge,kan je me uitleggen hoe ze dat even hebben weten te regelen zo bij een team wat het laatste seizoen zowat op kiepen lag en wat jaren heeft lopen baggeren.Ze hebben naar mijn mening gewoon super werk geleverd en alles uit de kast gehaald wat er uit te halen valt.Of toch niet...... want dit weekend was juist een heel belangrijk weekend,en ik vindt de top teams echt beneden de maat presteren.paulvanrooij schreef:mwah volgens mij rijden de brawns met flink wat marge..even aanzetten en ze rijden gewoon weg.
Verder was t maar een saaie race eigenlijk..superbikes was interessanter
+1Merijn schreef:Ze moeten gewoon Montreal en Silverstone altijd opnemen in de kalender en Barca en San Marina lozen. Wat een bagger, elk jaar weer!
uitleg over 'marges' ook afdoende?patrick 21TURBO schreef:Heeeeeeeeeeeeeelemaal mee eens,niets aan toe te voegen
Alonso deed dat ook ja, maar bij McLaren en Ferrari waren het ook vaak 1-2's..patrick 21TURBO schreef:Ja ik begrijp wat je bedoeld,maar je schrijft al mcclearen met hakkinen en ferrari met shumi.....renault deed dat met alonso....maar nu met 2 auto's met twee totaal verschillende coureurs,ik kan niet anders zeggen respect voor die gast
Niet helemaal waar, in drie maanden tijd hebben ze de complete achterkant moeten ontwikkelen op een mercedes motor terwijl de auto was ontwikkeld voor een hondamotorMerijn schreef:Laten we niet vergeten dat Honda 1 van de grootste budgetten had en de meest high tech shit gebouwd heeft en dit voor een aalmoes aan Brawn heeft verkocht. Ik denk niet dat hij hetzelfde resultaat zou kunnen boeken met Force India, al zal hij zijn stempel er wel op een positieve manier op drukken. Eigenlijk is de Brawn gewoon een Honda. De auto is was al lang en breed ontwikkeld met Honda-centen.