Jerk's Express/OPC

Vertel hier alles over je project.
Ronald1916V
Berichten: 5548
Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
Car: Renault 19 2.0 16V
Locatie: Zwolle

Tim_Coupe schreef:Nee dat is het enige wat juist heel gebleven was. De claxon is kapot :P
Owja, dat dampvat hebben we weggegooit omdat ie nergens meer aan te monteren was :beer:
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

Goed de motor hangt er weer in en het meeste is weer aangesloten. Maar nu moet de bak nog gevuld worden.

Is daar een speciale manier voor aangezien het een automaat is? Want er zitten ook 2 pluggen onderop. 1 in een soort carter en 1 waar die bij een normale versnellingsbak ook zit.

Alle ideën zijn welkom. :)
5 GT Turbo '88 GT5
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Moet ergens in het werkplaatshandboek staan, die heb jij toch ook?
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

Ja die heb ik maar daar staat deze bak niet in beschreven. :)
5 GT Turbo '88 GT5
Bart V
Berichten: 6424
Lid geworden op: wo 18 apr 2001 0:00
Locatie: Graz

Doorgaans doe je dat via de pijlstok. Pijlen doe je dan met draaiende motor, en de bak in de D. Anders even navragen bij de dealer.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Volgens mij weet Sfennemans dit wel, je hebt toch wel gesearched he Roy? Het is wel es eerder voorbij gekomen.
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

Net nog even in het "oude" werkplaatshandboek gekeken en daar staat het gewoon in... (0)

Bijvullen, 20 minuten laten draaien, en dan met draaiende motor nog een keer checken. Komt goed. :) (Y)
5 GT Turbo '88 GT5
Jerk
Berichten: 1010
Lid geworden op: ma 16 apr 2001 0:00

Helaas weer een nieuw probleem met de express.

Afgelopen dinsdag kwamen we in de file te staan.
Omdat het zo lang duurde voor we konden rijden begon het rode lampje te branden.
Dus kachel vol aan en toch maar zachtjes over de vluchtstrook door gereden.
Thuis aangekomen bleek de fan niet meer te draaien, dat ding zat vast.
Dus nu heeft Roy er een andere fan op gezet maar nu is er een ander probleem.

Als de auto warm is loopt die veel harder stationair.
En aangezien het een automaatbak is vind die het niet lekker om met 5000 toeren in D te worden gezet.
Als de motor koud is zoals vanmorgen om 6 uur loopt die wel normaal maar zodra die warmer word begint het toerental automatisch op te lopen.

Wie weet wat het probleem kan zijn?
Alvast bedankt voor de reacties
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

temperatuursensor?
Jerk
Berichten: 1010
Lid geworden op: ma 16 apr 2001 0:00

Haas schreef:temperatuursensor?
Waar kan ik die vinden? :wink:
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

In 't temperatuur sensor gaatje?



:grin: :lol:
Jerk
Berichten: 1010
Lid geworden op: ma 16 apr 2001 0:00

Florus schreef:In 't temperatuur sensor gaatje?



:grin: :lol:
Niet te grappig he :wink:
Dat snap ik ook nog wel.....
Maar waar zit dat gaatje?
Word tijd dat die express weer gaat rijden want elke dag met de opc naar het werk gaat ook vervelen :wink:
Jerk
Berichten: 1010
Lid geworden op: ma 16 apr 2001 0:00

Niemand een antwoord????
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Je broer heb toch Dia ??? Kan ie dar niets op vinden ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Jerk
Berichten: 1010
Lid geworden op: ma 16 apr 2001 0:00

Ik denk het niet want anders hadden we niet hoeven zoeken :wink:
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

:lol:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

:lol: Er staan in de dialogys 3 temperatuur sensoren... :(

Morgen maar even uit laten lezen, dan weten we meer. :grin:
5 GT Turbo '88 GT5
Plaats reactie