Goed de motor hangt er weer in en het meeste is weer aangesloten. Maar nu moet de bak nog gevuld worden.
Is daar een speciale manier voor aangezien het een automaat is? Want er zitten ook 2 pluggen onderop. 1 in een soort carter en 1 waar die bij een normale versnellingsbak ook zit.
Afgelopen dinsdag kwamen we in de file te staan.
Omdat het zo lang duurde voor we konden rijden begon het rode lampje te branden.
Dus kachel vol aan en toch maar zachtjes over de vluchtstrook door gereden.
Thuis aangekomen bleek de fan niet meer te draaien, dat ding zat vast.
Dus nu heeft Roy er een andere fan op gezet maar nu is er een ander probleem.
Als de auto warm is loopt die veel harder stationair.
En aangezien het een automaatbak is vind die het niet lekker om met 5000 toeren in D te worden gezet.
Als de motor koud is zoals vanmorgen om 6 uur loopt die wel normaal maar zodra die warmer word begint het toerental automatisch op te lopen.
Wie weet wat het probleem kan zijn?
Alvast bedankt voor de reacties
Niet te grappig he
Dat snap ik ook nog wel.....
Maar waar zit dat gaatje?
Word tijd dat die express weer gaat rijden want elke dag met de opc naar het werk gaat ook vervelen
Je broer heb toch Dia ??? Kan ie dar niets op vinden ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"