ook geen reet meer. €40 bij een bimbali vernam ik 2 weken terug bij jaccoGerald schreef:Banden, voor weinig.... Daarnaast brengt alu nog altijd geld op.Haas schreef:en wat moet ik moet die rommel? Rommel heb ik al genoeg..![]()

ook geen reet meer. €40 bij een bimbali vernam ik 2 weken terug bij jaccoGerald schreef:Banden, voor weinig.... Daarnaast brengt alu nog altijd geld op.Haas schreef:en wat moet ik moet die rommel? Rommel heb ik al genoeg..![]()
Alles voor op de openbare weg is eigenlijk niet geschikt voor circuit en vice versa.Haas schreef:gewoon voor op de openbare weg?
PoTeNzAHaas schreef:maar ik zoek dus banden voor DAGELIJKS gebruik!
zal ik het zeggen?Haas schreef:maar ik zoek dus banden voor DAGELIJKS gebruik!
De S-Drive's heb ik inderdaad ook, in 15" (195/45R15) onder mijn Clio en in 17" (195/40R17) op mijn R19 16V.Tim schreef:Ronald is er wel happy mee.
Ik ken ook mensen die er gewoon niet tevreden mee zijn, bovendien is de 9000 een aflopende zaak, staat ook niet meer in de lijst van ABMarkt-Ray- schreef:zal ik het zeggen?Haas schreef:maar ik zoek dus banden voor DAGELIJKS gebruik!
hmm dan mag ik wel snel me aandelen verkopen....Steven schreef:Ik ken ook mensen die er gewoon niet tevreden mee zijn, bovendien is de 9000 een aflopende zaak, staat ook niet meer in de lijst van ABMarkt-Ray- schreef:zal ik het zeggen?Haas schreef:maar ik zoek dus banden voor DAGELIJKS gebruik!
How es, dat waren wel 4 fantastische TSW's met ontzettend veel schade...Haas schreef:ook geen reet meer. €40 bij een bimbali vernam ik 2 weken terug bij jaccoGerald schreef:Banden, voor weinig.... Daarnaast brengt alu nog altijd geld op.Haas schreef:en wat moet ik moet die rommel? Rommel heb ik al genoeg..![]()
die zijn er niet in 195/40/17?Riël Notermans schreef:PoTeNzAHaas schreef:maar ik zoek dus banden voor DAGELIJKS gebruik!
ik heb al speciaal gekeken naar die 9000's, maar helaas .. zoals Steven zegt .. niet meer op ABmarkt-Ray- schreef:zal ik het zeggen?
Ik wil eigenlijk gewoon geen Pirelli onder mijn auto en toch twijfel ik over die zeronero's. Fa heeft ze onder zijn MR2 en dat vond ik echt verre van spectaculair... en toch zijn er ook mensen die er bij zweren...Steven schreef:Die zero's zijn wel goed ja.
Verder rijd iedereen natuurlijk op de beste banden
Ik kan er denk ik nog wel aankomen via de Brezaap. Als je interesse hebt, kijk ik zaterdag even wat ze zouden kostenHaas schreef:
ik heb al speciaal gekeken naar die 9000's, maar helaas .. zoals Steven zegt .. niet meer op ABmarkt
Jullie staan iig weer terug op members, nu ik nog....Merijn schreef:Ah, we zijn gewoon geen members meer...
Heb betaald.Merijn schreef:Betalen een ideetje?
IMHO: