Heb wel een top middag gehad, met 40 zonder de bocht zonder te merken en die kickdown eens goed proberen haha.

Correctie. Momenteel 2 gt turbo`s en 1 clio 16v. 1 van de gt turbo`s is een circuit hok (uit de duitse gt turbo cup) maar dat duurt nog even voordat hij klaar isSteven schreef:![]()
De 19 van Gert (Team009) is er niet meer, moet ook een clio voor terugkomen.
Wat heeft Catrinus dan? Ik weet dat ie 36 GT's heeft, maar zit er ook een echt circuithok tussen?
Ga je mond eens spoelen man..Joopieboy schreef:Vandaag met een vw golf 1.4 met 160pk, dsg bak en sportonderstel gereden, stiekem toch erg fijn zo'n automaat en zo'n golf rijd stiekem toch we heerlijk, en beter vind ik als de nieuwe clio enzo.![]()
Ronald1916V schreef:Ga je mond eens spoelen man..Joopieboy schreef:Vandaag met een vw golf 1.4 met 160pk, dsg bak en sportonderstel gereden, stiekem toch erg fijn zo'n automaat en zo'n golf rijd stiekem toch we heerlijk, en beter vind ik als de nieuwe clio enzo.![]()
Idd, had er ook echt veel meer van verwacht!Merijn schreef:DSG is relaxed!
En een Clio 3 is inderdaad gewoon gaar...Tenminste, zeker die ik 33k gereden heb. Wat een hok!
zet die van mij er dan ook maar tussen. kooi ligt bij biesheuvel.mark 5t schreef:Gewoon eens een brain, hoeveel 5- en clioracers hebben we nu eigenlijk? Dus wel echte bochtenhelden, geen pk-houdende-rechtuitracers
5:
-Luco - full race (2.0)
-Chris - cupreplica (1.4T)
-Steven (stk) - 16vsjees (1.8 ) (2.0? )
- Florus - zwarte 1.4T
- Ivo - rode 1.4T
- Mark 5T - witte 1.4GTT
- Jochem - gele 1.4T
- Heine - race 5 1800 16V
Clio:
-AO - Cupclio (1.8?)
-Mark 5T - Cupclio (1.8 ) (2.0L racespec in aanbouw)
-JPS - Cupclio (replica 2.0)
-Chris - Cupclio (replica 1.8 )
-Cannonballman - Cupclio (replica 2.0)
-Tim S. - Williams (racespec in aanbouw)
-Steven - Williams (racespec in aanbouw)
Clio II
Clio III
- Karel de K. - blauwe RS Madeno Racing
Vul eens aan, wie weet kunnen we in de toekomst eens een soort Renault Cup revival doen
hahaha ik sta 2 keer in de lijst welke auto moet ik dan meenemen?
![]()
dit lijkt me nu echt een top idee.![]()
maar je kan natuurlijk ook allemaal gewoon 21 Juni op de Ter-Apel meeting komen met je race hok.
kan je ook lekker raggen tegen elkaar en tijden vergelijken.
We gaan de komende tijd nergens heen qua sportieve meetings, we hebben er geen auto voor die rijdMartijn Kool schreef:zet die van mij er dan ook maar tussen. kooi ligt bij biesheuvel.mark 5t schreef:Gewoon eens een brain, hoeveel 5- en clioracers hebben we nu eigenlijk? Dus wel echte bochtenhelden, geen pk-houdende-rechtuitracers
5:
-Luco - full race (2.0)
-Chris - cupreplica (1.4T)
-Steven (stk) - 16vsjees (1.8 ) (2.0? )
- Florus - zwarte 1.4T
- Ivo - rode 1.4T
- Mark 5T - witte 1.4GTT
- Jochem - gele 1.4T
- Heine - race 5 1800 16V
Clio:
-AO - Cupclio (1.8?)
-Mark 5T - Cupclio (1.8 ) (2.0L racespec in aanbouw)
-JPS - Cupclio (replica 2.0)
-Chris - Cupclio (replica 1.8 )
-Cannonballman - Cupclio (replica 2.0)
-Tim S. - Williams (racespec in aanbouw)
-Steven - Williams (racespec in aanbouw)
Clio II
Clio III
- Karel de K. - blauwe RS Madeno Racing
Vul eens aan, wie weet kunnen we in de toekomst eens een soort Renault Cup revival doen
hahaha ik sta 2 keer in de lijst welke auto moet ik dan meenemen?
![]()
dit lijkt me nu echt een top idee.![]()
maar je kan natuurlijk ook allemaal gewoon 21 Juni op de Ter-Apel meeting komen met je race hok.
kan je ook lekker raggen tegen elkaar en tijden vergelijken.
Banden, voor weinig.... Daarnaast brengt alu nog altijd geld op.Haas schreef:en wat moet ik moet die rommel? Rommel heb ik al genoeg..![]()