Je hebt nog tot het weekend van 8 november

Ja ik weet het. Zit ook te twijfelen hoor. Het is meer van als er wat mee is, ben ik er klaar mee. Maar dan ben je er weer lekker mee bezig en is ie weer gemaakt. Je rijd er weer in, is het toch weer superAbel schreef:niet weg doen die auto. krijg je ontiegelijk spijt van. beemer is wel leuk, maar niet zo uniek en fun.
tja als je wilt driften kun je ook achteruit rijden he
Dat een ander ze verkoopt boeit niets, geld is geld toch.....Jackson schreef: Zelfs K-Tec Racing verkoopt ze..
hmm ok.-PAZ- schreef:Achter zou ik niet veel meer doen dan een setje goede blokken erin.
Voor kan je gaan naar 16v formaat schijven (258mm uit mijn hoofd) Brembo max lijkt me ook geen verkeerde schijf, setje ds2500 van ferodo remt ook echt heel goed en evt nog een set staalomvlochten remslangen eronder. En niet geheel onbelangrijk goede kwaliteit en niet al te oude remvloeistof.
Wil je dan nog meer dan kan je evt gaan naar een ombouw van RS schijven, dus grote klauwen en nog een maatje grotere schijven en dan moet je ook de hoofdremcilinder vergroten.
Okee. Ik dacht dat het zulke goeie shit was die Brembo remmen.Steven schreef:Nee, ik zou gewoon standaard ongegroefde schijven nemen (goedkoopst, minst scheurgevoelig en remt even hard).
En daar een set DS2500 remblokken op, tegen de tijd dat je dat aan het faden krijgt mag je nog es terugkomen
Laat je nu niet leiden door leuke commerciele termen, kijk maar eens goed watvoor remmen andere (amateur) circuitrijders hebben. Dan is Brembo en EBC al helemaal niet zo veel voorkomend hoor.
Overigens, ik heb circuit gereden met m'n 309GTI16 ook gewoon op textar blokken rondom (=precies hetzelfde als renault 5/clio/19 klauwen) en heb nauwelijks last van fading gehad. Te lang slepend remmen is ook niet goed, je moet kort en hard remmen en meer terugschakelen.
Money is no object.Geert schreef:helemaal mee eens, en als je ferodo te duur vindt zijn textars ook erg goed.
Misschien kwam het dan niet door de blokjes.Geert schreef:raar, ik me textars dit weekend op de ring niet aan het faden gehad. Ook kool met zijn textars onder zijn 5gtt niet horen klagen.
Hmm ok. Dan ga ik dat doen. Gewoon bij de brezan kan ik dat kopen? En welke remvloeistof ga ik derin gooien?Steven schreef:Koop een Eezibleed bijde automatzaak en lees de instructie, dat werkt het beste en zo spaar je de HRC (die je nog wel es stuk kan trappen bij ontluchten).
Dat die vloeistof roet in het eten gooit is zeer zeker de boosdoener, gewoon verversen is vaak al voldoende. Ik ververs em ook 1-2x per jaar om maar even een idee te geven.
Whaha ok. Dat klinkt indd heel simpel =D=DMaarten-Jan schreef:Eezibleed werkt super simpel, echt ideaal. Die schoef je op remreservoir,
in het vaatje van de eezibleed giet je nieuwe remvloeistof. Compressor of reserve band aansluiten en daarna ontluchtingsnippel opendraaien.
Daarna is het gewoon wachten tot er mooie heldere vloeistof uitkomt
zonder bubbeltjes![]()
En dat voor 2 tientjes, zo zou de tell sell reclame in kunnen