True.Riël Notermans schreef:Soms komt het net zo uit, dan heb je er een gangetje op op de rechterbaan terwijl zich links van je een rij vormt achter een vrachtauto.Tim schreef:Ja maar wat Riel nu bedoeld is dat als er vrachtwagens mekaar in gaan halen dan gaan personen naar de linkerbaan om achter die vrachtwagen aan nadat de vrachtwagen ingehaald heeft de vrachtwagens in te halen.
Mensen die ik dan uit de rij zie rijden om vervolgens een paar auto's rechts in halen en hem er dan vaak op een minder nette manier weer links tussen hoeken hebben bij mij ook pech. Dan ga ik rechts rijden met hetzelfde tempo als wat de linker rij rijdt en dan wachten ze maar lekker...
Iedereen wacht tot ze verder kunnen. Vaak hebben de personen die er dan rechts langs rijden ook geen haast en haal je ze na de vrachtwagen weer in omdat jij wel harder wil.
Dan kijk je voor je en heb je nog 500 meter vrij baan :/ tja dan ga je er ook niet links tussen prullen.
Als je dan heel relaxed doorrijdt en geen aanstalte maakt te vliegen krijg je meestal wel een plekje
Al heb je natuurlijk rechts er voorbij en je hebt rechts er voorbij zoals je al zegt