Inderdaad, de R19 16V staat inmiddels weer op de wielen en rijd weer.. vanavond nog even druk bezig geweest om de motor aan te sluiten, remmerij er op en de draagarmen e.d. er weer onder te schroeven..
De 1.8 16V liep ook weer net zo makkelijk, mede door de Williams startmotor die er nu op zit.. dat start een stuk prettiger dan die hoestende zeehond die er standaard op zit
Aangezien Tim vanavond nog even op de brug moest en ik vanavond nog wat anders had heb ik dat ding nog even snel rijdend gemaakt, remsysteem even wat ontlucht vanwege de RS remmen en de wielen er even onder geschroefd, voorbumper er even aangezet.. motortje gestart, hij ging netjes in de 1ste versnelling, begon ook nog te rollen toen ik de koppeling op liet komen en remde ook weer

toen ik eenmaal buiten stond nog even snel een rondje over het industrieterein gehobbelt en voor de grote weg weer terug
Nog even doelloos een paar foto's gemaakt.. lang geleden dat ie daglicht gezien heeft.
RS Remmen, nieuwe schijven komen er nog op.. setje andere fusee's worden nog aangepast. zit nu Mintex 1166 op wat vergelijkbaar is met Ferodo DS3000, en net als wat Tim zegt.. Remt koud ook al heel behoorlijk
Rolkooi en dashboard zitten er weer in na het gevecht met de kachelradiateur
Nog een paar kleine dingen en dan van de week even uit de schorsing halen en verzekeren en APK regelen, even goed testen op een verlaten industrieterein en dan gaat ie het Ringweekend 2009 gewoon halen