[img]http://pagesperso-orange.fr/mike.werner ... d-this.jpg[/img]

Mooi manJochem de Haas schreef:Afgelopen zondag ...Megane RS 270 pk (VKV) tegen 5 GTT bleu sport (ivo)
Allebei in 4 en het gas erop .........best jammer als er dan gewoon een 5je naast je blijft rijden .
Oke de GTT stond wel op 1.1 bar met een T25 maar toch...........
Oftewel 0-0
Heb de eigenaar nog even gesproken voorzover ik het Duits/Engels van hem kon verstaan, rijdt hij in "normale" setup op 1.5 bar, goed voor 198PK en is opschroefbaar tot 2.0 bar 239PK.Adinsx schreef:
Trouwens, wat lag er in die duitse groene 5. Op de snelweg kwam ik naast hem te rijden, maar dat ding veert nog lekker om hoog ook als ie gas geeftLeek veel pit in te zitten...
kijk dat zijn tenminste vermogens uit een 1400cctjeARNO16V schreef:Heb de eigenaar nog even gesproken voorzover ik het Duits/Engels van hem kon verstaan, rijdt hij in "normale" setup op 1.5 bar, goed voor 198PK en is opschroefbaar tot 2.0 bar 239PK.Adinsx schreef:
Trouwens, wat lag er in die duitse groene 5. Op de snelweg kwam ik naast hem te rijden, maar dat ding veert nog lekker om hoog ook als ie gas geeftLeek veel pit in te zitten...
Ook als het "maar" aan de kruk-as is, dan draait ie nog meer vermogen dan de meeste gtt's hierMerijn schreef:Ben benieuwd of dat aan de wielen of aan de krukas zal zijn... Wel een vet apparaat!
Ik wilde net zeggen, het is bij de een (krukas)........zo hé niet mis-PAZ- schreef:Ook als het "maar" aan de kruk-as is, dan draait ie nog meer vermogen dan de meeste gtt's hierMerijn schreef:Ben benieuwd of dat aan de wielen of aan de krukas zal zijn... Wel een vet apparaat!![]()
Christiaan schreef:Hoeveel sneller is een clio v6 nou eigenlijk dan een clio rs?!
Zijn er geluksvogels die in beide gereden hebben?
Het zit namelijk zo:
Opweg naar de openingsmeeting kwam er in Alphen aan clio V6 ph1 achter me rijden. Na een tijdje samen de N11 opgedraaid richting Leiden. Ik ging natuurlijk vol op het gas en hij volgde. We zaten redelijk vlot tegen de 200 maar hij kwam me toch niet voorbij. Terwijl er ruimte zat was. Deed hij gewoon rustig aan of zijn die V6jes echt niet zo snel?
Sowieso heel vet om even op te rijden met een V6. Dat zie ik niet zo snel weer gebeuren. Al verwachte ik natuurlijk wel wat meer van de V6. De bestuurder zwaaide nog vriendelijk waar onze wegen scheiden.
Dit is niet onmogelijk, maar (helaas) de harde realiteit. Ask Ivo.steven schreef:Maar het is niet onmogelijk dat je met je RS of beetje gefokte GT een fase1 makkelijk bijhoud.
Adinsx schreef: Misschien een mooie test voor de eerstvolgende nieuwsbrief![]()
Mag ik dan tweedst!-PAZ- schreef:Adinsx schreef: Misschien een mooie test voor de eerstvolgende nieuwsbrief![]()
Als er iemand zijn V6 terbeschikking wil stellen, dan houd ik me aanbevolen om er een middagje mee te trappen![]()
Nee was een demo van VKV de renaultsport dealer........RS Passie schreef:Mooi manJochem de Haas schreef:Afgelopen zondag ...Megane RS 270 pk (VKV) tegen 5 GTT bleu sport (ivo)
Allebei in 4 en het gas erop .........best jammer als er dan gewoon een 5je naast je blijft rijden .
Oke de GTT stond wel op 1.1 bar met een T25 maar toch...........
Oftewel 0-0De GTT heeft orgineel een T2 turbo!? ongv 120pk 90kw toch?
Ik heb nl de megane 270+ Maar ben niet de persoon van je verhaalBen wel erg benieuwd naar je spec...pk's KW NM... het gewicht speelt natuurlijk wel een grote rol jij 850kilo geloof ik? en ik 1330 kilo
In ieder geval een aardige VW bestuurder, die de moeite deed om contact te leggen, de meeste zijn vervelende kereltjesJochem de Haas schreef:5 GTT 16V vs golf 5 GTI ...............helaas voor de golf
Zelf met een rollende start ik stond al bij het stoplicht stil en hij kwam aan rijden ( van het sprintje er voor ) en ook toen ging ie het niet reden.
Stoplicht verder ...raampje van de golf open : euh wat heb je erin liggen ? antw. een motor die het doet