Thursday Nightmeeting Maastricht

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
cyberdanny
Car: Renault 5 GT Turbo

Steven schreef:Ach Tim laat ze maar....

Door mensen de dood in te wensen als per ongeluk achterin een ouwe renault klapt, zegt al genoeg over je niveau.... :~
Ach jah :~ , we spreken ons nog wel als er eens een malloot achter op jullie Williams klapt...
Steven
Car: M536

Daar ben ik vast niet zo blij mee en tuurlijk zal ik daar ook wel ff een woordje over loslaten.
Ga dat gewoon niet op een forum zitten spuien zeg, net als altijd die knokploegpraat als er 1 gratis parkeerschade heeft gehad.

Tis ook maar een auto hoor en gelukkig zijn er nog willy's zat :lol:
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Heb je gelijk een reden om wat anders te kopen :p Maar als iemand met 60-70 op je klapt, dan is je auto toch ongeveer kort tot de b-stijl of hoe moet ik me dat voorstellen?

Tis gewoon balen, alles afhandelen en klaar (Y)
MoJo

cyberdanny schreef:Pfff Marco.....das echt balen....:@ Je hebt van die slaapkoppen in het verkeer rijden...man man.

Alleen even 1 ding, weet je echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zeker dat je hem naar Care wilt brengen???? Mijn auto hebben ze daar ook gerepareerd vorig jaar toen me een haspelwagen in de zijkant heeft gereden. Uitkomst was 4 weken de auto weg en hem erna nog eens 3 weken moeten missen omdat ze stagaires hebben laten prutsen. Alles maar dan ook alles was fout en slecht afgewerkt. Ik kan nog wel even doorgaan en een collega van mij heeft ook liggen sukkelen daar! Kun je nog kiezen wat betreft reparatie?

Succes met het schadeherstel!

Gr Danny
marco schreef:Hallo mensen,heb een niet zo leuke mededeling.Rijd vanmiddag op de meersenerweg en moet stoppen voor een auto die links afslaat.Ik sta stil, kijk in me spiegel en zie het al aankomen, diegene achter me let niet op en het zegt heel hard boem |: |: |: :gun: :gun: :gun: .Vrouwke uit belgie stapt uit en zegt ik heb u niet gezien :gun: GA DAN VOOR EEN BRIL verd@#me :@ .Uitkomst 2000 euro schade,volgende week woensdag gaat die naar care en wordt het gemaakt.Vraag me soms echt af waar sommige mensen zijn met hun hoofdt of gedachten als ze auto rijden :WTF:
hey marco,

dat is minder man, maar wat danny zei weet je het zeker, ik ben dus ook bij die in de beatrixhaven geweest, 1 keer maar nooit weer. je wordt wel goed behandelt maar de afwerking nee nee (N)
cyberdanny

Even over zondag, wie is er allemaal van de partij en hoelaat spreken we af bij van der valk?
Even een lijstje maken:

Tijdstip: 10.00u ???

- danny & ilona
-
-
-
Johan Hogervorst
Contacteer:

10 uur lijkt me netjes, als ook echt iedereen er is rond die tijd, kunnen we gelijk door rijden naar veldhoven (in de buurt van eindhoven) om daar rond half 11 te zijn!

Lijstje:
- danny & ilona
- Joopieboy + MarKieJ
-
-
-
-
Ollie

Lijstje:
- danny & ilona
- Joopieboy + MarKieJ
- Ollie
-
-
Patrick

wii ook Petterik en vejoniek
Ollie

Lijstje:
- danny & ilona
- Joopieboy + MarKieJ
- Ollie
- Petterik en Vejoniek
-

Riel, ga jij eerder? En wat doen Wilco en Rik?
En Patrick L? Wat doe jij?
Patrick

patrick lukkes heb ik horen praten over rob dat die met hem mee zou rijden,marco zou mee gaan als zijn megane gemaakt zou zijn....wilco komt gegarandeerd naar de afspreekplaats heeft hij me gezegd dus hopen dat alles goed komt :)

Maar gelukkig kunnen onze vrienden zelf spreken dus wachten wij daarop :grin:
marco

Zoals patrick al heeft gezegt zou ik wel mee willen,maar dat ligt eraan of me megane klaar is tegen die tijd.Ik laat vrijdag nog wel wat weten over het wel of niet

greetz marco
Rik

Lijstje:
- danny & ilona
- Joopieboy + MarKieJ
- Ollie
- Petterik en Vejoniek
- Rik en Kim
oldskool

willen diegene die zondag meegaan met de toertocht richtting de rtc meeting dit a.u.b. ff melden by het daarby behorende topic .
zodat er niet eerder vertrokken wordt voordat iedereen aanwezig is .
(I) alvast bedankt .
Marcel
Patrick

marco schreef:Zoals patrick al heeft gezegt zou ik wel mee willen,maar dat ligt eraan of me megane klaar is tegen die tijd.Ik laat vrijdag nog wel wat weten over het wel of niet

greetz marco

Ik ga sowiso,dan moet het maar met de transporter ...transporter is een nette vertaling van HEEEEEELEEEE grote vw golf....is eigenlijk een reno als ik heel lang mijn ogen dicht doe,.........en als ik het onder het rijden doe misschien sneller dan ik denk whahahahaha :grin:
Ollie

Met de reesjboes?
Patrick

Ja met de race boesj...... nog even en dan is ie 215 pk 500 nm koppel...
dan is het helemaal racen hahaha :grin:
Ollie

Chippen rulez :D

Weet iemand trouwens of je bij het invoeren van een auto direct ter plekke de BPM moet betalen? En of je meteen met de auto mag rijden?

En heeft iemand toevallig nog ergens een fusee liggen van een Clio 16V zonder ABS?
Patrick L.

Lijstje:
- danny & ilona
- Joopieboy + MarKieJ
- Ollie
- Petterik en Vejoniek
- Rik en Kim
- Pat en Rob (als we te laat zijn, vertrek maar alvast,ik haal jullie wel in :p )
Ollie

Met welke bolide komen jullie? En we wachten toch zeker wel even op jullie!
Johan Hogervorst
Contacteer:

Ik red het deze maand niet als ik ook nog de koppeling wil laten vervangen...

Lijstje:
- danny & ilona
- Ollie
- Petterik en Vejoniek
- Rik en Kim
- Pat en Rob (als we te laat zijn, vertrek maar alvast,ik haal jullie wel in )
-

Sorry, had mij wel heel leuk geleken!
Patrick L.

we gaan met mijn GT,
nou ik weet niet of we het redden , 10.00u. dus rij maar als we er niet zijn. dan kan ik evt transploft bellen dat we onderweg zijn :D
Ollie

Moet je de bolide 's ochtends nog poetsen dan? Eerder opstaan opa :p
Patrick

Ja man.....eerder opstaan en rob eerder stoppen met r... ,.....r...........,race spelletjes spelen op de gameboy boy :lol:
kom nou gewoon om 10 uur please please please....o ja pat kunnen wij ook met jouw mee rijden,dat zouden wij heel fijn vinden dan stuck ik extra mooi bij je haha bij voorbaat dank en tot zondag om 10 uur bij de jeuselt,heb er nu al zin an....echt leuk weer oouderwets gezellig samen met :-( zonder gt t,maar ik neem wel een foto mee ervan voor op mijn dashboard :grin: dat pssshhhhhhhhhh geluid ken ik uit ijn hoofd en maak ik zelf wel even haha.
Keep it cool en do'nt :smoke:
cyberdanny

Joopieboy schreef:Ik red het deze maand niet als ik ook nog de koppeling wil laten vervangen...

Lijstje:
- danny & ilona
- Ollie
- Petterik en Vejoniek
- Rik en Kim
-

Kun je niet met iemand meerijden?
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ollie schreef: En heeft iemand toevallig nog ergens een fusee liggen van een Clio 16V zonder ABS?
Heeft JP niets meer liggen?
Denk dat ik er hier ook nog wel een heb, wanneer moet je hem hebben? Zondag? :D
Johan Hogervorst
Contacteer:

cyberdanny schreef:
Joopieboy schreef:Ik red het deze maand niet als ik ook nog de koppeling wil laten vervangen...

Lijstje:
- danny & ilona
- Ollie
- Petterik en Vejoniek
- Rik en Kim
-

Kun je niet met iemand meerijden?
Zou opzich wel kunnen...

Mja dat is meer voor mijn eigen gevoel, ik heb het nog nooit zoals dit gehad dat ik ineens geen of weinig geld meer had, en ik ben ook niet echt een die graag aan anderen hulp gaat vragen...
En tja, als ik met iemand meerij ben ik ook niet in staat om een mee te betalen aan de reiskosten en dat gedoe.

Maar ik zie dat jij ook uit sittard komt, bedoel je dat je de moeite zou willen doen om me mee te nemen?
Laatst gewijzigd door Johan Hogervorst op do 2 apr 2009 8:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ollie

Gerald schreef:
Ollie schreef: En heeft iemand toevallig nog ergens een fusee liggen van een Clio 16V zonder ABS?
Heeft JP niets meer liggen?
Denk dat ik er hier ook nog wel een heb, wanneer moet je hem hebben? Zondag? :D
Is al gelukt, JP had hem idd liggen (Y)
marco

Hey mannen, heb net bericht gehad en ik ga het niet redden.de megane zal pas tegen volgende week woensdag klaar zijn, hij had meer schade dan gedacht,pas toen de achterbumper eraf ging was het echt goed te zien.Dus bij deze veel plezier zondag,enne geen stunten uithalen he,en dan kijk ik meer ff naar patrick b :lol: .wat was trouwens met de bus pat, carla zei dat je gister stil stond bij de bp met wegenwacht erbij?????

greetz marco
Patrick

Ow maar ik stond niet stil ermee,.....mijn vrouwtje dacht dat ie ook op bezine zou lopen :@
Zat dus 82 liter bp ultimate bezine in me tank,en dat was dus weer even wachten bijna 2 uur en dan nog 1,5 uur kloten met een pompje van niks :evil:
35 euro eigen bijdrage bezine weg 3,5 uur later weer opnieuw tanken.....nou ik zal je zeggen dat mijn tank benzine nog nooit zo duur was geweest,oftewel 235 euro later was ze weer thuis :-(
dat was weer mijn verhaal.
Ander verhaal,vraag ..... wil je misschien met ons meerijden?
Rik

heeft een collega van me ook met de combo van het werk geprobeert maar was geen succes en paar weken later dacht ie laat ik het nog eens 2x proberen |:
Patrick

Ach ja kan iedereen gebeuren......... :lol: .................................. (N)
oldskool

patrick 21TURBO schreef:Ach ja kan iedereen gebeuren......... :lol: .................................. (N)
wie komen er nu naar de mac in veldhoven das makkelyker als ik dat weet .
hoef ik niet te blyven wachten op mensen die niet gaan komen . :gun:
Johan Hogervorst
Contacteer:

Met dank aan danny kan ik toch komen, ik rijd met hem mee achterin de megane coupe, top! (Y)
Word leuk met 1 meter 96... (0)
cyberdanny

Haha! :lol:
Ik ben erg benieuwd hoe je je achterin gaat opvouwen! Gelukkig ben je de enige achter op het bankje! Megane is maar een klein autootje joh! :beer:
wilco blue

lekker late reactie misschien maar zal er ook zijn .
Wel slecht nieuws het wordt mer de snolf .
Want de vijf wil niet mee werken . :gun: je zou hem de pers soms wensen.
Maar ach nu al weer een avondje aan de blauwe gelast en strak getrokken .
Heb al geen gevoel meer in de vingerkes .
10 uur bij het valkje moet lukken :grin: .

Wat je ook doet een golf doet het altijd :-( Goed :( .

Ben blij als de vijf er weer is .
Plaats reactie