Ach jahSteven schreef:Ach Tim laat ze maar....
Door mensen de dood in te wensen als per ongeluk achterin een ouwe renault klapt, zegt al genoeg over je niveau....

Ach jahSteven schreef:Ach Tim laat ze maar....
Door mensen de dood in te wensen als per ongeluk achterin een ouwe renault klapt, zegt al genoeg over je niveau....
hey marco,cyberdanny schreef:Pfff Marco.....das echt balen....Je hebt van die slaapkoppen in het verkeer rijden...man man.
Alleen even 1 ding, weet je echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel zeker dat je hem naar Care wilt brengen???? Mijn auto hebben ze daar ook gerepareerd vorig jaar toen me een haspelwagen in de zijkant heeft gereden. Uitkomst was 4 weken de auto weg en hem erna nog eens 3 weken moeten missen omdat ze stagaires hebben laten prutsen. Alles maar dan ook alles was fout en slecht afgewerkt. Ik kan nog wel even doorgaan en een collega van mij heeft ook liggen sukkelen daar! Kun je nog kiezen wat betreft reparatie?
Succes met het schadeherstel!
Gr Danny
marco schreef:Hallo mensen,heb een niet zo leuke mededeling.Rijd vanmiddag op de meersenerweg en moet stoppen voor een auto die links afslaat.Ik sta stil, kijk in me spiegel en zie het al aankomen, diegene achter me let niet op en het zegt heel hard boem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.Vrouwke uit belgie stapt uit en zegt ik heb u niet gezien
GA DAN VOOR EEN BRIL verd@#me
.Uitkomst 2000 euro schade,volgende week woensdag gaat die naar care en wordt het gemaakt.Vraag me soms echt af waar sommige mensen zijn met hun hoofdt of gedachten als ze auto rijden
marco schreef:Zoals patrick al heeft gezegt zou ik wel mee willen,maar dat ligt eraan of me megane klaar is tegen die tijd.Ik laat vrijdag nog wel wat weten over het wel of niet
greetz marco
Kun je niet met iemand meerijden?Joopieboy schreef:Ik red het deze maand niet als ik ook nog de koppeling wil laten vervangen...
Lijstje:
- danny & ilona
- Ollie
- Petterik en Vejoniek
- Rik en Kim
- Pat en Rob (als we te laat zijn, vertrek maar alvast,ik haal jullie wel in )
-
Sorry, had mij wel heel leuk geleken!
Heeft JP niets meer liggen?Ollie schreef: En heeft iemand toevallig nog ergens een fusee liggen van een Clio 16V zonder ABS?
Zou opzich wel kunnen...cyberdanny schreef:Kun je niet met iemand meerijden?Joopieboy schreef:Ik red het deze maand niet als ik ook nog de koppeling wil laten vervangen...
Lijstje:
- danny & ilona
- Ollie
- Petterik en Vejoniek
- Rik en Kim
- Pat en Rob (als we te laat zijn, vertrek maar alvast,ik haal jullie wel in )
-
Sorry, had mij wel heel leuk geleken!
Is al gelukt, JP had hem idd liggenGerald schreef:Heeft JP niets meer liggen?Ollie schreef: En heeft iemand toevallig nog ergens een fusee liggen van een Clio 16V zonder ABS?
Denk dat ik er hier ook nog wel een heb, wanneer moet je hem hebben? Zondag?
wie komen er nu naar de mac in veldhoven das makkelyker als ik dat weet .patrick 21TURBO schreef:Ach ja kan iedereen gebeuren...........................................