Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Wie weet wat een setje schijven en blokken kost voor de 5 gtt (rondom alles nieuw)?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

Schijven voor en blokken ongeveer F350,-
Schijven achter en blokeen en je moet je wiel lagers ook vervangen want die moet je eruit persen en die druk je 9 van de t10 keer kapot dus schijven en blokken F300,- en vooer de wiel lagers F250,- dus ongeveer F900,- exc.montage dus veel plezier

hoi
Bas
Bestuurslid

Hmm lekker dan
Nou ja, wat moet dat moet.

Dit ding heeft al tijden niet meer echt gereden, dus ik klap er maar nieuwe op.
Tnx
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

kan er ook niks aan doen ik heb het net ook bij mijn 5 gedaan en ook de remleidingen en dat is geen leek werk vooral als het er in 100.000 stukjes onder vandaan komt
hoi
Bas
Bestuurslid

Groot gelijk.
Ik wacht ook met spanning de apk af t.a.v. de remmen.... afwachten
Anonymous

moet wel goed zijn want als het nodig is om hard te remmen moet hij het wel doen want zoals je weet stelt de voorkant ook niks voor het is zo krom!!!!
Anonymous

Bas nog een vraagje Roy Steenland heeft je foto`s gemailt van mijn 5 en die van Haas en een update voor die van chris komen deze nog op deze site ????
hoi,
Bas
Bestuurslid

Klopt ja

Het moet wel voor elkaar zijn, dat ben ik helemaal met je eens.

Ik denk wel dat ik alles ga laten vervangen.
Anonymous

Bas bedankt dat je ze erop hebt gezet als mijn 5 af is (half Juni) dat komt er wel een update
Plaats reactie