Timo Z. (Clio RS) schreef:gistermiddag denk rond 17:00 reed ik Alphen aan den Rijn uit vanaf het centrum in de richting van de kanaalweg in een zwarte Megane Cabrio phase2 (dus niet mijn eigen) met het dakkie open en kwam vanaf de andere kant een zilveren megane Cabrio tegen met het dakkie dicht en Lexuslampen.
Ik weet vrij zeker dat het iemand is van hier aangezien ik hem al vaker gespot had, weet alleen niet meer wie het was.
Dat was ik heb je ook zien rijden althans de cabrio en verder geen idee gehad dat het iemand van het forum zou zijn
de wagen is ook van een niet-lid!
die jongen rijdt al een jaartje of 5 in die wagen maar interesseerd zich er verder weinig voor. ding wordt amper gewassen of gepoetst en van binnen is het een modderpoel. kan me dus ook voorstellen dat er bij jou geen belletjes afgaan bij het zien van die auto.
zal je overigens ook niet hebben als je mij ziet rijden. aangezien ik jou al regelmatig in Alphen heb gespot, maar ik rij dan in de Meg-CC.
Als ik het goed heb vmiddag zag ik ronald-cabrio zijn auto staan bij de Fitness op het ouwedorp in waddinxveen en daarna zag ik de auto ook op het ouwedorp staan langs de dijk
Timo Z. (Clio RS) schreef:gistermiddag denk rond 17:00 reed ik Alphen aan den Rijn uit vanaf het centrum in de richting van de kanaalweg in een zwarte Megane Cabrio phase2 (dus niet mijn eigen) met het dakkie open en kwam vanaf de andere kant een zilveren megane Cabrio tegen met het dakkie dicht en Lexuslampen.
Ik weet vrij zeker dat het iemand is van hier aangezien ik hem al vaker gespot had, weet alleen niet meer wie het was.
Dat was ik heb je ook zien rijden althans de cabrio en verder geen idee gehad dat het iemand van het forum zou zijn
die jongen rijdt al een jaartje of 5 in die wagen maar interesseerd zich er verder weinig voor. ding wordt amper gewassen of gepoetst en van binnen is het een modderpoel. kan me dus ook voorstellen dat er bij jou geen belletjes afgaan bij het zien van die auto.
zal je overigens ook niet hebben als je mij ziet rijden. aangezien ik jou al regelmatig in Alphen heb gespot, maar ik rij dan in de Meg-CC.
ok dan vandaar het is toevallig niet een zilver/goud kleurige cc met een subtiel spoilerpakketje?????
Renault Clio 1.2 16v (2009) - Renault Clio 1.4 automaat (1993)
Clio1985 schreef:Als ik het goed heb vmiddag zag ik ronald-cabrio zijn auto staan bij de Fitness op het ouwedorp in waddinxveen en daarna zag ik de auto ook op het ouwedorp staan langs de dijk
nee dit keer was ik het niet.Er rijd in waddinxveen een kopie van de mijne alleen de velgen zijn anders
Renault Clio 1.2 16v (2009) - Renault Clio 1.4 automaat (1993)
ok dan vandaar het is toevallig niet een zilver/goud kleurige cc met een subtiel spoilerpakketje?????
nope, een zwarte zonder enige aanpassing.
vind de wagen standaard al mooi zat en ga er dus niks aan verbouwen.
(al irriteert de 4x4 hoogte van de vering + de bijbehorende comfortabele wegligging me wel)
eventueel in de toekomst een keer een RS bumpersetje en een paar leuke velge, maar dat gebeurd alleen als ik een keer geld over heb. (en dat zal niet heel snel gebeuren)
Vandaag een Williams swiss champion in Heerlen: 93-ld-tl. Reed voor de sligro langs terwijl ik met de laguna richting spoorwegovergang reed. Iemand van hier?
Jean-Paul-S schreef:Vandaag een Williams swiss champion in Heerlen: 93-ld-tl. Reed voor de sligro langs terwijl ik met de laguna richting spoorwegovergang reed. Iemand van hier?
Een collega had die zaterdag morgen gespot ergens tussen molenberg en de heuts in tussen half9 en 9uur Geen idee van wie dat ding is
Vandaag bij de Mercedes dealer Wensink in Zwolle een R5 parasienne met 17 inch d'r onder gespot inclusief RTC raamstickers!
Heb d'r ff een flyer van de openingsmeeting onder de wissers gestopt.
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Net op de Valkenweg in Apeldoorn een lichtblauwe (smurf kleur) Clio gespot... denk een RSI'tje. De eigenaar had denk ik niet door dat het een woonwijk was want wist het gaspedaal flink te raken. Grote brulpijp erachter en spoiler uiteraard. Geen RTC kenmerken geloof ik, wel een enorme sticker op de achterruit. Helaas tekst en kenteken niet kunnen lezen door t hoge zoef zoef gehalte
Ronald1916V schreef:Net op de A28 een Ford Transit met trailer met daarop een grijze gestripte 5GTT, ik kwam van de A50 invoegen de A28 op met een rode Clio
De Transit reed net als mij ook Zwolle in.. ben benieuwd wie er nu weer zo'n ding gekocht heeft in Zwolle
Jerk schreef:Gisteren reed ik van Waddinxveen richting Gouda langs de Gouwe en toen kwam er een donker kleurige Renault Safrane tegemoet.
Hij seinde met zijn lichten.
Maar nu hoorde ik vandaag dat dat waarschijnlijk Michel D is
Wat late reactie... Yep cabrio is vervangen voor een Saf.
Clio1985 schreef:Als ik het goed heb vmiddag zag ik ronald-cabrio zijn auto staan bij de Fitness op het ouwedorp in waddinxveen en daarna zag ik de auto ook op het ouwedorp staan langs de dijk
nee dit keer was ik het niet.Er rijd in waddinxveen een kopie van de mijne alleen de velgen zijn anders
Klopt is mijn achterbuurman/vrouw.
Vandaag op de A28 bij Zwolle een ING RS
en gisteren op Landal Aelderholt in Drente een Clio V6 ph. 2 54-PR-BD. Zag er beter uit dan op de foto in het register. Moet de foto's alleen nog ff van de foon afhalen
Gistermiddag op de E22 vlakbij Bolsward bij het benzinepomp een erg mooi rode Alpine A310 met dezelfde velgen als onder de Turbo 2 van Haas.
Helaas stond ie wel met de kap open en de ANWB erbij...