De Onbekende Renault.. II

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Timo Z. (Clio RS)

ronald-cabrio schreef:
Timo Z. (Clio RS) schreef:gistermiddag denk rond 17:00 reed ik Alphen aan den Rijn uit vanaf het centrum in de richting van de kanaalweg in een zwarte Megane Cabrio phase2 (dus niet mijn eigen) met het dakkie open en kwam vanaf de andere kant een zilveren megane Cabrio tegen met het dakkie dicht en Lexuslampen.

Ik weet vrij zeker dat het iemand is van hier aangezien ik hem al vaker gespot had, weet alleen niet meer wie het was.
Dat was ik heb je ook zien rijden althans de cabrio en verder geen idee gehad dat het iemand van het forum zou zijn :p
de wagen is ook van een niet-lid!
die jongen rijdt al een jaartje of 5 in die wagen maar interesseerd zich er verder weinig voor. ding wordt amper gewassen of gepoetst en van binnen is het een modderpoel. kan me dus ook voorstellen dat er bij jou geen belletjes afgaan bij het zien van die auto.

zal je overigens ook niet hebben als je mij ziet rijden. aangezien ik jou al regelmatig in Alphen heb gespot, maar ik rij dan in de Meg-CC.
Leon Cozijn
Contacteer:

Als ik het goed heb vmiddag zag ik ronald-cabrio zijn auto staan bij de Fitness op het ouwedorp in waddinxveen en daarna zag ik de auto ook op het ouwedorp staan langs de dijk :D
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

een Nissan Kubistar en nog wat andere Renault zooi :smoke:
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
ronald-cabrio
Contacteer:

Timo Z. (Clio RS) schreef:
ronald-cabrio schreef:
Timo Z. (Clio RS) schreef:gistermiddag denk rond 17:00 reed ik Alphen aan den Rijn uit vanaf het centrum in de richting van de kanaalweg in een zwarte Megane Cabrio phase2 (dus niet mijn eigen) met het dakkie open en kwam vanaf de andere kant een zilveren megane Cabrio tegen met het dakkie dicht en Lexuslampen.

Ik weet vrij zeker dat het iemand is van hier aangezien ik hem al vaker gespot had, weet alleen niet meer wie het was.
Dat was ik heb je ook zien rijden althans de cabrio en verder geen idee gehad dat het iemand van het forum zou zijn :p
die jongen rijdt al een jaartje of 5 in die wagen maar interesseerd zich er verder weinig voor. ding wordt amper gewassen of gepoetst en van binnen is het een modderpoel. kan me dus ook voorstellen dat er bij jou geen belletjes afgaan bij het zien van die auto.

zal je overigens ook niet hebben als je mij ziet rijden. aangezien ik jou al regelmatig in Alphen heb gespot, maar ik rij dan in de Meg-CC.
ok dan vandaar het is toevallig niet een zilver/goud kleurige cc met een subtiel spoilerpakketje?????
Renault Clio 1.2 16v (2009) - Renault Clio 1.4 automaat (1993)
ronald-cabrio
Contacteer:

Clio1985 schreef:Als ik het goed heb vmiddag zag ik ronald-cabrio zijn auto staan bij de Fitness op het ouwedorp in waddinxveen en daarna zag ik de auto ook op het ouwedorp staan langs de dijk :D
nee dit keer was ik het niet.Er rijd in waddinxveen een kopie van de mijne alleen de velgen zijn anders
Renault Clio 1.2 16v (2009) - Renault Clio 1.4 automaat (1993)
Steven
Car: M536

Hehe ik vond deze nog...

[img]http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Will ... lliams.jpg[/img]
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Die had ik allang gezien joh
Steven
Car: M536

Trieste wannabee... :D
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Een Laguna Williams op gas :lol:
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Doe es verlagen joh. :p
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ivo
Über-Spammer

Vanavond ff een rondje circuit gedaan in Bodegraven, stond er bij de sportschool een lage witte Clio 16V met kooi.... :p

Blijft een wijs ding die Clio Chris... (Y)

Je was trouwens weer snel weg bij de schuur....
Maarten-Jan
Car: R19.R

Timo Z. (Clio RS)

ronald-cabrio schreef:
Timo Z. (Clio RS) schreef:
ronald-cabrio schreef:

ok dan vandaar het is toevallig niet een zilver/goud kleurige cc met een subtiel spoilerpakketje?????
nope, een zwarte zonder enige aanpassing.
vind de wagen standaard al mooi zat en ga er dus niks aan verbouwen.
(al irriteert de 4x4 hoogte van de vering + de bijbehorende comfortabele wegligging me wel)

eventueel in de toekomst een keer een RS bumpersetje en een paar leuke velge, maar dat gebeurd alleen als ik een keer geld over heb. (en dat zal niet heel snel gebeuren)
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Vandaag een Williams swiss champion in Heerlen: 93-ld-tl. Reed voor de sligro langs terwijl ik met de laguna richting spoorwegovergang reed. Iemand van hier?
Christiaan

Net in Leiden een originele 19 16v ph1 in het blauw.

Zag er nog netjes uit (Y)
Leon Cozijn
Contacteer:

gister in bodegraven weer een zilvere rs en een blauwe 16v (staan er standaard) maar dit keer stond er ook een witte 16v achter :worship:
Dimitri2.0

deze ochtend CLIO V6 kleur blauw

op de A4 terhoogte van het brugrestaurant.
helaas geen kenteken kunnen lezen
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

Jean-Paul-S schreef:Vandaag een Williams swiss champion in Heerlen: 93-ld-tl. Reed voor de sligro langs terwijl ik met de laguna richting spoorwegovergang reed. Iemand van hier?
Een collega had die zaterdag morgen gespot ergens tussen molenberg en de heuts in tussen half9 en 9uur (Y) Geen idee van wie dat ding is
ARNO16V
Contacteer:

Vandaag bij de Mercedes dealer Wensink in Zwolle een R5 parasienne met 17 inch d'r onder gespot inclusief RTC raamstickers!
Heb d'r ff een flyer van de openingsmeeting onder de wissers gestopt. :D
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Miekje16V

Net op de Valkenweg in Apeldoorn een lichtblauwe (smurf kleur) Clio gespot... denk een RSI'tje. De eigenaar had denk ik niet door dat het een woonwijk was want wist het gaspedaal flink te raken. Grote brulpijp erachter en spoiler uiteraard. Geen RTC kenmerken geloof ik, wel een enorme sticker op de achterruit. Helaas tekst en kenteken niet kunnen lezen door t hoge zoef zoef gehalte :wink:
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Net op de A28 een Ford Transit met trailer met daarop een grijze gestripte 5GTT, ik kwam van de A50 invoegen de A28 op met een rode Clio :)

De Transit reed net als mij ook Zwolle in.. ben benieuwd wie er nu weer zo'n ding gekocht heeft in Zwolle :D
Dolfijne5

Vanmorgen op de A10 een zwarte 19 16V Cabrio, zag er heel netjes uit.

Geen kenteken gezien omdat ik iemand voorbij ging. :D
Willeon de Zoete

Ronald1916V schreef:Net op de A28 een Ford Transit met trailer met daarop een grijze gestripte 5GTT, ik kwam van de A50 invoegen de A28 op met een rode Clio :)

De Transit reed net als mij ook Zwolle in.. ben benieuwd wie er nu weer zo'n ding gekocht heeft in Zwolle :D

Michiel Mann? (De Mars).

Of Kelly Hasselt?
Johan Hogervorst
Contacteer:

Gister rond een uurtje of 4/5 op het industrie terrein in echt, een best wel mooie megane coupe!
[img]http://i324.photobucket.com/albums/k331 ... C00058.jpg[/img]
[img]http://i324.photobucket.com/albums/k331 ... C00056.jpg[/img]
Met clio rs kuipen erin, echt te vet! :P
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Johan Hogervorst
Contacteer:

Idd, thnx voor de tip! (Y)
Michel D.

Jerk schreef:Gisteren reed ik van Waddinxveen richting Gouda langs de Gouwe en toen kwam er een donker kleurige Renault Safrane tegemoet.
Hij seinde met zijn lichten.
Maar nu hoorde ik vandaag dat dat waarschijnlijk Michel D is :wink:
Wat late reactie... Yep cabrio is vervangen voor een Saf.
TV-XR-89 & RR-JL-96 & JX-JZ-22
Michel D.

ronald-cabrio schreef:
Clio1985 schreef:Als ik het goed heb vmiddag zag ik ronald-cabrio zijn auto staan bij de Fitness op het ouwedorp in waddinxveen en daarna zag ik de auto ook op het ouwedorp staan langs de dijk :D
nee dit keer was ik het niet.Er rijd in waddinxveen een kopie van de mijne alleen de velgen zijn anders
Klopt is mijn achterbuurman/vrouw.

Vandaag op de A28 bij Zwolle een ING RS
en gisteren op Landal Aelderholt in Drente een Clio V6 ph. 2 54-PR-BD. Zag er beter uit dan op de foto in het register. Moet de foto's alleen nog ff van de foon afhalen
TV-XR-89 & RR-JL-96 & JX-JZ-22
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Vanmorgen een Alpine in het wild gespot.

Op het terrein van de GAZELLE in Dieren. donkerblauwe Alpine A310 V6 kenteken gp-xp-82.

Helaas geen foto's verder, stond te wachten voor het spoor. :)
-jacco-
Über-Spammer

Maatje werd vandaag op de A15 voorbij geknald door een 5 Turbo...

Kenteken opgeschreven en dat papiertje ligt nog mooi in mn loods (0)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Daarnet gespot in de buurt van Zierikzee.

3x Alpine, een witte, blauwe en een rode. Daarachter reed een Clio 16v (rood) en iets later een blauwe spider!

Ze reden richting burgh haamstede... Vermoedelijk iets van een tourtochtje ofzo.

Toen later bij ouddorp richting port zelande een licht blauwe verlaagde clio 16v en daarachter plakkend een witte clio 16v...

iemand?
.:: TurboPowerr ::.
Tim
Car: E36 M3

Net bij De Mars in Zwolle een 5 GTT, had iemand de rommel weer kapot? ;)
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Gistermiddag op de E22 vlakbij Bolsward bij het benzinepomp een erg mooi rode Alpine A310 met dezelfde velgen als onder de Turbo 2 van Haas.
Helaas stond ie wel met de kap open en de ANWB erbij...
Willeon de Zoete

Tim schreef:Net bij De Mars in Zwolle een 5 GTT, had iemand de rommel weer kapot? ;)

Was dat een blauwe?
Tim
Car: E36 M3

Volgens mij een grijze, die blauwe die daar wel eens staat is van 1 van die jongens zelf toch?
Gesloten