Dus dan maar iets minder stoere sound, al brult een origineel huis met dikke slang in de bumper ook best aardig, zie mijn Williams

Beter dattie rijd iig

zoek je een 4-2-1? anders heb ik nog wel een orgineel willie spruitstuk.Steven(stk) schreef:nee dit is nog de f7p, de f7r moet nog een nieuwe distributie +spruitstuk etc opTom schreef:Is dit de f7r dan? (omdat ik een f7p spruitstukkie zie).
Maar ik wil nu eerst weer eens rijden anders komt dat er dit jaar helemaal niet meer van
Op een 19 16v zit een dergelijke slang standaard op, is wel vrij lang, weet niet of je het dan red met de ruimte want heb geen idee hoe groot je filterbox is..Steven(stk) schreef:Ik heb een originele liggen, maar die krijg je niet weg onder de kap.
Het mooiste is om gewoon die ronde filterbox + k&n filter van de gte te gebruiken, maar dan moet ik een verloop hebben van het 16v gasklephuis naar een ronde buis ..
geen idee waar ik dat vandaan moet halen.
Heb je daar toevallig een foto van ? , ik neem aan dat zo`n slang wel in te korten is ?Martijn Kool schreef:Op een 19 16v zit een dergelijke slang standaard op, is wel vrij lang, weet niet of je het dan red met de ruimte want heb geen idee hoe groot je filterbox is..Steven(stk) schreef:Ik heb een originele liggen, maar die krijg je niet weg onder de kap.
Het mooiste is om gewoon die ronde filterbox + k&n filter van de gte te gebruiken, maar dan moet ik een verloop hebben van het 16v gasklephuis naar een ronde buis ..
Robke schreef:Ik zou gewoon het F7P spruitstuk erop zetten, schijnt een F7R toch net wat meer vermogen mee te maken.
Maar zo`n devil/ktec.etc spruitstuk lijkt me het mooist of maakt dat weinig verschil ?Geert schreef:op engelse sites lees in compleet het tegenover gestelde. zal even wat dyno's opzoeken.
4-2-1 zou een goed verschil moeten maken. k-tec is trouwens gewoon een supersprint.Steven(stk) schreef:Robke schreef:Ik zou gewoon het F7P spruitstuk erop zetten, schijnt een F7R toch net wat meer vermogen mee te maken.Maar zo`n devil/ktec.etc spruitstuk lijkt me het mooist of maakt dat weinig verschil ?Geert schreef:op engelse sites lees in compleet het tegenover gestelde. zal even wat dyno's opzoeken.
moest f wat zoeken, maar hier zie je m redelijk zitten, zit alleen een openluchtfilter op hier, normaal gaat die slang richting filterhuis van een 19:Steven(stk) schreef:Heb je daar toevallig een foto van ? , ik neem aan dat zo`n slang wel in te korten is ?Martijn Kool schreef:Op een 19 16v zit een dergelijke slang standaard op, is wel vrij lang, weet niet of je het dan red met de ruimte want heb geen idee hoe groot je filterbox is..Steven(stk) schreef:Ik heb een originele liggen, maar die krijg je niet weg onder de kap.
Martijn Kool schreef:
moest f wat zoeken, maar hier zie je m redelijk zitten, zit alleen een openluchtfilter op hier, normaal gaat die slang richting filterhuis van een 19:
plaatje
Met alleen dat 1e blauwe stuk uit die set zou ik er al zijn inderdaadantoine schreef:[img]http://i21.photobucket.com/albums/b286/ ... 1Small.jpg[/img]
Zo zal het ook kunnen.
of het deel uit deze set.. Ik weet nog niet waar je die kunt krijgen maar daar kom ik ook nog wel achter.
http://cgi.ebay.fr/kit-complet-admissio ... 240%3A1318
Het is wel het plan, trek wel even een tijdelijke luchtslang van het front naar achter de motor, verder nog even zorgen dat de warme lucht van het inlaatspruitstuk niet direct weer naar binnen gezogen wordt.Steven schreef:Ga je het redden, over 2 weken naar de ring?
-PAZ- schreef:Zocht je nu evt nog een origenele aanzuig slang van het luchtfilter naar de gasklep??