maxi williams.. klaar tot zover..

Vertel hier alles over je project.
Martijn Kool

Arco schreef:60 01 04 04 47 is het artikelnummer van de naafdop.
9,27 ex. BTW per stuk.

minus korting klopt 9 euro dus aardig (Y)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Geert
Contacteer:

9 euro kan goed kloppen, heb er vorige week nog 4 besteld. ik ben alleen bang dat de 15" dopjes te groot zijn voor de 16" velgen.
Clio1_Williams
Contacteer:

die van jou is volgensmij nog breder aan de voorkant.. 8)

en al op zoek naar hele dikke spoorverbreders voor achter?
leeroy

al een tijdje :( :lol:
~thijs~
Contacteer:

eigenlijk een setje 17" eronder :grin:
canonballman

Doe gelijk 18-ers!

Denk dat 17 nog niet groot genoeg is.

En die brede spoorverbreders, is dat echt zo moeilijk?
Hoe dik moeten die zijn?
leeroy

heeft niks met moeilijk te maken maar meer met euro's en zin :~ , ik ben nu ook bezig met een set tb's 8) dus daar gaat het geld nu eigenlijk meer naar toe :D
Christian

heb nog wel een set 17 inch maxi velgen wit staan bij de spuiter :)
leeroy

ook al :p ik dacht dat die dingen zo moeilijk te krijgen waren (0) ik krijg ze links en rechts aangeboden :lol:
~thijs~
Contacteer:

canonballman schreef:Doe gelijk 18-ers!

Denk dat 17 nog niet groot genoeg is.

En die brede spoorverbreders, is dat echt zo moeilijk?
Hoe dik moeten die zijn?
:p
leeroy

en nee komen geen 18ers op :( :lol: , en hoe dik ze moeten zijn weet ik zo niet precies ik dacht dat ik toen een cm of 7/8 gemeten had..
Clio1_Williams
Contacteer:

http://www.wheelspacers.nl/nl/dept_52.html

systeem 4 van de clio's kan je tot de 80mm krijgen en voor die
170 euro heb je nog geen setje tb's :beer:
Tim_Coupe schreef:186 euro ;)
achjah :grin:
Laatst gewijzigd door Clio1_Williams op wo 4 mar 2009 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Tim
Car: E36 M3

186 euro ;)
leeroy

zo even een update over de clio, ik ben de laatste tijd bezig met onderdelen verzamelen voor de throttle bodies.
ik heb inmiddels de volgende dingen al aangeschaft; set jenvey 45mm tb's compleet. met spruitstuk en gaskleppositiesensor. ook heb ik een subframe overgenomen deze is doorgelast en de radiateur hangt daardoor +- 7cm lager. dus ik moet nog een hoop dingen aanschaffen :( :grin:
-kelken
-luchtfilters
-fuelmanagement (kdfi/ms)
-injectoren
de bedoeling is om de komende tijd de spullen te verzamelen en dan tegelijk te monteren.

andere plannen zijn nog.
-subframe rubbers van powerflex (complete set)
-nieuwe motorsteunen (evt grp n)
-17 inch velgen (jaja eindelijk :~ )
-grotere spoorverbreders
-uitlaat flexstuk ertussen en doorlassen
-spatlappen ivm steenslag van de voorwielen op de achterschermen :(

wat klein ander spul wat er misschien nog op komt
-vaste zijruiten achter
-compleet geflockt dash
-carbondeurpanelen voor + achter

en ik zal vast nog wel wat dingen vergeten zijn :lol:
al met al flink wat plannen en is zeker geen werk van een paar weken maar het idee is om voordat ik weer op uitzending ga eind dit jaar de auto zover te hebben. alvast een :foto: van de jenvey's

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 140108.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C00193.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C00194.JPG[/img]
Laatst gewijzigd door leeroy op za 21 mar 2009 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

:worship: nice, gaat vast lekker klinken (~)
Abel
Über-Spammer

zeker mooi spul.. wel handig dat je radiator een stuk lager gaat
leeroy

ja dat was een belangrijk punt ivm de ruimte ben erg blij dat ik dat iig heb de rest zou (hopelijk) allemaal moeten passen
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

nog een adresje voor carbon delen voor clio 1
weet niet of je hem al had
klik
jacques

Waarom een ander motormanagement? Is je TPS 5kOhm? Je kunt toch de ECU remappen?
leeroy

jacques schreef:Waarom een ander motormanagement? Is je TPS 5kOhm? Je kunt toch de ECU remappen?
ik heb eens rond gevraagd bij oa fastchip en is me verteld dat dit niet gaat omdat de ecu map sensor load sensing is en dus helaas niet geschikt voor tb's.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

leeroy schreef:
jacques schreef:Waarom een ander motormanagement? Is je TPS 5kOhm? Je kunt toch de ECU remappen?
ik heb eens rond gevraagd bij oa fastchip en is me verteld dat dit niet gaat omdat de ecu map sensor load sensing is en dus helaas niet geschikt voor tb's.
Hoe heeft menno dit dan zitten? Die heeft TB's én een turbo...?
leeroy

tb's en 2 turbo's zover ik weet :worship: :worship: :worship: :worship:

@ sandy linkje had ik nog niet thx (Y)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

leeroy schreef:tb's en 2 turbo's zover ik weet :worship: :worship: :worship: :worship:
een turbo, 2 turbo's het ging iig om het idee. :D
leeroy

nou de titel zegt het al auto staat stil :-( ik stond in laren toen mijn contactslot op stuurslot bleef staan, op zich geen probleem dacht ik maar toen bleek dat ik hem er echt niet meer vanaf kreeg toch maar de anwb gebeld. daar 2 uur op gewcht :@ :@ toen ie er eenmaal was bleek al snel dat het slot er toch uit moest.ik werde er opgewezen dat het slot daardoor kapot zou gaan... maakte mij niet veel uit aangezien ik een startschakelaar heb, ging het mij erom dat ie van het stuurslot af was. dus toen hij even bezig was geweest met een slagtrekker het stuurslot eruit te trekken en het nog niet lukte bood ik aan te helpen. terwijl ik met de slagtrekker bezig was tikte hij de pinnen die het slot vast hielden terug en idd slot kwam los... gevolgd door direct rook tot falen :@ :@ :-( :-( vanachter het dash en onder de motorkap :@ :@ :-( :-( resultaat 1 maal gesmolten kabelboom :-( :-( na nog een poging gaf de monteur de moed op en de berger opgeroepen. hij legde me nogmaals uit over dat de anwb hier blijkbaar niet voor aansprakelijk is bij dergelijke situaties is het eigen risico :@ :@ ik heb nog niet achter het dash gekeken maar ik ben er echt bang voor dat het voor een groot deel is weg gefikt (U) (U) (U)
DennisT
Moderator

Damn dat is echt zuur man! Hoe kwam het dan dat alles begon te roken? Kortsluiting oid? Nog mazzel gehad dat de fik er niet in vloog :@ Vind het echt balen voor je! Maar de ANWB kan je vast wel op een of andere manier aansprakelijk stellen lijkt me...
Geert
Contacteer:

hoezo niet aansprakelijk? als dit bij een garage beurt zijn ze toch ook aansprakelijk? had dit niet direct gepikt!!!
DennisT
Moderator

Even wachten op de reactie van Wouter, die weet hier meer over ;) Ben je alleen WA verzekerd?
Jean-Paul-S
Über-Spammer

leeroy schreef:nou de titel zegt het al auto staat stil :-( ik stond in laren toen mijn contactslot op stuurslot bleef staan, op zich geen probleem dacht ik maar toen bleek dat ik hem er echt niet meer vanaf kreeg toch maar de anwb gebeld. daar 2 uur op gewcht :@ :@ toen ie er eenmaal was bleek al snel dat het slot er toch uit moest.ik werde er opgewezen dat het slot daardoor kapot zou gaan... maakte mij niet veel uit aangezien ik een startschakelaar heb, ging het mij erom dat ie van het stuurslot af was. dus toen hij even bezig was geweest met een slagtrekker het stuurslot eruit te trekken en het nog niet lukte bood ik aan te helpen. terwijl ik met de slagtrekker bezig was tikte hij de pinnen die het slot vast hielden terug en idd slot kwam los... gevolgd door direct rook tot falen :@ :@ :-( :-( vanachter het dash en onder de motorkap :@ :@ :-( :-( resultaat 1 maal gesmolten kabelboom :-( :-( na nog een poging gaf de monteur de moed op en de berger opgeroepen. hij legde me nogmaals uit over dat de anwb hier blijkbaar niet voor aansprakelijk is bij dergelijke situaties is het eigen risico :@ :@ ik heb nog niet achter het dash gekeken maar ik ben er echt bang voor dat het voor een groot deel is weg gefikt (U) (U) (U)
Wanneer die beste man weet dat hij je slot eruit gaat rukken met de kabels erop (en dus sluiting kan maken), had hij je accu moeten losmaken :wink: (Y) Aansprakelijk stellen moet wel mogelijk zijn :wink:

Sloop dat dash er maar eens uit, wellicht valt het mee. Kabelboom heb ik sowieso wel liggen (Y)
DennisT
Moderator

En anders ik ook een complete Williams :P
Xabre
Car: 19 16V

kabelboom in dashboord vervangen is redelijk te doen :)
Trust me. I know what I'm doing.
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

DennisT schreef:Even wachten op de reactie van Wouter, die weet hier meer over ;) Ben je alleen WA verzekerd?
Als je info oid wilt mail of pm me maar
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
CChris

leeroy schreef:nou de titel zegt het al auto staat stil :-( ik stond in laren toen mijn contactslot op stuurslot bleef staan, op zich geen probleem dacht ik maar toen bleek dat ik hem er echt niet meer vanaf kreeg toch maar de anwb gebeld. daar 2 uur op gewcht :@ :@ toen ie er eenmaal was bleek al snel dat het slot er toch uit moest.ik werde er opgewezen dat het slot daardoor kapot zou gaan... maakte mij niet veel uit aangezien ik een startschakelaar heb, ging het mij erom dat ie van het stuurslot af was. dus toen hij even bezig was geweest met een slagtrekker het stuurslot eruit te trekken en het nog niet lukte bood ik aan te helpen. terwijl ik met de slagtrekker bezig was tikte hij de pinnen die het slot vast hielden terug en idd slot kwam los... gevolgd door direct rook tot falen :@ :@ :-( :-( vanachter het dash en onder de motorkap :@ :@ :-( :-( resultaat 1 maal gesmolten kabelboom :-( :-( na nog een poging gaf de monteur de moed op en de berger opgeroepen. hij legde me nogmaals uit over dat de anwb hier blijkbaar niet voor aansprakelijk is bij dergelijke situaties is het eigen risico :@ :@ ik heb nog niet achter het dash gekeken maar ik ben er echt bang voor dat het voor een groot deel is weg gefikt (U) (U) (U)
damn! ik zat vanmorgen nog achter je bij een stoplicht........je ging er lekker vandoor ;), kzou eerst even goed nadenken voor je em wegdoet!! hij is zo vet!! dash er uit en alle bekabeling nakijken, wat waarschijnlijk een stuk minder werk is als een maxi-bodykit er op zetten :D
R 5 Convertible Rulezz
leeroy

ja vanmorgen was het nog allemaal leuk en aardig :-( en ik moet iid eerst even kijken als ik het dash los haal hoe en wat, maar ben er nu iig wel effe he-le-maal klaar mee :-(

*edit* ik ben net terug gebeld door de anwb morgen even bellen met klantenservice en dan kom ik hopelijk meer te weten
Mrtn
Car: R5GTT

zal heus meevallen jah.... tis geen schietlont dat opeens alles weg is :D

kan nooit moeilijk of onherstelbaar zijn, dash eruit slopen en kijken wat de schade is :)
leeroy

nee tis idd geen schietlont :lol: maar hij heeft best even staan roken duurde wel even (voor mijn gevoel uren :( ) voordat ie de accu los had
Plaats reactie