Arco schreef:60 01 04 04 47 is het artikelnummer van de naafdop.
9,27 ex. BTW per stuk.
minus korting klopt 9 euro dus aardig

Arco schreef:60 01 04 04 47 is het artikelnummer van de naafdop.
9,27 ex. BTW per stuk.
canonballman schreef:Doe gelijk 18-ers!
Denk dat 17 nog niet groot genoeg is.
En die brede spoorverbreders, is dat echt zo moeilijk?
Hoe dik moeten die zijn?
achjahTim_Coupe schreef:186 euro
ik heb eens rond gevraagd bij oa fastchip en is me verteld dat dit niet gaat omdat de ecu map sensor load sensing is en dus helaas niet geschikt voor tb's.jacques schreef:Waarom een ander motormanagement? Is je TPS 5kOhm? Je kunt toch de ECU remappen?
Hoe heeft menno dit dan zitten? Die heeft TB's én een turbo...?leeroy schreef:ik heb eens rond gevraagd bij oa fastchip en is me verteld dat dit niet gaat omdat de ecu map sensor load sensing is en dus helaas niet geschikt voor tb's.jacques schreef:Waarom een ander motormanagement? Is je TPS 5kOhm? Je kunt toch de ECU remappen?
een turbo, 2 turbo's het ging iig om het idee.leeroy schreef:tb's en 2 turbo's zover ik weet![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer die beste man weet dat hij je slot eruit gaat rukken met de kabels erop (en dus sluiting kan maken), had hij je accu moeten losmakenleeroy schreef:nou de titel zegt het al auto staat stilik stond in laren toen mijn contactslot op stuurslot bleef staan, op zich geen probleem dacht ik maar toen bleek dat ik hem er echt niet meer vanaf kreeg toch maar de anwb gebeld. daar 2 uur op gewcht
![]()
toen ie er eenmaal was bleek al snel dat het slot er toch uit moest.ik werde er opgewezen dat het slot daardoor kapot zou gaan... maakte mij niet veel uit aangezien ik een startschakelaar heb, ging het mij erom dat ie van het stuurslot af was. dus toen hij even bezig was geweest met een slagtrekker het stuurslot eruit te trekken en het nog niet lukte bood ik aan te helpen. terwijl ik met de slagtrekker bezig was tikte hij de pinnen die het slot vast hielden terug en idd slot kwam los... gevolgd door direct rook tot falen
![]()
![]()
![]()
vanachter het dash en onder de motorkap
![]()
![]()
![]()
resultaat 1 maal gesmolten kabelboom
![]()
na nog een poging gaf de monteur de moed op en de berger opgeroepen. hij legde me nogmaals uit over dat de anwb hier blijkbaar niet voor aansprakelijk is bij dergelijke situaties is het eigen risico
![]()
ik heb nog niet achter het dash gekeken maar ik ben er echt bang voor dat het voor een groot deel is weg gefikt
![]()
![]()
damn! ik zat vanmorgen nog achter je bij een stoplicht........je ging er lekker vandoorleeroy schreef:nou de titel zegt het al auto staat stilik stond in laren toen mijn contactslot op stuurslot bleef staan, op zich geen probleem dacht ik maar toen bleek dat ik hem er echt niet meer vanaf kreeg toch maar de anwb gebeld. daar 2 uur op gewcht
![]()
toen ie er eenmaal was bleek al snel dat het slot er toch uit moest.ik werde er opgewezen dat het slot daardoor kapot zou gaan... maakte mij niet veel uit aangezien ik een startschakelaar heb, ging het mij erom dat ie van het stuurslot af was. dus toen hij even bezig was geweest met een slagtrekker het stuurslot eruit te trekken en het nog niet lukte bood ik aan te helpen. terwijl ik met de slagtrekker bezig was tikte hij de pinnen die het slot vast hielden terug en idd slot kwam los... gevolgd door direct rook tot falen
![]()
![]()
![]()
vanachter het dash en onder de motorkap
![]()
![]()
![]()
resultaat 1 maal gesmolten kabelboom
![]()
na nog een poging gaf de monteur de moed op en de berger opgeroepen. hij legde me nogmaals uit over dat de anwb hier blijkbaar niet voor aansprakelijk is bij dergelijke situaties is het eigen risico
![]()
ik heb nog niet achter het dash gekeken maar ik ben er echt bang voor dat het voor een groot deel is weg gefikt
![]()
![]()