Hoe laat enzo?
ja schud er maar eens een paar wakker .wilco blue schreef:ik zal er ook bij zijn met de vijf van yvonne.
gaan er ook nog vanuit maastricht eerst of meteen door naar de valk /
Denk dat ik een paar zal gaan bellen maar.
ochh op de snelweg ken je makkelijk 140 rijden, boeit eg niet zo, vooral niet als je met een groep bent want als iedereen dezelfde snelheid heeft ongeveer valt het niet eens op of je te hard aan het rijden bent bij meneer wout, wel bij een flitser natuurlijkJoopieboy schreef:Zeg 10 uur daar hebben we iets speling. Rond eindhoven is t een ramp op t moment en ik heb geen zin om met 140 te gaan rijden, 1.4 heb ik maar + puntenrijbewijs. Dus of rustig 110-120 of ik rij er op mijn eigen snelheid achteraan met de tom tom.
eindhoven = 80 weg nu.Léon16v schreef:ochh op de snelweg ken je makkelijk 140 rijden, boeit eg niet zo, vooral niet als je met een groep bent want als iedereen dezelfde snelheid heeft ongeveer valt het niet eens op of je te hard aan het rijden bent bij meneer wout, wel bij een flitser natuurlijkJoopieboy schreef:Zeg 10 uur daar hebben we iets speling. Rond eindhoven is t een ramp op t moment en ik heb geen zin om met 140 te gaan rijden, 1.4 heb ik maar + puntenrijbewijs. Dus of rustig 110-120 of ik rij er op mijn eigen snelheid achteraan met de tom tom.
marco schreef:Hallo mensen,heb een niet zo leuke mededeling.Rijd vanmiddag op de meersenerweg en moet stoppen voor een auto die links afslaat.Ik sta stil, kijk in me spiegel en zie het al aankomen, diegene achter me let niet op en het zegt heel hard boem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.Vrouwke uit belgie stapt uit en zegt ik heb u niet gezien
GA DAN VOOR EEN BRIL verd@#me
.Uitkomst 2000 euro schade,volgende week woensdag gaat die naar care en wordt het gemaakt.Vraag me soms echt af waar sommige mensen zijn met hun hoofdt of gedachten als ze auto rijden
ja kan vanaf veldhoven wel met my mee stuiteren als je wilt . wahahaha.patrick 21TURBO schreef:als het mag ga ik ook mee,maar niet met de 5,die gaat nie klaar zijn nie
Bij deze........sponsors gezocht
Hier in bedoelen we figuurlijk afschieten! Is geen dreigement hoor! Zo kan ik mijn schoonbroer ook wel vaker afschieten hoor!Tim_Coupe schreef:Als iemand een fout maakt moeten ze diegene gelijk maar afschieten? Daar doelde ik op.wilco blue schreef:En die meid moeten zemet dat ge
achter het stuur
Mocht je btw geen vervoer hebben, kom naar de meetings plek als het lukt of anders kijk ik of ik je kan komen oppikken als het niet tever om is en dan mag je zonder problemen mee rijden als je wilt.patrick 21TURBO schreef:als het mag ga ik ook mee,maar niet met de 5,die gaat nie klaar zijn nie
Bij deze........sponsors gezocht
Hier in het zuiden hebben we nog mensen die dingen figuurlijk bedoelen .Tim_Coupe schreef:Als iemand een fout maakt moeten ze diegene gelijk maar afschieten? Daar doelde ik op.wilco blue schreef:En die meid moeten zemet dat ge
achter het stuur
Vindt het niet overdreven,is weer een vrouw die voor problemen zorgt,....ga je thuis weg om ze niet te hebben,zitten ze je op de weg in je kofferTim_Coupe schreef:Gelukkig rijden jullie nooit te hard en letten jullie altijd perfect op![]()
Tuurlijk is het k*%$e als zoiets gebeurd maar zulke dingen gebeuren nou eenmaal, zeker als je veel km's maakt kun je eens een foutje maken. Goed praten is niet nodig maar om nou zo te reageren is wat overdreven vind je ook niet?